Škola

48 11 0
                                    

Ted je mi dvanáct a chodim do šesté třídy.Mám tři nejlepší kamarádky a to jsou Jitka ,Zina,Zdeňka.Od školky jsme už zažily hodně nepříjemností ale nakonec nám to klapalo.Ale byl tu jeden problém pořád jsme se hádaly a přecházely z jedné strany na druhou. No hrůza.Jednou jsme byly bff a jindy zacenepřátelé.Válčily jsme spolu a taky to do dneška zůstalo.No nejvíce mě zradila Zdeňka ta vždy chtěla jenom pro sebe to nejlepší a pro druhé to jí bylo úplně ukradený.No každopádně tet jsme skoro všichni kamarádky a ne jenom já a Jitka .Jednou jsme si daly sraz na hřišti na sklůzavce . Byla tam Jitka,Eliška a já .Plácly jsme si rukama,že už se se Zdenou nebudeme nikdy bavit .Jenže čas plynul amy jsme Zdění ignorovaly. Jednou když jsme šly ze školy tak jsme potkaly Zdenu, začala být na nás hnusná s na a potom dělala chudinku. Když jsme došly do školy byla tam ona a dívala se na nás hrozně povýšeně . No klasika.Měly jsme informatiku a ona se s námi docela normálně bavila.Nevěřily jsme svým očím . No ale to se ovšem brzy změnilo.Za vteřinku nám řekla,že musí ještě zavolat mamce aby si to os námi vyřídila. Potom když jsem došla z obědu šla Jitka na kroužek ,ale Maruška s Eliškou na mě čekaly.Jenže když jsem uviděla Eliščin výraz hned mi bylo jasné,že se něco děje .Vešla jsem do šatny a její matka mě sprdla jako všechny ostatní .Bylo to trapný.Ale Zdena měla s toho dobrý pocit.Jak jsme šly domů tak jsme si říkaly,že To Zdena totálně posrala.Bylo to v páté třídě aspoň teda myslím .Tet jsme v šesté a zatím se spolu bavíme.

Kamarádi na vždyKde žijí příběhy. Začni objevovat