2

43 7 0
                                    

Luhan toplantı odasında sinirden delirmek üzereydi.

-Kris nasıl bu hatayı yapar gay barda nasıl fotoğrafları ortaya çıkar. Şirket için zarar olur.

-Abinde o yüzden olay çıkartmış ve sonuç 2 tane gazeteci dövmüş. Üstelik şikayetçi olmuşlar.

-Ne öküz abim ya Kris seni ve abime güzel  bir oğlan bulup evlendirsek mi?

-Bana değil abine bulaş.

-Gerçi bu işler sırayla ve ilk sırada da sen varsın. 

------
Jungkook vazgeçip oğlanın yanına gider onu kolundan çeker.

-Neden burdasın.

-Ya napıyorsun zaten toplantıya geç kaldım bırak beni Kim Jungkook bey beni bekliyor. Hem sanane bundan sanane.

-Jungkook bey için mi böyle giyindiniz .

-Hm evet kapalı giyindim olmadı böyle giyinirsem bana evlenme teklifi eder diye düşünmüştüm. Aman ne güzel çaktık birine  odun öküz kalas sersem ya.

-Hey hey nefes al.

-Şimdi bırakırsan patronumu etkilemem lazım  öyle giyindim ya.

Jimin sinirle gider. Jungkook beyin odasına varınca sekreterini görememişti.

Luhan toplantı odasından çıktığında abisinin odasının  kapısın da birisini görmüştü.

-Selam yardımcı olabilir miyim?

-Meraba ben Park Jimin  ben yeni insan kaynakları uzmanıyım.  İşe gelince ilk onun yanına gitmemi söylemişlerdi.

-Sen o kişisin ben Kim Luhan. Jungkook'un kardeşiyim.

-Çok memnun oldum Luhan Bey.

-Bey deme sadece Luhan.

-Tamam Luhan.

-Ama sen çok geç kaldın yani abim çok sinirlendi. Kovuldun galiba.

-Ne yani kovuldum mu?

-------

Luhan ve Jimin odada konuşurken Jimin çok üzgündü başlar başlamaz işten atılmıştı. Jimin sinirle Luhana baktı.

-Hepsi Sehun  abim yüzünden oldu Luhan gerçekten kaç defa üstümü değiştirdim onu yüzünden bilemezsin. Valla zor elinden kaçtım. O olmasaydı böyle birşey olmayacaktı.

-Bir dakika bir dakika giydiğin kıyafete karışan bir abim mi var.

-Malesef inanılmaz geliyor dimi?
Gömleğe kızdı diye beni evden çıkarmıyordu. Sonuçta herkes giyiyor bak sende giyiyorsun.

Luhan  gülmeye başlamıştı resmen gözlerinden yaş geliyordu.  Jimin neyin  bu kadar komik olduğunu düşünüyordu.

-Çok özür dilerim Jimin ama bende de aynısı var gerçekten sabahtan beri üstünü değiştir diyor.

-Hepsi aynı mı oluyor öküz kalas. Ay çok pardon abine böyle dedim.

-Ya Jimin sen çok tatlısın. Herşeyi  anlatıp seni kovma olayını konuşalım.  Abimi Kris o ikna eder. Sen bu şirkette çalışmalısın.  Bana arkadaş geldi seni hiç bırakır mıyım.

Jimin ve Luhan toplantı odasına girdiğin de Kris ile sekreter bozuntusu öpüşüyorlardı.

-Oha yuh yani kuzen.

- Oha

- Luhan neyse de sen bana oha mı dedin Jimin seni kovmak iyi olmuş.
Çok geç kaldın burası senin babanın şirketi değil. Neden geç kaldın.

-Nolucak benim gibi öküz abisi varmış kıyafetine karışmış  birde trafik  geç kalmış.

-Jimin sen naptın Luhana siz nasıl böyle kaynaştınız.

-Kabul mu Kris bey kalıyor muyum?

-Bakarız Jungkook da gelsin.

-----

Jungkook toplantı odasına girecekken duyduğu seslerle durmuştu. Yeni gelen çocuk kris ile oynaşıyordu. Sinirle odaya girdi ama sekreter ile Krisi beklemiyordu.

-Dışarı  çabuk çık.

-Beni dövmeye gelmiş halin var.

-Sana kaç  kere şirkette yapma dedim. Sekreterine söyle  bugün çıkışını yapsın.

-Hayırdır neden geldin.

-Öylesine uğradım. Tamam seni yeni gelen çocukla.

-Kıskandın mı sen.

-Ya hayır eğer ilgin varsa hayırlı olsun derim yani.

-Sen o yüzden böyle daldın. Onu benimle zannettin.

-Off gidiyorum ben.

-Jiminden bahsediyorsun yeni insan kaynakları.

-Nerde şimdi niye kovmadın.

-Kuzen çok güzeldi kovamadım.

-Krisss

-Tamam kuzen kızma. Seni böyle görmüşken dalga geçeyim dedim.

--------

Jungkook her yerde Jimini arıyordu. Aradığı kişiyi de görmüştü dosyalar arasında sıkışmış bir tavşana benziyordu. Jimini farkettirmeden kulağına yaklaştı.

-Yeni işin hayırlı olsun patronunu ayarttın mı?

-Sen napıyorsun burda senin gibi ayıları bu şirkete nasıl sokuyorlar.

-Gömlek bir işe yaramamış heralde sinirlisin. Bende burada çalışıyorum.

-Güvenlikde mi çalışıyorsun siyahlar içindesin ancak senin gibi ayı o işi yapar. Ya sen benimle uğraşmak yerine işine dönsene patron görüp kızacak.

-Patron çok karizma adammış.  Şirkettekiler öyle diyormuş.

-Patron karizma olabilir ama eski kafalının biri o da kardeşine kızıyormuş böyle giyinince tam bir öküz.

-Nerden duydun belki öyle değildir.

-Sanane ya sanane. Sen gider misin senin yüzünden dikkatimi toplayamıyorum.

------------

BTS ve EXO karakterleri  içeriyor başka gruplarda eklemeyi düşünüyorum aklınız da varsa söyleyin bende tanımış olurum .

 

İnadına Aşk (BTS&EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin