OYUNCULAR🌻

27 4 0
                                    

MELİSA =    Sarı saçlı ,Mavi gözlü, Saçının
önüne dökülmüş kahkülleri var. 1:65 boylarında, çok iyimser davranan , arkadaşlarına sadık, Aradığı aşkı bulamıyan her zaman aldatılan bir kız acaba aradığı aşkı bulabilecek mi ??

YAĞMUR =  Kahverengi düz saçları ve kahverengi gozleri olan ,1:71 boylarında ,temiz kalpli her defasında suçlanmasına rağmen çok sabırlı ama ters tarafına gelince çok hırçın olabiliyor.

ALİ =  Hakanın en yakın arkadaşı , bazen kavga etselerde altan alır. Hakanın davranışlarından biraz şikayetçi olsada onu çok sever . Sarışın , kahverengi gözleri olan , 1:70 boylarında ve  hakanla birlikte yaşıyor. En sevdiği motorsikleti onun vazgeçilmezidir .

ATEŞ= Ali'ye göre  biraz sert asla altan almaz herşeyi yüzlerine doğru söyler , açık sözlüdür. Dalga geçmeyi inanılmaz derecede sever . Çok şıpsevdi  kimi görse aşık oldum  zannediyor,  kızlarla eğlenmeyi sever. Ama bir gün karşısına öyle  birisi çıkar ki  hayatı tamamen degişir. (Acaba o  güzel kız kim?? )

CEMRE = Kıvırcık uzun saçlı , siyah gözleri olan ve çok özenti bir kızdır. Yağmurdan hiç hoşlanmaz . Her defasında onu  suçlamak için olaylar yaratır. Nedeni ise (sevdiği erkek arkadaşının kendisinden ayrılmak istediğini söyler oda nedenini sorunca  başkasını  sevidiğini söyler  merak edip kim olduğunu sorunca  yağmur  cevabını alır ve düşmanlığı o zaman  başlar . Acaba (Cemre yağmura daha ne gibi şeyler yapacak )

İLERKİ BÖLÜMLERDE YENI KARAKTERLER GELICEK ŞİMDİLIK KARAKTERLERIMİZ BU KADAR

EWETT ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI DÜŞÜNCELERINİZİ BENIMLE PAYLAŞIRSANİZ SEVINIRİM 💛💛💛💛

GamzelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin