🍁 satu

82 6 2
                                    


•••





" seronok keluar dengan jantan lain ? Park hyemin ? "

" hah ? bila masa saya keluar dengan jantan lain bila ? "

' cis , pura - pura taktahu kau '

" jangan pura - pura tak tahu la betina kau seronok keluar dengan jantan lain tadi tu apa ? kau fikir aku tak nampak ! dasar betina jalang ! "

" apa yang awak mengarut ni jackson saya tak pernah keluar dengan lelaki lain selain jimin dia tu kawan baik saya dari sekolah menengah la dan satu lagi jangan pernah awak hina saya dengan perkataan tu lagi "

" apa ? betina jalang ? memang sudah itu sahaja gelaran yang sesuai untuk kau ! sedar diri tu kalau aku tak kutip kau dekat tepi jalan dan kahwin dengan kau , kau takkan merasa kemewahan aku ni betina "

PANGG !!

" watch you're words jackson i'm not what
you been thinking ! memang awak kutip saya memang saya hidup di sebabkan kemewahan awak tapi saya tak pernah mintak untuk dipertemukan dengan manusia seperti awak perkahwinan ni tak sepatutnya terjadi jika tunang kesayangan awak tu tak larikan diri dengan jantan lain ! "

" kau memang nak kena kan perempuan ! memang kau saja nak naikkan darah aku "

jackson terus mencapai tali pinggang nya yang berada di atas katil mereka dan terus melibas nya ke arah hyemin

jeritan dan tangisan hyemin tidak diperdulikan nya jackson terus melibas tanpa henti biarlah peremepuan itu merasa sakit sekali pun yang penting dia puas !

" sakit..jackson berhenti "

setelah melihat hyemin yang terkulai lemah meminta pertolongan itu dia masih belum puas otaknya memikir kan cara lain untuk menyiksa hyemin

" rasakan tu betina dan mungkin ini juga akan membuat kan kau bahagia kan kau suka aku memperlaku kan kau sebegini bukan ? "

jackson terus mendukung hyemin bridal style dan melemparkan nya dia aras katil mereka

" aku pasti kau akan suka kan nya " senyum jackson sinis

" tak..tak jangan " rayu hyemin dan memgalirkan air mata

jackson terus membuka pakaiannya dan hyemin dengan kasar sehingga tiada seurat benang pon di badan mereka

malam itu dia telah mengambil kesucian hyemin dalam cara paksaan .

•••

so how ? maaf lah kalau tak kemas tapi aku dah cuba okay .
votes + comments + love this ff
se yaa . bye ❤

[SU] : first and last + jackson wang ♥Where stories live. Discover now