Chapter fucking 2

43 1 0
                                    

Ik word wakker van een deur die dicht valt. Ik kom overeind en kijk me stiefpa aan. Hij kijkt geirriteerd en loopt richting de keuken. Ik haal me benen van de bank en haal een hand door me te lange haar. Hij komt deze kant op lopen. 'Waarom is het fucking raam los?' Hij trekt het raam na zich toe en een harde knal volgt. Ik slik en sta op. Maar hij staat recht voor me en duwt me terug op de bank. Een walm van alcohol komt me neus tegemoet. 'Waar is je moeder?' Ik probeer me ademhaling te herpakken. 'Z.. Ze slaapt.' Ik kijk omhoog na hem. Hij heeft zijn baard laten staan for to long en zijn cheekbones zijn heftig te zien. Ik snap niet waarom ik zo bang voor hem ben. Ik ben een zwakeling volgens hem; wat ook wel klopt want hij heeft armen zo dik als mijn fat ass bovenbeen. Hij gooit een zakje na me toe. 'Rol hem voor me wil je.' Niet dat die dat op een lieve manier vroeg, meer comaderend. Ik zucht en ga overeind zitten en rol zijn joint terwijl hij de kamer van me moeder in stormt. 'Lieverd oh lieverd' roept hij overdreven. Ik hoor me moeder kreunen. Het bed kraakt en ik hoor ze zachtjes praten. Ik word er misselijk van. Tot de dag op vandaag kan ik niet geloven dat me moeder hem hier toelaat. Hij gebruikt haar gewoon en niks wat ik er tegen kan doen. Ik stop de 1e joint in me jaszak en rol er nog eentje. Op de achtergrond hoor ik me moeder schreeuwen. 'Nee raak me niet aan!' Ik kijk om en nirt veel later komt me moeder de kamer inlopen. Ze kijkt dwars door me heen, heb ik het gevoel. Haar blonde haren zitten in een slordige knot en ze het nog steeds alleen haar onderbroek en bh aan. Ik slik. Ze kijkt richting de keuken en loopt er met moeite heen. Ik kan haar ribben zien waarneer ze uit de kast een glas pakt. Ik leg de 2e joint neer en loop naar haar toe. Onderweg pak ik de deken v de bank en leg hem over haar heen. Ik pak het glas in haar handen en leg hem neer op het aanrecht. 'Hey mam' zeg ik zacht als ik de deken goed over haar doe. Ze kijkt me aan met haar lichtgroene ogen die rood zijn. Ik knijp in haar schouders en voel dat ze schrikt. Ik neem haar mee na de bank en help haar met zitten. Dat moment komt me stiefpa na binnen en kijkt toe. Ik kijk hem kil aan en loop naar hem toe met al me moed. 'Zorg er voor dat ze geen drank meer krijgt.' Hij kijkt me arrogant aan. Alstjrbliefd.' Zeg ik terwijl ik naar haar kijk. Ze staart voor zich uit terwijl ze rilt vd kou. Opeens voel ik grote sterke handen tegen me schouders. Hij duwt me na achter tegen de koelkast aan en snift boos. 'Kutjong, door jou het ze het koud' zegt hij nadenkend. Ik kijk hem nog steeds kill aan terwijl me hart tekeer gaat in me keel. 'Flikker op, flikker.' Hij duwt me richting de voordeur. 'I need some alone time with your mom.' Zegt hij hees terwijl die zijn vest uit doet. Ik voel woede opkoken. 'Je raakt haar niet aan!' Roep ik boos. Hij kijkt me aan en loopt na me toe. 'Sorry wat zei je?' Zegt hij dreigend terwijl die op me afloopt. Ik voel me handen trillen en tranen opkomen. 'Je blijft van me moeder af!' Schreeuw ik. Hij haalt zijn hand uit en geeft me een harde klap tegen me slaap. Ik vang mezelf op tegen de voordeur en voel me duizelig worden. Hij pakt me vast bij me kraag. Zijn bruine ogen zijn zowat zwart en hij gromt. 'Optyfen!, kutkind!' Schreeuwt hij met een lage stem. Hij duwt me na zich toe en gooit me met al zijn kracht tegen de voordeur aan. Ik voel een doffe pijn door me rug gaan en houd me zelf vast aan hem. Hij trekt de voordeur los en duwt me nabuiten toe. Ik val tegen de reiling aan en kijk hem aan, zie me moeder langs hem nog steeds voor zich uitkijken en iets in me breekt. Ik wil mezelf oppakken en terug springen maar hij knalt de deur voor me neus dicht en draait al de sloten erop. Ik sla tegen de deur en schreeuw. 'Maak die fucking deur open lul!' Me gebroken stem echood door de gang van de flat. De stilte neemt over waarneer ik me hopeloos van de deur afduw. Ik veeg me tranen weg en zie dan dat er bloed op me hand zit. Ik vloek binnensmond en schuif de mat weg. 'Fuck' de sleutel ligt binnen. Ik haal me handen door me haar en zet het op het lopen. De flat uit, ergens ver weg.

random wordsWhere stories live. Discover now