bab 3

9 1 0
                                    

" eh!! Jun kau rasa sapa ek org tu, aku dah currious gile ne, macam dh melampau pun ada org ne. Paksa2 org pulak and nyawa pulak tu galang gantinya.Kalau nyawa kita x pe, ne babitkan family. Ape hal!!," Kata Mia kpd Jun.

"Rilex aaa.. aku rasa x bhaya pun benda ne.Dia macam nak ajak kita join dia punya game je ne. Cool..ok..cool.kita enjoy je this game ".kata Jyn yg berlagak selamba padahal dlm hati masih tertanya- tanya siapa yg berani - beraninya buat macam ne.

Bebudak yg lain macam biasa,bising la... dengan benda ne.Ada yg dh cuak, x berperasaan dan takut2 dgan ancamannya.

" Ehh bro, kau nk joint ke benda ne.macam mengarut jew .merepek merapu la semua ini. Aku rasa ada yg nak main2 ne," kata Zul pada Imir.

Memangla bunyi macam merepek merapu.tapi nak tak nak kene joint jugak siot.kau nak ke nyawa kau,lebih2 lagi nyawa family kau terancam.x pe, kita ikut je dia punya rule. Be rilex ok. Kau jgn cari pasal sudah ," kata Imir macam cuak x cuak gitu.

Dalam madam Sarah cari2 cincin,then,jumpa.
"Uihh..nasib jumpa," kata madam Sarah.
Bebudak yg bising ne terus senyap dan fokus pd madam mereka.

" Ok Guys !! Nampaknya kita diundang oleh org yg tidak dikenali. So.. nak x nak kita kene ikut jugak rule dia klu x... faham2 jela anak2..
Ok... Guys !! Yg perempuan boleh bangun dan beratur untuk ambil rantai awak semua kemudian diikuti dengan lelaki, ok!! " Kata madam Sarah dgn panjang lebar sambil tersenyum..

My DressWhere stories live. Discover now