Kişisel Bilgiler:
Yaşı: 17-18
Doğum Tarihi: 28 Şubat 1986
Ölüm Tarihi: 29 Ocak 2010
Boyu: 179 cm
Kilosu: 54 kg
Kan grubu: A
En sevdiği: Adalet
Nefret Ettiği: Kötülük
Burcu: BalıkKarakteri:
Düşündükleri konusunda ödün vermeyen,sarsılmaz bir inanç sahibidir. Death Note dolayısıyla elini suça bulaştırır, ama onun aşırı hakaretleri belki de deftere sahip olmadan önceki saflığından kaynaklanmaktadır.☆ Suça iyice bulaşan Light, amaçları doğrultusunda insanların aşkını bile dilediği gibi kullanır.
Yetenekleri: Light, gayret etmekten asla vazgeçmeyen bir dâhidir. Zaten üstün bilgi donanımına ek olarak, farklı planları aynı anda ilerleterek L ile eşit bir mücadele sergiler. Zayıf noktası nedir diye düşünürsek, kendi gücüne aşırı güvenmesidir herhalde.
Sevdikleri: Adalet
Sevmedikleri: Kötü insanlarLİGHT'TAN İNCİLER
"YENİ DÜNYANIN TANRISI OLACAĞIM."
Light'ın ağzından düşürmediğini söyleyebileceğimiz ifade. Megolamanlığı yüzünden, ahlak duygusundan yoksun, kendinden başka kimseyi düşünmeyen bir kişiliğin ağzından çıkan bir ifade.
"BİRLİKTE YAKALAYALIM ŞU KİRA'YI."
Defterle ilgili belleğini yitiren Light'ın ifadesi.
"TAM DA PLANLADIĞIM GİBİ."
Pür dikkat ilerlettiği planda herşey istediği gibi gider... Zaferden emin olduğu anki yüz ifadesi belleklerde yer eder.
"HER YER LAFTAN ANLAMAYAN SALAKLARLA DOLU..."
Başkalarını tamamen aşağılayan ifadesi. Kira olmanın getirdiği değişimle, başlangıçtaki düşüncelerini artık tamamen yitirmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Note Bilinmeyenleri 🍎
Short StoryGizem perdesinin arkasında kalan birçok gerçek şimdi gün yüzüne çıkıyor!