4

36 1 1
                                    

-Gitme sana ihtiyacım var yani ihtiyacımız var.

-Benimle resmen dalga geçtin. Pardon ama ben palyaço değilim.

-Tamam bugünü lütfen unutalım. Bak napalım biliyor musun. Ben jungkook buranın patronuyum.

-Bende Jimin yeni insan kaynakları uzmanıyım.

Jimin az önce gurur mu demişti nereye gitti. Şimdi patronuna gülümserken bulmuştu. Odasında masaya kafasına vururken telefonu çalıyordu. Sehun abisi arıyordu.

-Efendim abi.

-Şirketin önündeyim seni bekliyorum seni yemeğe götürücem.

-Tamam benim de işim bitmişti. Çıktım geliyorum abi.

Jimin şirketten çıkmıştı otoparka geldiğinde jungkooku gördü ve yanına geliyordu. Ellerini omuzuma koymuş bana doğru eğilmişti.

-Barıştık değil mi Jimin.

-E-evet.

Sehunda otoparkta kardeşini beklerken sağa tarafta ikiliyi gördü. Sinirle arabadan çıkmıştı. Gömleğin kollarını yukarı kaldırıp kardeşine sarkıntılık eden adama dalmaya gidiyordu. Sonuç ikisi de kavga ediyordu.

-Jimin geç arabaya.

-Yeter be manyaklar sizi nedir benim sizden çektiğim ayrılın artık ben gidiyorum.

-Bir daha kardeşimin yanında görmeyim bebe.

-Hadi ordan ben onun patronuyum.
Jimin deli abisi ondan da deli çaktık ya.

Jungkook sinirle tekrar şirkete geri döndü. Tuvalete giderken kardeşi ile karşılaştı.

-Abi senin yüzüne noldu. Hem Jimin nerde.

-Delinin biri yaptı.

-Inşallah buna yapan jimindir.

------------

Jimin hemen eve gidip odasına girdi kapıyı da kilitlemişti. Abisi de 10 dk sonra gelip kapısına vuruyordu. Açmasını söylüyordu.

-Jimin sen niye elalemin adamı ile sarmaş dolaştın.

-Yah abi nasıl öyle düşünürsün sen bana güvenmiyor musun ya ne zaman yüzünüzü yere eğdim.

-Bak Jimin ben seni kırmak istemedim ama o adamla seni görünce deli oldum.

-Git abi lütfen ben çok kötüyüm.

Sehun evden gitmişti. Baek jimine kapıya çıkmasını söylüyordu. Jimin de baeki görünce rahatlamıştı ve ona sarıldı. Salona geçmişlerdi.

-Ya baek yenge düşünüyor musun o adama karşı beni rezil etti. Sanki beni sürekli erkeklerin peşinde koşuyor gibi gözüktüm.

-Boşver yarın patronuna açıklama yaparsın. Onun deli raporu var diye.

---------

Jungkookların evinde dedesi Krisi Luhanı görmüştü ama Jungkook yoktu. Geldiğini duymuştu yanına gelmemişti. Hizmetçiye sorduğunda kafasını çevirdiğinde Luhan söyleme diye kafasını oynatıyordu.

-Jungkook nerde.

-Odasında efendim çalışıyor çok işi varmış.

-İyi peki.

Mutfağa gittiğinde Luhana hemen soru sormuştu.

-Kim yaptı bunu hadi çabuk söyle.

-Nazoş valla aşk meselesi.

-Ne diyorsun sonunda abin kendisine birini buldu. Bana detaylarını anlat hadi oğlan güzel mi nasıl davranıyor.

-Nazoş şimdi gitmem lazım. Abime kahve yaptım götürmem lazım.

Luhan Jungkookun odasına gitti ve abisine kahvesini verdi. Olanları konuşmuştu. Abisini döven Sehuna sövüyordu.

--------

Jimin yeni işi için hazırlanırken abisi ile karşılaşmamak için dua ediyordu. Ama evin zilini ardarda çalan biri vardı. Kimse uyanmasın diye koşarak gidiyordu.

-Patladın mı hala bak devam ediyor zili çalmaya sabah sabah kafamı ütüledin.

Kapıyı açtığında patronunu görünce çok şaşırmıştı.

-Sen nerden çıktın be. Bak abim evde varya seni mahveder. Ne işin var bu saatte.Gelin lütfen kimse görmeden.

-Ya akşam gelmemi istiyorsun heralde olur gelirim hadi saat ver.

-Ne kapatıcam eve sizi lütfen.

-Odana attın ama.

-Ben senin hayatını kurtardım be. Abim görse varya helvanı yerdik.

-Senin normal olduğun zaman var mı?

-Var senden uzak olduğum her an.

Jimin hazırlanıp çantasını aldı ve patronunu kolundan çekti. Tabi tuvalet için kalkan bir Sehun abisi ve Jungkookun koluna giren Jimin güzel bir sahneydi. Ama abim Jungkookun yüzüne yumruk atmadan önceydi.
Yumruk esnasında yere düşerken jimine dokundu oda üstüne düşmüştü.

-Jimin iyi misin canın acıdı mı ben bir abinle görüşeyim sana bakıcam.

-Lan sen hala kardeşimemi sulanıyon bebe.

Baekhyun sinirle onları uzaklaştırıp onlara baktı.

-Hanginiz benim güzellik uykumdan kaldırdı.

-O

-Onlar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnadına Aşk (BTS&EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin