part 9

9.6K 410 33
                                    

Part - 9

​jkတ​ေယာက္​အိမ္​ကိုျပန္​လာပီး... ​ေပါက္​ကြဲ​ေလသည္​.... အခန္​းထဲက႐ွိ႐ွိသမ်ွပစၥည္​းမ်ားအားလံုးၾကမိးျပင္​​ေပၚတြင္​ပြပလဲ​ေန​သည္​.... ည​ေန​ေစာင္​းပီးသိပ္​မၾကာ Taeအိမ္​ျပန္​​ေရာက္​လာႁပီး...အခန္​းငယ္​​ေလးထဲဝင္​သြားကာ...

" huuu ဘာ​ေတြလုပ္​အံုးမလို႔လဲ? "
စိတ္​ညစ္​စ​ြာတ​ေယာက္​ထဲျငင္​းညဴ​ေနမိသည္​.
Knock... knock...
တံခါးလာ​ေခါက္​သျဖင္​့လူတစ္​ကိုယ္​စာ​ေလာက္​​ေလးဖြင္​့လိုက္​ကာ..
" nae ဘာကိစၥ႐ွိလို႔လဲ?"
" ​သခင္​​ေလးက သူ႔ဆီလာခဲ့ဖို႔​ေခၚခိုင္​းလိုက္​လုိ႔ပါ.. "
" arr nae ​​ေရခ်ိဳးၿပီးသြားလိုက္​ပါ့မယ္​.."
" အခုလာခိုင္​းတာပါ.. "
" nae nae"
ဝတ္​စံုအမဲနဲ႔လူထြက္​သြားၿပီးသိပ္​မၾကာ.. jkအခန္​းထဲသို႔သြားရန္​​ေျခလွမ္​းမ်ားျပင္​လိုက္​သည္​.... အခနိး​ေ႐ွ႕သို႔​ေရာကိပီး..
*Knock ... knock... *
" ဝင္​ခဲ့.... "
" nae " အခန္​းထဲဝင္​သြားပီး...
" အဲ့မွာထိုင္​.... "
Jkသူ႔​ေ႐ွ႕နားက ခံုကိုလက္​ညႇိဳးထိုးကာ​ေျပာလိုက္​သည္​.... Taeထိုင္​လိုက္​ပီး....
* ခြမ္​းးးးး...... *
Jk ပုလင္​းကို႐ိုက္​ခြဲလိုက္​ျဖင္​့... Taeတုန္​သြားပီး ​ေခါင္​း​ေလး​ေမာ့လာသည္​...
ရ​ီ​ေဝ​ေသာအၾကည္​့တို႔ႏွင္​့ၾကည္​့​ေနတာ​ေၾကာင္​့ မ​ေနတတ္​​ေတာ့....
" ဒီကိုလာ "
မာထန္​​ေသာအသံျဖင္​့ taeကို​ကုတင္​​ေပၚ​လာဖို႔​ေခၚလိုက္​သည္​....
" nae... "
ကုတင္​​ဆီသို႔​ေျခလွမ္​းမ်ားလွမ္​းလိုက္သည္​...
Jk နဲ႔ခပ္​ခြာခြာတြင္​ဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​....
Jk , taeနားသို႔ကပ္​ထိုင္​လိုက္ပီး..
Taeနားထင္​​ေလးကိုပြတ္​ကာ....
" kim tae yaa "
" nae... nae "
" မင္​းဘာလို႔ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​ လွ​ေနရတာလဲ?"
* ငိ လွတယ္​တဲ့😒 က်​ေနာ္​က ​ေယာက်ာ္းဗ် ​ေခ်ာ​ေဒဆိုဟုတ္​တုတ္​" *
Taeစိတ္​ထဲက​ေျပာလိုက္​သည္​...
" nae😳 "
" မင္​းဘာလို႔တျခားသူ​ေတြနဲ႔ ပတ္​သက္​​ေနတာလဲ?"
" arrnyi yo အဲ့...အဲ့ဒါက​ေလ... "
" Kim Tae ငါ့ကိုၾကည္​့စမ္​း... "
Taeတ​ေျဖး​ေျဖး​ေမာ့လာပီးၾကည္​့လိုက္​သည္​....
* ဟင္​ သူငို​ေနတယ္​... သူငို​ေနတယ္​... ဘာလို႔လဲ? က်​ေနာ္​သိတဲ့ jeon jung kookမွဟုတ္​ရဲ႕လား.... *
" မင္​းသိလား? ငါမင္​းကိုဘာ​ေၾကာင္​့.... မင္​းကိုမုန္​း​ေနရလဲ?ဆိုတာ ဘာ​ေၾကာင္​့အမိန္​႔​ေတြ​ေပး​ေနလဲဆိုတာ? ဘာ​ေၾကာင္​့ႏွိပ္​စက္​​ေနလဲဆိုတာ? "
" ဟင္​့အင္​း မသိဘူး ဘာ...ဘာလို႔လဲ? ဟင္​ "
"
" ငါ.... ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.. ငါမ​ေျပာႏိုင္​ဘူး... ငါ​ေယာက်ာ္​းမပီသခဲ့ဘူး... ငါ...ငါအရမ္​းမွားခဲ့တယ္​ .... "
" wae? မငိုပါနဲ႔"
Tae ,jkဘက္​ကသိူ႔တကိုယ္​လံုးလွည္​့ကာ ... မ်က္​ရည္​မ်ားကိုသုတ္​​ေပး​ေနသည္​...
Taeလက္​​ေလးကိုကိုင္​ကာ....
" မင္​း..မင္​းငါ့ကိုမမုန္​းဘူးလား?"
" ဟင္​့အင္​း..... မမုန္​းဘူး... ဘယ္​တုန္​းကမွမမုန္​းခဲ့ဘူး... မင္​းဘာ​ေၾကာင္​့ဒီလိုလုပ္​လဲငါသိတယ္​ အျပစ္​မျမင္​ရက္​ခဲ့ဘူး... ဘာလို႔လဲသိလား? Tae,kook ကိုအရမ္​းခ်စ္​လို႔.."
Taeစကား​ေၾကာင္​့ jk မ်က္​လံုး​ေလးျပဴးသြားကာ...
" umm? မင္​း...က .... ငါ့....ကို... ဟင္​့အင္​း မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး... မင္​းငါ့ကိုလိမ္​​ေနတာ... "
" မလိမ္​ပါဘူး taeတဂယ္​​ေျပာ​ေနတာပါ... Taeကိုယံု​ေပးပါ..."
" မယံုဘူး မင္​းငါ့ကိုလိမ္​​ေနတာ ... သြား.... အခုခ်က္​ခ်င္​းထြက္​သြား.... သြားးးး "

သက္​ဆံုးတိုင္​ခ်စ္​ျခင္​း Where stories live. Discover now