Μπερδεμενη κατασταση

128 5 2
                                    

Ποπης pov:

Τι ηταν αυτο?Γιατι με φιλισε ο Γιωργος?Δεν επρεπε να γινει!!Πρεπει να παρω τηλεφωνο την Αντωνια να της πω για το φιλι..Τελικα ο Γιωργος ειναι πολυ καλος και ενδιαφερον τυπος..Ομως εγω ειμαι ερωτευμενη με τον Κωστα..ναιι!για τον Γιωργο δεν νιωθω τιποτα...Ομως δεν προκειται να το πω στον Κωστα γιατι μετα θα πεσει ξυλο με τον Γιωργο..Θα το ξεχασω,θα κανω σαν να μην εγινε ποτε!!!Ηταν ενα λαθος..

Μετα παιρνει τηλεφωνο την Αντωνια:

Αντωνια:Τι εγινε κοριτσι μου και με παιρνεις τηλεφωνο στις τρεις η ωρα το βραδυ?

Ποπη:Και τι δεν εγινε?αληθεια εσυ καλα εισαι?

Αντωνια:Ναι..με εφερε σπιτι ο Γρηγορης..

Ποπη:Ναι μου το ειπε ο Γιωργος..Λοιπον ακου ...Μετα οταν εφυγες αρχισαμε και μιλουσαμε με τον Γιωργο..Εμ βασικα τον συμπαθησα..ειναι πολυ καλος!!

Αντωνια:Κανονισε μην τον ερωτευτεις..

Ποπη:Εμ οχι ρε..εμ τεσπα και μετα οταν με εφερε σπιτι με φιλισε...

Αντωνια:Τιιι???και εσυ τι εκανες?

Ποπη:Ε τιποτα..βασικα μετα εφυγα και ανεβηκα  στο σπιτι μου..και ουτε του μιλησα..

Αντωνια:Ενιωσες τιποτα?

Ποπη:Δεν ξερω..ειμαι μπερδεμενη..

Αντωνια:Λοιπον αν ειναι αυριο ελα σπιτι μου  να τα συζητησουμε και παρε τηλεφωνο αν ειναι και την ραφαηλια να ερθει..

Ποπη:Οκ καληνυχτα αγαπη..

Την επομενη μερα πηγαν η Ποπη και η Ραφαηλια στο σπιτι της Αντωνιας να τα πουνε..Η ραφαηλια οταν τα ακουσε ολα αυτα ειχε παθει σοκ...

Ραφαηλια:Κριμα.επρεπε να ερθω και εγω..ρε εσυ τι νιωθεις για τον Γιωργο?

Ποπη:Τιποτα δεν νιωθω..

Αντωνια:Αυτο θα το δουμε..

Ποπη:Ε κοριτσια με παιρνει τηλεφωνο ο Κωστας..δεν θελω να το σηκωσω γιατι μονο ψεματα θα του πω και δεν το θελω.

Αντωνια:Πρεπει να το σηκωσεις.

Τελικα το σηκωνει..

Κωστας:Γεια σου μωροοο μου!!που εισαι?

Ποπη:Εε στο σπιτι της Αντωνιας,πινουμε καφε..γιατι ρωτας?

Κωστας:Αα οκκ..απλα ηθελα να ερθω να σε δω..αλλα αφου δεν εισαι σπιτι θα ερθω αν ειναι το απογευμα

Ποπη:Εμ οκ..θα σε περιμενω

Κωστας:Χθες τελικα τι κανατε?βγηκατε?

Ποπη:Εμ οχι δεν βγηκαμε..ημασταν στο σπιτι της Ραφαηλιας και μιλουσαμε..

Κωστας:Αα οκκ μωρο μου..αντε σε κλεινω ..τα λεμε το απογευμα απο κοντα

Ραφαηλια:Τι εγινε?τι σου ειπε?

Ποπη:Μου ειπε οτι θελει να βρεθουμε το απογευμα..και με ρωτησε αν βγηκα..και του ειπα ψεματαα..

Αντωνια:Ρε  γιατι το εκανες αυτο?γιατι του ειπες ψεματα?τωρα αν το μαθει οτι βγηκαμε και μαλιστα οτι ηταν μαζι σου ο Γιωργος θα γινει χαμος!!

Ποπη:Το ξερω..αλλα δεν μπορουσα να του πω την αληθεια..

Ραφαηλια:Τωρα μηπως εσυ νιωθεις κατι για τον Γιωργο?και απλα προσπαθεις να τον προστατεψεις?

Ποπη:Οχι φυσικα και οχι..δεν νιωθω τιποτα για τον Γιωργο!!και μην με ξαναρωτησετε

Μετα συνεχισαν να μιλανε για αλλα θεματα ωσπου εφυγαν και πηγαν σπιτια τους..Κατα τις εξι η ωρα το απογευμα πηγε  ο Κωστας στο σπιτι της Ποπης..

Την αγκαλιασε και την φιλισε..

Κωστας:Τι λεει μωρο μου?τι νεα?

Ποπη:Εμ τιποτα μωρε τα ιδια..το πρωι πηγαμε στην Αντωνια και μιλουσαμε..εσυ τι νεα?

Κωστας:Και εγω τα ιδια..εμ κοιτα συγνωμη  για χθες που δεν ηρθαμε μαζι σας..βασικα που δεν θελαμε να βγουμε..και χαιρομαι που δεν βγηκατε και εσεις..

Εκεινη την ωρα ακουστηκε το κουδουνι..

Κωστας:Περιμενεις κανεναν?

Ποπη:Εμ οχι..

Ανοιγει την πορτα και βλεπει....

Πως σας φανηκε?Αρχισαν οι εξελιξεις..Ελπιζω να σας αρεσει και να ψηφισετε και να κανετε σχολιαα:)πλιζζ ειναι σημαντικο για μενααα!!!...το επομενο κεφαλαιο πιστευω θα ειναι ακομη πιο ενδιαφερον♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Μια ιστορια αγαπηςWhere stories live. Discover now