Chapter 2

10.6K 199 42
                                    

Minsyu pov 

' Ahh..Ahh..Ah...Harder plz!! '

' Faster baby! Moan my name! '

' Kim Tae– '

' woi! X takut dosa ke? ' aku menjeling ke arah chaerin dgn taehyung yg sdg mencemarkan mata aku. Xde tempat lain ke nk buat sex tu, sampaikan kat kelas pun buat.

Cepat² diorg pakai semua baju then berambus dari kelas. Nak buat lagi lah tu..

' Kalau kau jeles ckp ' sinb disebelah ralit membuat latihan addmath.

' Amboi kau ingat aku nie sangap sangat ke? ' aku bidas balik sambil tanganku main dgn rambut sinb.

' Yer kut ' kuang ajaq. Aku jeling sekilas jungkook di belakang kelas yg sdg main kertas jet bersama jimin dan jhope. Umur dh besar panjang tapi prangai still x matured. IMMA!

' Woi org kat depan tu, agak² lah nk usya org kot ' lamunanku terhenti sebaik sebuah jet kertas mendarat betul² di atas kepala aku.

Aku ambik kertas tu lalu baca sambil mataku menjeling jungkook yg tgh gelak bersama² sek IMMA dia.

Nanti jumpa aku kat loker selepas habis sekolah 

-Budak paling fuck-

Tch!

Aku ronyok kertas tu dan baling kat muka jungkook. Betul² kene muka dia. Jhope dan jimin berdekah-dekah mentertawakan jungkook yg telinganya sudah merah.

Oops!!

Aku apa lagi cabutlah!

⚪⚪⚪⚪⚪⚪

Seusai menyimpan barang dlm beg , aku lihat sekeliling kelas hanya aku dan jungkook yg masih x balik lagi.

Aku pergi kat loker kelas yg mana jungkook sedang mengeluarkan sesuatu.

Teddybear?

Okey ni pelik.

' Jangan tanya , ambik! ' jungkook menolak teddybear tu ke dadaku . Sakit siot.

Aku ambik teddybear tu lalu cium bibirnya. Comel! I kennot lah!

' Orang depan kau nie xnk cium pulak ' aku pandang muka jungkook yg hensem . Hensem ke?

Tiba² jungkook cium sekilas bibir hot aku.

Chupp!

' Hey! ' aku pegang bibir aku yg dicium oleh tenuk depan aku nih. Suka hati Mak nenek dia jer cium bibir hot aku ni. APA? Aku taulah krg jeles.

' Jeles aku tgk teddybear tu asyik dapat kiss kau jer.. aku xnk plk bagi ' jungkook memuncungkan mulutnya tanda protes. Haih!

' Nak ke? '

' N– ' aku cium pipi jungkook sekilas.

Chup!

Tanpa mempedulikan aku, jungkook tarik pinggang aku dan sambar bibir aku. Diurut-urutnya perlahan. Aku membalas balik dengan menggigit bibir bawahnya kuat.

' Ahh! ' jungkook ternganga sedikit, aku memasukkan lidahku ke dalam mulut jungkook lalu menjilat lelangitnya.

Tanpa aku sedar, tangan jungkook meramas-ramas punggung aku. Baru aku sedar.

Byuntae Husband And WifeWhere stories live. Discover now