Atacul

0 0 0
                                    

Toti erau la Rake acasa.
-Deci,trebuie sa il orpim pentru totdeauna,spune Rake furios.Din cauza lui a murit Alex.
-Stai,dar nu a murit de cancer?!tipa Luke mirat.
-Taci!îi sopteste Aela.Baker e la baie si ne poate auzi,zice ea in soapta.
-Bine,scuze,spune Luke foarte incet.Eu tot am ramas mirat.Cum e vina Sfasietorului?
-Cand l-a spanzurat l-a injectat cu o potiune ce i-a dat cancer si recent si-a amintit de potiunea cu care fusese injectat.
-Potiune care da cancer?Ce prostie,spune Are.De parca te-am crede!
-Taci!îi spune Luke.Stii bine ce puteri are Sfasietorul.Poate sa creze ce vrea el.Ba chiar poate sa ia orice forma vrea el.
-Bine,bine te cred,îi spune Are.
Cum vorbeau ei asa,din baie iese Baker speriat si urla:
-Dusul s-a pornit singur si din el a iesit sange!Ba chiar dusul improscat peretele cu sange lasand mesajul:
"Sunt cu voi si am auzit totul!"
Se duc si ei si verifica.Brusc,tot sangele sare pe ei si se transforma in lanturi.Acum toti sunt prinsi.Din scurgerea de la baie iese chiar Sfasietorul.
-V-a fost dor de mine?spune el cu zambetul lui diabolic.
Sunt incremeniti.Nu sunt in stare nici macar sa miste un deget.
-Va avertizez,spune Sfasietorul,plecati acum!Va dau la dispozitie 5 zile.Daca nu plecati in aceste zile,nu o sa ezit sa va omor.
  Lanturile din jurul lor dispar.Sfasietorul se face cat o furnica si se baga in scurgere si dispare.
  Ratatii erau speriati.Acum erau nevoiti sa îi explice si lui Baker toata gaza cu Sfasietorul.

Sfasietorul:RazbunareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum