•42•

29 2 0
                                    

ZÁKLADY ČARODEJNÍCKEHO BEDMINTONU
alebo
Ako nehrať bedminton

Bodovanie a najdôležitejšie body:

•Ak trafíte protihráča, nezúfajte, za všetky časti tela sa získavajú body. Najviac bodov samozrejme dostanete za ranu do hlavy, respektíve, priamo medzi oči.
•Body sa získavajú za náhodné, NIKDY NIE ÚMYSELNÉ (teda pokiaľ to rozhodca alebo protihráč nezistí, tak áno), trafenie na prvý dojem netrafiteľných predmetov okolo vás (napr. lampy - rôzne bodovanie je ak sú niektoré lampy funkčné a iné nefunkčné).
•Pavúčik- tento pojem vystihuje špecifickú situáciu, kedy hráte Čarodejnícky bedminton so sieťou a košík sa vám zasekne do siete väčšou časťou-prednou. Košík v tejto zakliesnenej polohe nazývanej aj pavúčik získava body.
•Pri Čarodejníckom bedmintone sa odporúča robiť čo najvtipnejšie pohyby, prekračujúce vaše sebavedomie. Ak hráte v spoločnosti rozhodcu, či tretieho nezávislého čarodejníka, sú vám prideľované body za kreativitu alebo za čokoľvek iné, za čo si rozhodca zmyslí.
•Uďelujú sa aj trestné body za znehodnotenie súpera alebo ak rozhodca uzná za vhodné, aj za prevedenie figúry či kúzla.
•Samozrejme sa dovoľuje používať všetky kúzla, ktoré poznáte (aj tie zakázané). Bez toho by to predsa nebolo ono.

A nezabúdajte, Čarodejnícky bedminton je zábavná aktivita pre vašu čarodejnícku rodinu a priateľov.
Mukel nikdy nepochopí čaro tohoto jedinečného športu.

✒LamangoWhere stories live. Discover now