Το ζώδιο του προσώπου που αγαπάτε, αποκαλύπτει το μυστικό για να είστε ευτυχισμένοι μαζί..
Ας το παραδεχτούμε, ο έρωτας είναι συναρπαστικός αλλά όταν είμαστε ερωτευμένοι έχουμε και αγωνία για το μέλλον της σχέσης και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κρατήσουμε για πάντα κοντά μας το πρόσωπο που αγαπάμε. Το μυστικό για να είμαστε ευτυχισμένοι δεν είναι καθόλου μυστικό!
Το ζώδιο του προώπου που αγαπάτε, αποκαλύπτει το μυστικό για να είστε ευτυχισμένοι μαζί
Αν γνωρίζουμε τον χαρακτήρα του συντρόφου μας και τον πλησιάσουμε σε συναισθηματικό επίπεδο, θα έχουμε τη σχέση που επιθυμούμε. Όταν σκέφτεστε για το πώς θα παραμείνετε ευτυχισμένοι για πάντα με τον αγαπημένο σας, εξετάστε πρώτα τη συμπεριφορά σας, ποιοι πραγματικά είστε και τι θέλετε. Μην φοράτε μάσκα και μην υπερβάλετε, γιατί μην νομίζετε ότι θα γίνετε πιο ερωτικοί και ακαταμάχητοι αν το κάνετε. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να παρεμποδίσει πραγματικά τις πιθανότητες να είστε με τον άνθρωπο που θέλετε.
Μάθετε πώς θα καταφέρετε να είστε ευτυχισμένοι με το πρόσωπο που αγαπάτε διαβάζοντας το ζώδιό του.
ΚΡΙΟΣ
Ο Κριός δεν δέχεται εντολές, γι' αυτό μην του κάνετε το αφεντικό. Δώστε του την ελευθερία του και να μην είστε ζηλιάρηδες ή κτητικοί. Πάντα να προσπαθείτε να τον κάνετε ευτυχισμένο και να δείχνετε ότι έχετε πάθος για ζωή. Ο Κριός έχει πάντα κάτι νέο να κάνει και χρειάζεται ώθηση. Αφήστε τον να είναι ο ηγέτης, ειδικά όταν πρόκειται για το... κρεβάτι. Τα καυστικά λόγια πληγώνουν τα συναισθήματά του, οπότε θα πρέπει να έχετε αυτοέλεγχο, ακόμα κι αν σας αντεπιτεθεί. Τις περισσότερες φορές λέει πράγματα που σπάνια τα εννοεί. Η επίκριση τον ενοχλεί πολύ, αντίθετα, επιβραβεύστε τον. Η αποφασιστικότητά σας και η ειλικρίνειά σας θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από αυτόν.
ΤΑΥΡΟΣ
Ο Ταύρος φαίνεται ότι είναι αρκετά εύκολος στην αρχή, αλλά αυτό είναι παραπλανητικό. Για να τον κρατήσετε κοντά σας και να είστε ευτυχισμένοι μαζί, απαιτείται αρκετή υπομονή γιατί θέλει να έχει τον έλεγχο των καταστάσεων. Θα πρέπει να σέβεστε τα προσωπικά του αντικείμενα, να μην του κάνετε το αφεντικό και να μην επιδιώκετε πάση θυσία να του δίνετε τις συμβουλές σας και να προσπαθείτε να τον πείσετε να τις ακολουθήσει. Είναι πολύ καλός στο να κάνει ένα πρόγραμμα και να το τηρήσει, να μαζεύει πράγματα και να προσκολλάται σ' αυτά και να μην μιλά πάρα πολύ γι' αυτά που κάνει.
YOU ARE READING
Greek Quotes |BOOK 1|
Random"Τις επιθυμίες μας πρέπει..... να τις ζούμε ΟΧΙ ...... να τις σκεφτόμαστε ....." #5 στην ποίηση στις 30/11/2017 #4 στην ποίηση στις 9/12/2017 #46 στο τυχαίο στις 11/05/2018 #9 στην me στις 2/09/2018 #7 στην me στις 22/02/2020 #4 στην greekquotes στι...