A MÁSODIK RÉSZBEN a Creepypasták mentális zavarairól és betegségeiről, azoknak csoportjairól és fajtáiról fogunk beszélni, illetve kaphatsz pár tanácsot arról, hogyan építsd be okosan a betegségeket a művedbe.
AZ EMBERI ELME IGEN ÖSSZETETT, bármilyen nézőpontból is nézzük. Agyunk szinte a nap 24 órájában dolgozik azon, hogy közvetítse az általa látott információkat, például érzelmeket, fájdalomérzetet, éhséget, szomjúságot, álmosságot. Olyan másodperces gyorsasággal jut el agyunkba az információ, hogy észre sem tudjuk venni. Szerencsésnek érezhetjük magunkat, hogy ilyen jól, normálisan működik az agyunk, és nem hiányzik egyetlen rész sem belőle.
Sajnos akadnak olyan emberek, akiknek az agyuk kissé hibásan működik, kicsit hasadt és ezen nem igazán tudnak változtatni, mert így születtek a világra.
Ha már hasadt elmékről és szervről beszélünk, akkor az első, ami eszünkbe juthat, azok a mentális zavarok, amik akkor léphetnek elő, ha agyunk egy területe nem úgy működik, ahogy kellene.A Creepypasták nagy részét is ez határozza meg. Gondoljunk csak bele! Láttál már olyan Creepypasta karaktert, akinek nincs valamilyen szindrómája? Még ha nem is bizonyították be, az őrültség is nevezhető betegségnek. Szóval, innen indulva, a mi kedvenc karaktereinket is ezek a rendellenességek építik föl, adják meg egyediségüket.
A legtöbb ember viszont a skizofréniát ismeri a legjobban, ha tudathasadásról van szó, de ennél sokkal több elmezavar is létezik a világon, amik igen érdekesek és néha elgondolkodtatóak.
K A R A K T E R E K & B E T E G S É G E I K
Sok fanfiction író nem jeleníti meg műveikben a karakterek összes rendellenességét, ami szerintem nagyon fontos, hiszen ezek miatt tudjuk miért olyanok a mi kis pszichopatáink, amilyenek. Így hát összefoglaltam a karakterek összes betegségeit, kis kutatás után.
Megj.: Ezek a betegségek valószínűleg nem voltak jelen a Creepypasták életében, még sorozatgyilkossá válásuk előtt. Mindenkinek egy megrázó trauma, gyerekkori élmény, zaklatás vagy bármilyen más esemény váltotta ki betegségeik felszínre lépését.
Jeff Woods (Jeff a Gyilkos) – szociopátia, skizofrénia, Figyelemhiányos Hiperaktivitás-zavar (ADHD)
Liu Woods (Homicidal Liu) – Poszttraumás Stressz Szindróma (PTSD), Multiplex Személyiségzavar, Bipoláris zavar
Ben (BEN Drowned) – depresszió, Poszttraumás Stressz Szindróma (PTSD)
Helen Otis (Bloody Painter) – depresszió, Insomnia (alvászavar egyik fajtája)
Jack (Eyeless Jack) – Ő az egyetlen karakter, akiről nem találni semmit, szóval, saját meglátásaim szerint: Poszttraumás Stessz Szindróma (PTSD), Rögeszmés-kényszeres személyiségzavar (OCPD), és talán még vak is.
Tobias Erin Rogers (Ticci Toby) – Poszttraumás Stressz Szindróma (PTSD), Bipoláris zavar, szociopátia, skizofrénia, veleszületett fájdalomérzéktelenség anhidrózis (CIPA), Tourette-szindróma
B E T E G S É G E K H A S Z N Á L A T A É S K E Z E L É S E
YOU ARE READING
Creepypasta Karakterek Kézikönyve
FanfictionEbben a könyvben megtalálhatsz minden információt a kedvenc Creepypasta karaktereidről. Néhol pár teóriát vagy headcanont is olvashatsz a Creepypasta világról. Különösen Creepypasta fanfiction íróknak lehet hasznos ez a könyv.