Capitolul 1

84 13 1
                                    

"Eu merg să cumpăr cele necesare acasă. Ne vedem la mașină într-o oră." spune mama și se îndreaptă către raionul cu fructe. M-am întors și m-am îndreptat către standul cu reviste. Am vrut să iau o revistă de benzi desenate în mână, dar ziarul local mi-a atras atenția. "Cunoscutul criminal, Justin Bieber, a fost eliberat astăzi, 13 octombrie, după 3 ani petrecuți în închisoare. Sentința acestuia a fost înjumătățită pentru bună purtare. Mai multe detalii la pag. 6."

Am pus ziarul la loc, pentru că știrile de genul mă fac să vreau să stau închisă în casă toată viața. "Hei Jules." îmi aud numele și mă întorc, dând de o pereche de ochi albaștri și un zâmbet care îți încălzea inima. "Bună Kevin." spun, zâmbind în colțul gurii și lăsându-mi capul în jos. "Ai văzut și tu?" întreabă acesta cu referire la articolul din ziar. "Da." spun și îmi dau o șuviță de păr după ureche. "În locul tău nu m-aș plimba singură. Ai putea fi răpită." spune acesta, încercând să facă o glumă, dar a sunat mai mult a ceva adevărat. "Îmi pare rău, glumele mele sunt cam ruginite." spune și își freacă ceafa. "E ok." spun și râd încet. "Eu, am să plec. Ne vedem la școală!" spune și îmi aruncă un zâmbet, după care se întoarce și pleacă.

Mi-am scos telefonul din buzunar și m-am uitat la ceas. Mai aveam 40 de minute. M-am uitat în jur să nu mai dau de cineva cunoscut, deoarece mă pierd în jurul oamenilor, iar apoi mă îndrept spre librăria din mall.

Am intrat în încăperea plină de cărți, îndreptându-mă spre secția cărților cu crimă, cele ce mă fascinau. Am luat de pe raft cartea "The Girl On The Train" și m-am așezat pe unul din scaunele de acolo și am început să citesc.

****

Când am ajuns la o parte destul de interesantă, telefonul meu începe să vibreze. Mama. M-am uitat la ceas și am văzut că deja trecuse o oră, așa că am pus cartea la loc și am părăsit în grabă librăria.

"Unde ai fost?" întreabă mama când ajung la mașină. "La librărie." spun și urc pe locul pasagerului, fără a mai aștepta alte întrebări din partea ei, pentru că știu că nu-i pasă. "A sunat tatăl tău și a spus că vom avea musafiri la cină." spune aceasta pornind motorul și părăsind parcarea. "Trebuie să particip și eu?" întreb și ridic o sprânceană, pornind radioul. "Da." spune mama fără a se mai lungi cu conversația aceasta, pentru că știam amândouă că orice s-ar întâmpla eu va trebui să iau parte la această cină stupidă.

Mama a accelerat când semaforul și-a schimbat culoarea din verde în portocaliu, astfel ne mai fiind obligată să aștepte încă un minut la semafor. Câteva minute mai târziu aceasta parchează mașina în curtea casei. "Du astea în bucătărie și urcă la fratele tău și spune-i că vom avea musafiri la cină." spune și îmi înmânează câteva pungi cu mâncare. Am dat aprobător din cap, pășind încet înspre ușa de la intrare. Am apăsat pe clanță, mai apoi intrând în casă și mergând spre bucătărie. Am lăsat pungile pe masă și am fugit sus. Am intrat în camera lui Christian fără să bat la ușă, iar fumul ce era în cameră m-a făcut să închid ușa după mine. "Christian ce se întâmplă aici?" întreb și îmi frec ochii pentru a-mi limpezi privirea. "La dracu Jules nu poți bate la ușă?" întreabă și acesta se ridică din pat. "Mă rog, mama a spus că vom avea musafiri la cină." spun și îmi dau ochii peste cap. "Nu vin." spune acesta și trage puternic o substanță halucinogenă în piept. "Eu sunt obligată să particip, deci și tu vei lua parte." spun și îmi încrucișez mâinile la piept. "Bine fie." spune acesta dându-se bătut. Mă îndrept spre ușă și înainte să o deschid îmi întorc capul către Christian. "Și deschide dracului geamul ăla, că miroase ca într-un club." spun, după care ies din camera acestuia. Intru în camera mea, care era alături și blochez ușa.

Mă îndrept spre dulap și deschid ușile mari ale acestuia. Îmi era greu să mă decid ce aveam să port mai târziu, având în vedere că acesta era plin. Niciodată nu am dus lipsă de haine, de fiecare dată când apărea o bluză nouă și o adoram, mergeam să o cumpăr. După câteva minute în care m-am uitat prin dulap, am ales să port un top negru cu umerii goi, împreună cu o fustă din piele de aceeași culoare, până la genunchi. În picioare aveam să iau veșnicii mei Converse negri, pe care îi purtam împreună cu această fustă, de fiecare dată.

Am aranjat hainele pe pat și m-am uitat la ceasul de la televizor. Mai aveam o oră și jumătate până la cină. M-am dus în baie, unde am dat drumul la apă, umplând cada. Am adăugat câteva uleiuri nutritive, mai apoi m-am scăpat de hainele cu care eram îmbrăcată și am intrat în cadă.

După mai bine de jumătate de oră, pe care am petrecut-o în baie, apa a început să se răcească, așa că am hotărât să îmi limpezesc corpul. Am dat drumul apei din cadă, odată ce mi-am luat prosopul de pe cuier. Mi-am înfășurat corpul într-un prosop alb pufos, iar parul l-am prins cu alt prosop mai mic. Am ieșit din baie și m-am îndreptat spre sertarul cu lenjerie, de unde mi-am scos lenjeria din dantelă neagră, de la Victoria's Secret. M-am îmbrăcat cu hainele alese, apoi m-am îndreptat către măsuța de machiaj din camera mea. M-am asezat pe scaunul alb pufos și mi-am desfășurat părul. Am luat placa dintr-un sertar lateral și am băgat-o în priză, începând să îmi îndrept părul cârlionțat.

Când eram pe cale să îmi aplic machiajul, se aude o bătaie în ușă, așa că mă ridic și deschid ușa. "A spus mama că mai ai 20 de minute." spune Christian analizându-mă din cap până în picioare. Dau aprobător din cap și îi fac semn să intre. Acesta trece pe lângă mine și se îndreaptă spre patul meu. Închid ușa în urma lui, mai apoi mergând înapoi să îmi termin machiajul.

****

"Ești așa scundă." spune Christian după ce mă încalț. "O mai taci." spun și mijesc ochii la el. Acesta își dă ochii peste cap și deschide ușa camerei mele, lăsându-mă pe mine să ies prima. Coborâm împreună în încăperea în care luăm de obicei masa, iar mama îi solicită ajutorul lui Christian la aranjarea mesei. Sunetul provocat de sonerie mă face să tresar, mergând mai apoi să deschid ușa. "Bună seara!" spun cu un zâmbet fals pe buze. "Bună seara Jules!" spune domnul din fața ușii. Mă dau din ușă și îi fac loc să intre, mai apoi fiind urmat de către o doamnă și un baiat care părea mai mare decât mine, iar chipul lui îmi părea foarte cunoscut. Nici măcar nu știu cine sunt acești oameni pe care i-am poftit în casa mea. "Bună seara domnule Smith!" spune tata, iar mintea mea face câteva legături, astfel rezultând că acesta era șeful tatei. Ne-am îndreptat cu toții spre locul unde aveam să ne petrecem câteva ore, și ne-am așezat la masă. Locul pe care l-am ocupat la masă îmi permitea să îl analizez pe adolescentul care nu părea să se dea în vânt după această cină. După minute bune în care m-am holbat la el, mi-am dat seama că probabil îl confundam cu altcineva.

Trust issuesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum