Hayat insana bir çok seçenek sunar önemli olan bu seçeneklerin hayatına ne kattığıdır ya da hayatından ne aldığıdır.
Seçenekler herşeyden önemlidir aslında çünkü yanlış olanı seçersek kaybederiz neyi kaybederiz peki ?
Öncelikle kaybettiğimiz şeyler arasında en önemlisi de zamandır .
Zaman herşeydir hayatımızda iki seçenek olduğu gibi iki farklı zaman da vardır geçmiş ve gelecek .
Geçmişinize bakıp üzülmemek için geleceğinizi iyi seçmeniz gerekir.
İkinci önemli şey ise hayatın sana kazandırdığı insanlardır bu da iki seçeneklidir aslında iyi ve kötü insan.
İyi ve kötü insan yoktur aslında aciz insan vardır . İnsanlar aciz doğar önemli olan iyi veya kötü olarak ölmek değildir asıl önemli olan aciz olarak ölmemektir buna da yaptığımız seçimler ve çıkarttığımız sonuçlar etkilidir.
Yani kısaca seçtiğimiz insanlar bazen pişmanlık bazen de mutluluktur .
Mutlu olmak için pişman olmayın .
Hayat aslında gördüğümüz en büyük seçenekleri olan ve insanın bu seçenekleri kullanarak hayatına şekil verdiği bir sınavdır. Hayat verdiği derslere seni tekrar tekrar sınar.
Bağzı insanlar tekrar tekar bu sınavı geçemez işte bu bağlamda bu insanlara aciz diyebiliriz .
Bazen seçenekler anlamsızdır ve çok cezbedicidir bunlar hayatın değil insanların sunduğu seçeneklerdir.
Siz siz olun hayatın seçeneklerinden vazgeçmeyin inanın ki hayat insanlardan daha samimidir.
Karşınıza iyi insanlarda çıkacaktır bu insanlar ya sizin hayatınızı değiştirecek ya da siz onlarınkini değiştireceksiniz yine seçim sizin elinizde. Eğer ki bir karar verecekseniz başkalarını dinlemekten sakının sizi en doğru siz bilirsiniz kararlarınızı kendiniz vermeniz gerekir .
Kararlarınız seçeneklerinizdir yanlış bir seçenek belki de ömrünüz boyunca unutamayacağınız birşeye sebep olabilir biliyorsunuz hayat merhamet etmez.
Aşkta da seçenek vardır mutlu olmak için mi yoksa mutlu etmek için mi .
Saçma gelebilir ama bu böyledir mutlu olmak için aşık olan biri bencildir ama mutlu etmek için aşık olan birisi karşısındaki insanı mutlu etmek için aşık oluyorsa eğer zaten o gerçek aşıktır çünkü aşık demek aşkının mutluluğuyla beslenen kişidir sırf kendi mutlu olmak için aşık olmaz .
Aşık aşkına kıyamaz.
Aşktan bahsetmeye devam edecek olursak kitabın sonunu göremeyiz.
İnsan nasıl bir ruh haline gireceğinide kendisi seçer ve inanın sizin ruh haliniz kimsenin umrunda değildir .
Birilerine sorunlarınızı anlatmak yerine kendi sorunlarınızı kendiniz çözebilmeyi öğrenmeniz gerekir.
Çünkü hayatta çok fazla yalnızsınız öldügünüzde ki gibi .
Tabi ki sizin sorunlarınızı kendi sorunlarından bile daha fazla önemseyen insanlar olacaktır işte o zaman çok mutlu olacaksınız .
Peki kaybettiğiniz zaman ?
İşte o zaman ölüm gibi olacak yalnızlığın estiği sert rüzgarda tek başınıza sağa sola savrulacaksınız.
Siz çaresizken o rüzgardan sizi kurtaracak eli göreceksiniz .
Yine iki seçeneğiniz olacak tutmak ya da tutmamak.
Halinize bakacaksınız ve güvenmek isteyeceksiniz ve tutacaksınız.
Tuttuğunuz elin yavaş yavaş duygularınızla oynayarak eğlendiğini göreceksiniz ve o anki nefretle insanlardan bıkmışcasına nefret ediceksiniz yine sert rüzgarlarda kalacaksınız .
Tekrar uzanan bir el göreceksiniz lakin güven duygunuz yerlebir olmuş durumda, elinizin tersiyle iteceksiniz.
İttiğiniz o elin kurtuluşunuz olduğunu bilmeyerek iteceksiniz.
Öğrendiğinizde ne olacak ?
Yerlebir olacaksınız lakin seçmeyi öğreneceksiniz , sadece kalbinizin sesini dinlememeyi öğreneceksiniz , aklınızı kalbinize aşık edin ki kalbiniz de aklınızı düşünerek hareket etsin.
Hayat acılardan ibaret değildir hayat seçtikleriniz ve seçeceklerinizden ibaret olmakla birlikte Hayat seçmediklerinizden de ibarettir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanlar Acizler.
RandomBu hikaye de insanların yaptığı hatalar , kaybettikleri ve geri dönüşü olmayan yollardan bahs ediliyor. Kısaca insanların acizlikleri ve yapmaması gereken şeyler , yaşanmışlıklar.