Bugün okulumun ilk günü daha doğrusu yeni okulumun ben izmirliyim babam doktor olduğu için taini istanbul'a çıktı "Hazal" "Efendim anne" "hadi kızım çabuk ol okula seni ben bırakıcam" "geliyorum"dolabımın karşısına geçip siyah pantolon ve gri tişörtümü giydim ayakabılarımıda elime alıp aşağıya indim ,çantamı omuzuma atıp düz kahverengi saçlarımı düzeltim ayakabımı giyip hızla arabaya bindim sabahları kahvaltı yapmayı sevmediğim için annem alışmış bana pek üstelemiyor " off" makyaj da yapmadım hemen ruj,rimel hızlı bir şekilde sürdüm fazlasına gerek yoktu zaten yüzüm pürüsüz " hazal inmeyi düşünmüyor musun"kafamı kaldırıp dışarıya baktım okulun önüne gelmistik "Özel Karadağlı Lisesi""tamam sultanım"diyerek yanaklarını öpüp indim uzun uzun okula bakıp içeriye girdim herkes bana dönüp bakınca bi ustumu kontrol ettim yani ne var üstümde anlamıyorum ki sanki uzaydan gelmişim gibi hissetim. Hemen merdivenlerden çıkıp müdürün odasına doğru yürüdüm müdürün odası girişte olduğu için hemen buldum. Kapıyı çalıp iceriden "Gir" sesini duyunca içeriye girdim.Müdür orta yaşlarda agresif birisine benziyordu içeride 2 erkek öğrenci vardı. Onları azarlıyordu. Beni görünce onları dışarı çıkardı. Gözleriyle "Efendim "der gibi baktı.Daha sonra benden gözlerini çekip"Yeni öğrenci sen misin?"diye sordu." Bende "Evet" dedim."Gel otur sınıfını söylicem ","Evet sınıfın 12|D şimdi sınıfına gidebilirsin "dedi. Bende "Tamam " diyip kapıya doğru yöneldim dışarıya çıktım.Koridorda birbirini kovalayan kızlar bana çarpınca dengemi kaybedip düşecektim ki arkadan bir çocuk tutu beni."Dikkatli ol " dedi .Tesekkür etmek için arkamı döndüm o sırada arkasını dönüp gitti.Bende arkasîndan salak salak bakakaldîm. Sınıfı bulamayınca kolidorun başında duran nöbetçi kızın yanına gittim."Afedersin 12/D sınıfı nerede"."Bir üst katta kolidorun sonunda "."Teşekkür ederim" merdivenleri çıkıp kolidorun sınıfında sınıfı bulunca kapıyı çalmadim çünķü teneffüstü iceriye girdim. Çok kalabalîk bir sınıftı saysam 26 kişi vardır. Herkes kendi havasında konuşuyordu benim geldiğimi fark ettiklerinde birbirlerine bakıp konuşmaya başladılar . Kizlardan birisi yanındaki arkadaşına "Ayy bir ezik daha geldi" dedi. Alaycıbir sesle hemen yanındaki kızda atladı." Bu ne tip ya köyden mi geldin? dedi. Bana yuh yani üstüme baktığımda gayet iyi hatta bunların hepsi marka kaşlarımı çatarak bana laf atanlara "Siz hangi köyün ezikisiniz canim"uzun boylu sarışın çocuk "Yeni kız baya hırçınmış gençler"dedi ve hemen sonra arkamda duran bir "Tam benliksin güzellik "dedi.sinirle laf söyleceğim sırada en arkada kahverengi gözlü siyah sacli baya yakışıklı çocuk bana laf atanlara "Kesin sesinizi!!!"diyerek bağırınca ne bagırması kukreyince sınıf sus pus oldu ve içeri hoca girdi. Bana bakarak yeni kız sen olmalîsın" ,"Evet hocam","Kendini tanıt "hocaya bakarak "Adım Hazal Ergüç izmirden geliyorum babam uzman doktor o yüzden taini çıktı","Memnun oldum hazal boş bir yere geçebilirsin"dedi. Bende etrafa bakındımkimin yanı boş diye o sırada mavi gözlü,sarı saçlı andına dökülen kahküleriyle tatlış bir kız "Benim yanıma gelebilirsin "dedi. Bende"Olur"dedim. Kızın yanına oturdum. Kız çok tatlı birisine benziyor hemen bana"Benim adım Melisa"dedi. Bende "Hazal "dedim. Melisa"Hoşgeldin "diyince bende "Hoşbuldum "dedim gülümseyerek gülümsemem yüzümde kaybolurken aklımı kötü düşünceler sardı. Acaba alışırmıyım,benimle uğraşırlar mı? diye düşünürken biranda melisa"boşver alışırsın hep böyledirler takılma "dedi. Bende onaylarcasına kafamı salladım. Hoca "Hadi gençler buraya bakın" diyince hocaya baktım. Daha sonra sınıfa baktım da hocayı kafaya takan yok hoca kendi kendine anlatıyorarada bir "Sus"diye bağırıyor. Ses daha da çoğalınca Hoca dayanamadı birden "GERIZEKALI 12/D"diyince hepsi bir sustu ders boyunca konuşmadı. Bu sözü söyleyince hepsi sustuğu için kendimi tutamadım. Bir kahka kopardım. Birden herkes bana bakınca utanıp "Affedersiniz"dedim.
Arkadaşlar bu benim ilk kitapim bana yardimci olan Semiha Nur ve Sema Nur'a teşekkür ederim❤❤