1ο

10.3K 402 95
                                    

Το ονομα μ ειναι Περσα Δημητριου , ζω με την μητερα μ ,το χομπυ μ ειναι να βλεπω tvd, to ,tw,riverdale,supernatural.
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ BUSY ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ
Αγαπημενο φαι; Η ΜΕΡΕΝΤΑ
Τοσο βαρετη ειναι η ζωη μ που δεν ξερω καν πως να τελειωσω την περιγραφη μ .
ΕΛΕΟΣ .

-ΠΕΡΣΑΑΑΑΑΑ
ΣΗΚΩ ΤΡ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΒΑΤΙ
-ρε μαμα ελα ενα λεπτο ακομη .
-Περσα τρ
-ΟΧΙ
Κολλησα στο κρεβατι σαν το χταποδι και κουκουλοθηκα με την κουβερτα .
-Περσα αν δεν σηκωθεις τρ ,δεν θα ξαναπαρω ποτε μερεντα .
-ΤΙΙΙΙΙ
ΟΧΙ ΜΗΝ Μ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ
ΜΗΝ ΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Μ .
ΩΧ Η ΚΑΡΔΙΑ Μ ,ΤΙ ΦΕΡΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΡΔΙΑΚΙΑ ΚΟΠΕΛΑ.
-Περσα ασε τις ανωριμοτητες και αντε ντυσου ,εχεις σχολειο ,θες να χασεις την πρωτη ωρα;
-Πω κλ
Πηγα στο μπανιο πληθηκα , αρπαξα απο την ντουλαπα μια φαρδια μαυρη φορμα και μια φαρδια μαυρη μπλουζα ,φορεσα τα γυαλια μ και επιασα τα μαλλια μ μια αλογοουρα .
PERFECT ΜΟΥΝΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ
❌NOT❌
Ξερω θα πειτε γτ ντυνεσαι ετσι ,φορα κατι πιο στενο μοντερνο ,αυτα με κανουν να νιωθω ανετα ,ειμαι χοντρη ,υπερβολικα πολυ ,το νιωθω.
Η μαπα μ ειναι σαν το κωλο της μαιμους και να μην μιλησω για το υψος μ που με το ζορι φτανω το 1,65
Κοντοχοντρη και ασχημη !
Τι καλυτερο ;

-Εγω φευγω , τα λεμε το βραδυ μαμα
-Νταξει ψυχη μ ,κλ να περασεις με τους φιλους σ .
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ;ΦΙΛΟΥΣ ;ΕΓΩ;
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΦΥΤΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΛΟΙ ΜΕ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ ,Μ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙ .
Με αυτες τις σκεψεις ,εφτασα στο σχολειο κσι κατευθηνθηκα αμεσως στο πισω μερος του σχολειου οπου εβγαλα το βιβλιο της ιστοριας και αρχισα να μελεταω.
-Ωπ τι κανει το φυτο μ;
Και τοτε ηρθα σε επαφη με την μεγαλυτερη τσουλα του σχολειου , την kylie jenner απο τα lidl. Μου κανει την ζωη κολλαση .Την μαρια
-Τι εγινε παλιο χοντρελο δεν θα μ μιλησεις . Καταλαβες οτι εισαι κατωτερη μ; Σωστα καταλαβες γτ παντα θα σαι πεσμενη στα ποδια μ παλιο βρωμα .
Με τραβηξε με δυναμη απο τα μαλλια και με εριξε με δυναμη κατω αρχισε να μ χωνει κλωτσιες και χαστουκια .
-Φερτε μ το αποκορυφωμα
Ειπε στα δυο σκυλακια της την κατια και την λιλα ,εκεινες εφυγαν τρεχοντας και γυρισαν με μια σακουλα σκουπιδιων .
-Τρ θα βρεθεις εκει που σου αξιζει παλιο σκουπιδι .
-Οχιι..σ.σεε...πα.πα.ρααα.κκ.αλ.λ.ω
-Σκασε μπασταρδο .
Μου πεταξε ολα τα σκουπιδια και πριν φυγει με εφτυσε .
Γτ σε μενα τι εχω κανει . Ενιωθα το αιμα μα τρεχει απο το στομα και την μυτη μ και βρωμαγα τοσο ασχημα .
Το κουδουνι χτυπησε και επρεπε να μπω μεσα .
Μπηκα μεσα στην ταξη και ακουσα διαφορα σχολια ενω καθομουν στο πρωτο το θρανιο .
-Εκτος απο φρικιο ειναι και βρωμιαρα
-πλενεσαι ποτε φρικιο ;
-Κοιτα μαπα ,σαν πατημενο σκουληκι ειναι .
-Δεν ντρεπεται η μανα σ για σενα .
-Θεε μ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΑΛΙΟ ΒΡΩΜΑ.
εκατσα σιωπηλη στην θεση μ και περιμενα να αρχισει το μαθημα . Αρχαια τα αγαπημενα μ.Η ωρα περασε ευκολα με μενα να λεω ολες τις λυσεις .
Οταν χτυπησε τπ κουδουνι βγηκα τρεχοντας και εφυγα απο το σχολειο οσο πιο γρηγορα μπορουσα.
Γιατι ολοι με μισουν;
Τι τους εχω κανει ;
Αρχισα να κλαιω με λυγμους .
Πηγα στο μπανιο και συνεχισα να κανω αυτο που κανω τοσο καιρο.Να χαρακωνομαι . Οταν τελειωσα ο πονος δεν ηταν οσο μεγαλος ηταν ο εσωτερικος μ . Μπηκα για ενα μπανιο . Οταν τελειωσα ,εφτιαξα ενα τοστ και εβαλα tvd . ΘΕΕ Μ ΤΙ ΜΑΝΑΡΙ Ο ΝΤΕΙΜΟΝ ΓΤ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ, ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ.
Ειχε παει 8 το βραδυ μεχρι να τελειωσω το διαβασμα και να κανω αλλο ενα μπανιο ετσι αποφασισα να παω για ενα μπανιο ,ετσι κι αλλιως τι καλυτερο εχω να κανω .
Βσκ εχω μια προσκληση που μαλλον πρεπει να σκεφτω . Βασικα ναι θα παω . Φορεσα ενα κολλαν ενα τιραντακι με μια ζακετα αφησα κατω τα μαλλια μ και δεν φορεσα τα γυαλια μ ,ετσι κι αλλιως πρεπει να μαι ωραια ,σε παρτυ παω.
Εφυγα τρεχοντας απο το σπιτι και μολις εφτασα χτυπησα το κουδουνι .
-Κυρια Κουλα αποφασισα να ερθω τελικα στο παρτυ μπιριμπας που κανετε με τις φιλες σας .
-Χρυσο μ περνα , εχω κουλουρακια και τσαι αλλα σημερα δεν θα παιξουμε μπιριμπα ,θα δουμε τον Σουλειμαν , μ κατεβασε ο γιος μ τα επεισοδια . Θες να ρθεις;
-Ναι γτ οχι.
Αφπυ περασα δυο ωρες βλεποντας τπ τουρικο ,η κυρια κουλα αποφασισε νς συζητησουμε .
-Για πες περσα μ ,κανα γκομενακι παιζει;
Μολις το ακουσα αυτο πνιγηκα με το μπισκοτο που ετρωγα , οπα η κυρια κουλα.
-Οχι δεν εχω
-Μα γτ τοσο ομορφη κοπελα αδυνατη με καταξανθα μαλλια , μεγαλα γαλανα ματια . Μια οπτασια εισαι . Πες μ ποιος σ αρεσει και θα σε βοηθησω εγω να τον μαγεψεις ,εχω κατι βοτανα .
-Δεν ειναι αναγκη ,ξερετε μολις θυμηθηκα οτι πρεπει να ταισω την μερεντα μ αρα τα λεμε καποια αλλη στιγμη.
Μπηκς στο σπιτι ανακουφισμενη ,αρκετα εζησα και σμρ . ΚΡΕΒΑΤΙ Σ ΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΜΩΡΟ Μ.



HEY
Τι κανετε;😂
Νεο στορυ💘
Πως σας φαινεται η περσα;😭
Ερωτηση:Μερεντα ή νουτελλα;
Δεν ξερω καν αν το γραψα σωστα😂❤

The good girlWhere stories live. Discover now