Începutul

63 10 2
                                    

Autor pov

Anul 1476, Vlad Tepeș stătea cu mândrie pe tronul său  rezolvând problemele țării. Ca de obicei în sat se vorbea de posibilitatea ca Vlad Tepeș să  fie un vampir ce se hrănește cu sângele victimelor ce sunt trase în  țeapă  de către subsemnatul. Multe legende erau provocate și reamintite,dar să nu ne pierdem prin detalii. Vlad Tepeș în  fiecare noapte se gândea cu ce a greșit... Nu știa cum să răspundă sau dacă să  atace oamenii ce începeau zvonuri pe nedrept despre el,dar știa că este adevărat. Vlad Tepeș este nimeni altul decât regele vampirilor,  Dracula. Timpul trecea oamenii  aflând mai multe secrete printre care adevărul despre domnitorul Țării Românești. In anul 1476, decembrie, seara oamenii au făcut o răscoală venind la palatul domnesc cu gândul să  alunge demonul ce și-a făcut cuib printre ei lăsându-i pe unii să  moară  ca să  le bea sângele . Vlad se afla pe tronul său  gata să  înfrunte răscoala cum putea el mai bine și cum îl ducea capul. Oamenii spărgând ușa strigând:„ Dracula dispari din viața noastră!!".. Vlad văzând toate acestea s-a retras rănit.Oamenii ce îi apărase până  acum l-au izgonit fără vreo ezitare sau clipire. Mulți spun că  s-a sinucis sau că  a plecat înapoi în  Iad,dar unii spun că  l-au mai văzut colindând pământurile ce au fost odată ale lui. Ceilalți conducători  au hotărât ca în  istorie să  rămână varianta că  Vlad Tepeș a fost ucis de către unul dintre boieri în  același an. Anii treceau,  iar Vlad a hotărât să exploreze și lumea de afară . Cu toate acestea văzând cum lumea se schimbă  s-a schimbat și el. În 2006 într-o  zi de vară  ploioasă ajunsese înapoi pe pământul românesc .

Vlad pov

În sfârșit am venit înapoi acasă și ploaia deja își face apariția... Dumnezeu mă urăște, ceva normal. Merg din sat în  sat încercând să  găsesc un adăpost și cred că  l-am găsit. Mă  îndrept spre o casă  cu puțină lumină, mă  apropii de geam uitându-mă dacă  e cineva,dar văd  că  e doar o fetiță care se uita la televizor, bat ușor în  geam ea tresărind și îndreptându-și privirea spre mine. Îi zâmbesc blând și scriu pe geamul aburit" mă  lași să  intru?". Aștept până  ea îmi dă  drumul și intru.

V: mulțumesc
?: cu plăcele
V: cum te cheamă scumpo?*zâmbesc*
?; Katya
V: eu sunt Vlad încântat

Fetița chicotește și merge să  se joace cu păpușile, eu mă  așez pe pat obosit. Da, sunt eu vampir,dar și eu obosesc...

Ka: de ce erai afară ?
V: m-am plimbat și din senin ploaia a dat peste mine sau eu peste ea*rad*
Ka: de ce ai venit aici?
V: să  mă  adapostesc de ploaie scumpo

Ploaia se înrăutățise mai rău decât credeam eu că  va fi. Aud un tunet fetița tresărind și luându-mă  de picior unde și-a ascuns fața speriată . Zâmbesc mângâind-o pe cap.

V: a fost doar un tunet
Ka: nu-mi plac tunetele
V: nu?
Ka: nu

Atunci o iau și pun în  poala mea. Nu știu ce să  zic.Eu  nu-s chiar un monstru ce bea sânge, cel puțin la copii nu pot să  rezist .

Ka: huh?
V: te voi apăra eu scumpo
Ka: serios?
V: da
Ka: mulțumesc
V: n-ai pentru ce

Katya cască  așa că  o pun în  pat și învelesc ea căzând într-un somn adânc, iar eu îi păzesc somnul.

Autor pov

Vlad după aceea noapte nu s-a mai despărțit de Katya. Mereu o ajuta sau apăra..ba chiar când plecau părinții săi  îi spunea să le spună ca să o lase singură cu scuza că se va descurca. Multe zile au petrecut împreună până într-o zi când totul s-a terminat.... Fetița aceea mică a crescut într-o domnișoară frumoasă și inteligentă. Trecând anotimpuri ea era tot mai sigură ce va face în viață. A terminat gimnaziul și acum în anul 2016 a intrat la liceu făcându-și noi prieteni.

Anul 2018
Katya pov

Sunt în clasa a XI-a și deja îmi vine să mor, adică pe bune mai am un an și termin, iar eu acum mă gândesc cum va fi anul ăsta școlar pentru mine. Greu asta e clar, dar nu ai ce face. Mă uit și le vad pe fete și pe Margaret. Fug către ele zâmbind.

Ma: bună nebuna mea îți place că ești în clasa a XI a?
Ka: nu, te rog sinucide-măT-T
Lisa: of oricum încă un an  și plecăm putem face ce vrem noi
Catalina: așa e
Ma: oricum e nasol că ești de dimineața acum și nu mai ești cu mine 😭😭
Ka: da ,știu și nici nu-s o persoana matinală
Ma: puf....
Ca: o haide va fi bine, crede eu
Li; crede eu? Grea e româna asta 😂
Ma: nu la fel de grea ca engleza
Ka: dar eu mă descurc bine la engleză
Ma: gurița să nu te aud
Li: pf oricum ce vreți să facem acum?
Ca; păi nu stiu
Ma: propun să fugim prin liceu
Li: de ce?
Ma: ca să lăsăm o amintire făină, dă
Ka: da bine hai

Am plecat cu nebunele și am început să alergăm prin liceu, iar Margaret a mai și strigat " am revenit la închisoare". Într-un final ne oprim la clasa mea gâfâind toate la unison.

Ka: doamne nu mai fac asta
Ma: eu da *^*
Li: tre sa mergem
Ca: haideți
Ka: of

Am petrecut o zi normală. După nebuniile, râsetele și lacrimile că ne-am întors la închisoare am mers acasă.
E ora 22 si tre să dorm ca să mă trezesc la 6 fix și să merg la școală.. Frumos nu? Mă schimb în pijama și mă bag în pat, mai vorbesc cu Margaret și adorm.

Vlad pov

Stau în camera sa la colț să nu mă vadă. Sunt fericit că a crescut, dar totuși nu vreau să plece de lângă mine. Fetița de care am avut grijă din păcate s-a  făcut mare, iar pe mine m-a uitat așa repede. Aș putea să apar acum lângă ea să o iau în  brațe, să îi simt atingerile și să îi miros parfumul, dar știu că așa doar o voi îndepărta, se va speria și va țipa.
Cum de e așa aproape, dar atât de departe?

Cum de e așa aproape, dar atât de departe?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Katya)

Dragoste nemuritoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum