🍁 tiga

66 4 0
                                    

•••



Hyemin's

ish buat apa aku fikir kan lagi . past is past betul tak ? sekarang aku dah takda kena mengena dengan jackson bekas suami ku . jodoh kami tak panjang keputasan aku mintak cerai memang betul , kalau tak sampai sekaranglah dia dera , pukul , maki dan hina aku .

aku bencikan dia .

dah tiga tahun berlalu kisah lama aku . jennie pon dah besar dua tahun dah . haih sapa lagi bapak dia kalau bukan jackson kan .

sebulan sebelum aku dan jackson bercerai aku disahkan mengandung dan masa aku dapat tahu aku mengandungkan benih jackson aku rasa nak gugur kan kandungan ni sebab aku taknak ada apa - apa kaitan lagi dengan jackson .

walaupon aku masih sayang dia

tak aku benci dia ! sebab dia masa depan aku musnah kalau dia tak rogol aku malam tu , aku takkan jadi macam ni . walaupon dia ada hak tapi dia paksa aku bukan dengan kerelaan aku sendiri . tak adil bukan ?

tapi bila difikir kan balik kandungan ni tak bersalah yang salah bapak dia ! biarlah aku sorang - sorang membesarkan nya . aku mampu

tanpa jackson .

" mama jennie lapar " comel sahaja anak ku ini

" sekejap ya mama telefon appa jaebum " walaupon jennie dan aku memanggil jaebum dengan panggilan ' appa ' itu kerana dia appa angkat jennie bukan suami ku .

Im Jaebum orang yang menyelamatkan aku tatkala aku hampir diragut oleh peragut di tepi jalan . selepas aku cerita kan semuanya kepada jaebum dia sudi menawarkan diri menolongku walau dia tahu aku bekas orang .

pernah sekali atau dua dia memberitahu dia mencintai ku dan mahu menjadi kan aku yang sah kepada nya tapi aku menolak kerana aku masih sayang kan jackson .

atau lebih tepat aku masih cintakan jackson . dia turut paham dan memberikan aku ruang dan kami berkawan tak lebih dari itu . cuma jennie mengangap dia sebagai appa .

yaa , dia sayang kan jennie anak ku dan jackson .

•••

abaikan ayat pelik aku malas nak double check .
so votes + comments + love this ff
bye ❤

[SU] : first and last + jackson wang ♥Where stories live. Discover now