-Deci toate astea s-au intamplat?Doamne fereste!
-Stiu,stiu.
Rake îi explică totul lui Baker.
Baker a fost socat,si normal el nu crede baliverne cu fantome si zombii si nu stiu ce,dar de data asta a crezut deoarece l-a vazut cu ochii lui pe Sfasietor.
-Hei!Am gasit ceva!spune Luke care fusese in fuga pana la biblioteca.
-Ce?spun toti in cor.
-O alta carte cu legende,îi lamureste Luke.În aceasta carte sunt mai multe chestii despre Sfasietor.De exemplu, cel mai curajos sau curajoasa dintre victime,va urma sa devina ajutorul lui.Acesta sau aceasta va primi o masca de la Sfasietor ce va avea puteri ca ale lui.Misto,nu?
-Nu!striga toti în cor.
-De ce?intreaba Luke mirat.
-Pai,ajutorul lui este rau.Adica,unul dintre noi va deveni rau.
-Aaaaa.....acum pricep,spune Luke dezamagit.Dar nu putem sa ne folosim puterile impotriva lui?
-Probabil ne va controla,spune Are.
-Mda...pare logic,spune Luke.
In tot acest timp,Baker tot auzea niste pasi prin casa.Aude un zgomot puternic la usa de la intrare.Se pare ca el e singurul care aude.Se duce sa verifice.Mare greseala.Usa de la intrare se deschide,si Baker îl vede pe Sfasietor.Acesta,îi pune mana la gura lui Baker,si îl rapeste.
-Unde a disparut Baker?întreaba Aela.
-O nu!spune Rake.
Toti pleaca sa îl caute.Nu dureaza mult pana observa ca pe usa de la intrare scria cu sange:"L-am rapit".
Acum,ratatii aveau o noua misiune:Gasirea lui Baker.
CITEȘTI
Sfasietorul:Razbunarea
Horror5 ani au trecut de cand "ratatii" l-au învins pe Sfasietor.Intr-o minunata zi,cineva citeste legenda blestemata si îl aduce pe Sfasietor la viata.