-Περσα σηκω ,φευγω παω στην δουλεια ,δεν θα ρθω σμρ το βραδυ μην με περιμενεις ,σε αγαπω .
Με αγαπαει; Αν με αγαπουσε δεν θα με παραταγε και πριν πειτε οτι δουλευει ,εχω να σας πω οτι ειναι με τον γκομενο καθε βραδυ και νομιζει οτι δεν το χω καταλαβει .
Αφου πληθηκα ,πηγα στην ντουλαπα μ ,οχι ρε πουστη ολες μ οι φορμες και τα φαρδια μ μπλουζακια ειναι στα απλυτα . Πρεπει να φορεσω κατι απο τα αλλα τρ .
Αποφασισα να βαλλω.Χωρις τον σκουφο
Αφησα τα μαλλια μ κατω και φορεσα τους φακους επαφης μ.
Δεν με αναγνωριζω αυτη σγρ δεν ειμαι εγω.Οταν εφτασα στο σχολειο ,μπηκα διστακτικα μεσα και για κακη μ τυχη επεσα πανω στην Μαρια .
-Οπα τι εγινε μπαζο ,νομιζεις οτι αν φορεσεις κανονικα ρουχα. Πρεπει να σ δωσω ενα μαθημα . ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ . Μαριε ,χρηστο κρατηστε την .
Με επιασαν με δυναμη και η μαρια αρχισε να με χτυπα ,μ δινε δυνατες κλωτσιες ,μπουνιες .
-Επανελαβε μετα απο εμενα . Ειμαι ενα χοντρο μπαζο .
Εκατσα να την κοιταω ενω ολο το σχολειο ειχε μαζευτει γυρω μας και γελουσε .
-Πες το παλιο βρωμα
Ειπε και με χτυπησε με δυναμη στην κοιλια .
-Ειμαι ενα χοντρο μπαζο
Ειπα ενω τα δακρυα δεν σταματουσαν να τρεχουν .
-Ειμαι ενα βρωμικο φυτο ,τοσο ασχημο που μονο ενας τυφλος παπους θα μπορουσε να με γαμησει.
ΠΕΣ ΤΟ
-Ειμαι ενα βρωμικο φυτο ,τοσο ασχημο που μονο ενας τυφλος παπους θα μπορουσε να με γαμησει.
Αρχισε να με ξανα κλωτσαει και να με βριζει . Μεχρι που ακουστηκε μια δυνατη φωνη .
-Αρκετα ,διαλυθειτε τρ αλλιως την εχετε γαμησει ολοι ,μπασταρδα .
Ολο το σχολειο αρχισε να φευγει με πρωτη πρωτη την μαρια και τα σκυλια της .Σηκωσα δειλα το κεφαλι μ και ειδα τον Αρη ,θεε μ ,εμεινα να κοιταω τα πανεμορφα ματια του . Κατσε μολις τρ ο Αρης και η παρεα του με υπερασπιστηκε.
-Οτι μολις σε εσωσα φυτο δεν σημαινει οτι εχεις το δικαιωμα να με κοιτας.
Μου πε αγρια και κατεβασα γρηγορα το κεφαλι μ .
Πηγα στο ιατρειο και μ καλυψαν τις πληγες. Οι υπολοιπες ωρες στο σχολειο περασαν αρκετα γρηγορα .
Οταν γυρισα αφου διαβασα και ειδα λιγο απο τις σειρες μ ,αππφασισα να κανω κατι δημιουργηκο .Ετσι εβαλα τα ζουζουνια στο κινητο μ και αρχισα να χορευω και να τα τραγουδαω δυνατα . Μεχρι που ακουσα το κουδουνι και πηγα γρηγορα να κοιταξω ποιος ειναι .
-Με συγχωρειται ,ειμαι ο γιος των καινουργιων γειτονων ,μ παν οτι γνωριζεστε και αναρωτιομουν αν εχετε λιγο καφε να μ δανεισετε .
Μα αυτος ειναι ο Αρης και ειπε οτι ειναι ο καινουργιος μ γειτονας
ΣΚΑΤΑ
ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΑ
ΠΕΡΣΑ ΚΑΛΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΚΑΝΕΙΣ;
-Φυτο εσυ εισαι ; Εισαι το καινουργιο μ γειτονακι ,μμμμ προικισμενη μας βγηκες φυτο .
Τοτε θυμηθηκα οτι φοραγα ενα κοντο πολυ απολυπτικο τοπακι και ενα κοντο σορτσακι.
-Κλ θα περασουμε τα δυο μας λεμονακι.
Ειπε με ενα πονηρο χαμογελο
-Παω να φερω τον καφε μαζεψε τα ματακια σ μπαμπουινε.
-Οπα λεμονακι προσεξε μην μ τσαντιζεσαι
-Οτι γουσταρω θα κανω ανωμαλε
Τοτε με τραβηξε με δυναμη και με κολλησε στο τοιχο με κοιτουσε με ενα απαξιωτικο βλεμμα .
-Ακου παλιο φυτο εμενα θα μ μιλας με σεβασμος αν δεν το κανεις ,θα το πληρωσεις καταλαβες
Αρχισε να σφιγγει με δυναμη το λαιμο μ μεχρι που χτυπησε με δυναμη το κεφαλι μ και εφυγε απο το σπιτι ,εκλεισα με δυναμη την πορτα και αρχισα να κλαιω ασταματητα.Hey
Τι κανετε;😂💘
Δυο συνεχομενα κεφαλαια 😂
Ο αρης εσωσε την περσα γτ ομως;😢
Ερωτηση:instagram ή facebook;
ESTÁS LEYENDO
The good girl
Novela JuvenilΠερσα μια 16 χρονη εφηβη η καλη κοπελα του σχολειου ,γνωστη ως το φυτο και το κοριτσι φαντασμα ✔ Ομορφη κοπελα που κρυβει την ομορφια της κατω απο φαρδιες φορμες ,γυαλια και τα μαλλια της παντα σε μια αλογουρα Αρης ,18 χρονων ο πιο famous ολου του...