Timpul friguros și liniștitor o făcea pe Katya sa se simtă liniștită, dar și întrebătoare deoarece ceva pentru ea lipsea poate o atingere calda? Vorbele minunate șoptite de persoana draga? Sau poate sentimentul de siguranță? În anul 2016 când a intrat la liceu era o vreme frumoasa, calda ce îi dădea sentimentul de fericire și siguranță, dar nimeni nar fi crezut ca se va schimba totul asa de brusc. În același an Vlad Tepesi cunoscut de oameni ca Dracula regele vampirilor s-a întors pentru a reface tara. Din păcate acest lucru a fost realizat prin forță deoarece nimeni nu la crezut ca e acel domnitor de demult acest lucru făcându-l să-și arate colți, hoardele sale ieșind din umbra și lund totul pe sus. Pentru a recăpăta controlul tari președintele a acceptat sa îi cedeze conducerea domnului Vlad. În acel moment totul sa schimbat într-un fel în bine dar și în rău pentru oameni. Oameni au avut parte de schimbări radicale în țară cum nu credeau ca vor avea parte vreodată. Au fost ridicate spitale, construite autostrăzi noi și cel mai important modernizarea sistemului de învățământ și al tari. Au trecut 4 ani de când totul s-a schimbat de când a venit Vlad înapoi și de când Katya a rămas cu gândul la el...
Coboară ușor din autobuz în stația din satul ei fiind în vacanta de iarna sa hotărât sa își viziteze familia. Începând sa o ia spre casa observa ca a început ninsoarea făcând ca drumul sa ii fie mai drag. Ceasul indica ora 08:00.- Sper să le placa alor mei surpriza
Katya pov
Am decis ca în vacanta de iarna sa plec acasă și sa ma bucur de timpul petrecut cu familia mea. Facultatea e grea și totul e schimbat pot zice ca la capitolul învățat acu nu ne mai lipsește nimic având biblioteci modernizate, dar și tablete și alte lucruri ce ne ușurează cât de cât viata. Ninge atât de frumos și e asa liniște cred ca în sfârșit ma voi putea relaxa cum trebuie. Fără sa îmi dau seama m-am oprit mutându-mi privirea spre cărarea care ducea la casa acea... Acea casa unde a vorbit cu mine..unde mi-a zis ca ar trebui sa am încredere în el.... Îmi scutur capul și îmi vad de drum trebuie sa îl uit nu mai contează pentru mine ce face el sau mai știu eu ce. Ajung acasă și intru iar câinele meu normal ca mi-a simtit prezenta ca sare pe mine.
Ka:Gata Henry calm
M:Katya cum de ai venit? Spune mama uimita la vederea mea dar totodată fericita
Ka:mama!O iau în brate și strâng tare de tot. Mi-a fost atât de dor de ai mei încât chiar am vrut ca de sărbători sa fac tot posibilul sa pot veni sa ii vad.
M:haide în casa acu puneam sa mâncăm
Ka:ce mâncăm?
M:am făcut la cuptor curcan cu umplutura și sos o să-ți placa
Ka:deja îmi e foameMergem în bucătărie unde ii găsesc pe tata și sora mea mai mica Roxana care vad ca sa mai înălțat puțin.
Ro:Katya!*fuge și o ia în brate * Cum de ai putut veni?
Ka:am reușit cumva sa pot
T: bine ai venit acasă
Ka:bine vam găsit tataLam luat în brate apoi ne-am așezat cu toți la masa unde am discutat ultimele noutăți și da a venit întrebarea "și nai vreun iubit?" normal ca le-am zis ca nu am putut sa îmi fac deoarece sunt ocupata cu învățatul, dar eu totuși știu adevărul... După masa am făcut o baie calda și am mers în camera mea unde am eșuat în pat obosita.
- Ce ma fac?
Ofetez și aprind televizorul știrile fiind acu despre vremea numai buna de dat cu sania dar și despre vampiri sau vedete... Îmi închid ochii și ascult cu atentie.
Prezentator: Azi domnul președinte sau mai bine zis măria sa a declarat noi legi, dar a si făcut un anunț pe măsură. A anunțat ca fetele nemăritate sunt invitate la castel la un bal de a cunoaște alte personalități de la cele comune la cele chiar din parlament sau poate chiar mai sus adică din societatea vampirilor. Fiecare fata va avea câte-o invitație foarte folositoare deoarece aceste invitați sunt ca un card de identitate fiindu-le mai ușor sa se descurce.
Un bal? Ma ridic și când ma uit ii vad poza rosind imediat. Firar! Nu-mi place ca nu l-am uitat acum parca se întoarce sa ma bântuie... Ma întind înapoi în pat fiind pe spate și îmi închid ochii. De ce e asa greu sa îl uit... Mai ales în acea seara... Of! Totul a fost atât de neprevazut...
Acum 2 ani
Fiind o seara unde se desfășura deja un bal mare pentru sărbătorirea noi conduceri și evoluția tari au fost invitați nu numai vampiri și parlamentari dar și liceeni ce erau deja absolvenți gata să-și înceapă noile vieți mergând la facultăți sau la munca nu conta acest fapt. Katya vorbea cu prietenele ei îmbrăcată într-o rochie albastră ce ii scotea în evidenta talia ea și restu fetelor erau atent privite de vampiri sau băieți de vârstele lor.
Ka:Scuzați-mă fetelor merg pana la baie
Mergând afară din sala de bal căutând toaleta da de o încăpere, mai precis un dormitor cu atracția pricipala ce este un pat cu baltachin ea intrând sa se uite mai bine ușa se închide după ea. Tresare apoi cu greu își întoarce privirea văzându-l cum o privește.
Ka:Tu ce faci aici..?
V:Asta vroiam eu sa te întreb *începând sa meargă ușor spre ea cu pași apăsați și hotărâți *
Ka:um... Eu am vrut sa merg la toaleta..Ea mergând cu spate, cu gândul sa se îndepărteze, simte cum atinge peretele rece ce ia lăsat un fior pe șirea spinării.
Ka:Chiar acum vroiam sa plec
Dă sa plece, dar o apuca de încheietura mâini făcând-o sa cada în pat. Ea uitându-se mai bine la el văzând ca aspectul sau este mai tânăr de cât și-l amintea.
V:Socata?
Ka:Cum de arăți asa tânăr?
V:Cu sângele primit am putut sa îmi refac puterile dar și tinerețea
Ka:Nu-mi spune ca ai omorât atâția oameni doar pentru a te face cum erai
V:Nu am omorât pe nimeni... Am luat sângele donat din spitale nus asa cu sânge rece cum ma creziÎși ferește privirea el punându-se deasupra ei. Rânjind și uitându-se la ea cu curiozitate și satisfacție ca poate o va face a sa.
Ka:Dăte te rog
V:Scuze scumpo dar nu am mai mâncat de ceva vreme vreau sa te gust
Ka:Nu! *se zbate *Începe sa o mângâie dându-i parul la o parte de pe gatul ei lăsându-i sărutări umede ce ii dădea fiori.
V:Scuze dar măcar atât *o musca *
Înapoi în prezent
Tresare și își deschide ochii punându-și mana pe gatul ei verificând dacă doar a visat. Răsufla ușurată apoi își muta mana pe inima sa. Of! Au trecut doi ani.... Și încă ii simt atingerile și muscatura sa nu ma lăsat sa dorm.... L-am visat în ultimul timp nu am știut dacă el e sau dacă e doar un vis oarecare din cauza aia am decis sa vin acasă sa pot să-mi revin... Dar nu mai sunt sigura de asta..... Văzând ca ceasul e cam în jur de 23:00 sting televizorul și lumina cu căștile în urechi îmi pun muzica. Ma relaxez și uit în jur în camera.. Sper sa fie totul bine sunt aici ca să îmi pot reveni. Tot ce se întâmplă acum pare a fi bine dar nu sunt asa sigura multe legi diferențiază omul de vampir și nu toate ne ajuta inpotriva lor... Închid ochii și cad într-un somn adânc..ultimul meu gând fiind o întrebare..
Oare ma mai iubești?
Vlad pov
E obositor sa conduci o tara, dar m-am obișnuit din nou... Oftez fiind în cada îmi îndrept privirea spre geam... Ninge au trecut asa repede ani iar eu tot același slujba am și singuratatea e tot cu mine. Unde ești Katya....? De ce ai fugit de mine? Și mai important ma mai iubești?.... Sper sa te vad la acel bal și sa ma bucur ca ești singura asta va însemna că ai rămas a mea... Sau mai bine zis ca ai rămas cu gândul la mine..
CITEȘTI
Dragoste nemuritoare
RomanceDragostea este minunata cum zic mulți, dar nu toți știu ca dragostea te poate face sa renunti la tot pentru persoana iubita sa te sacrifici sau chiar sa îți dai și viata. Vlad afla ca iubirea îl poate lovi iar și fără îndoială nu va renunță de loc l...