3ο

6.1K 348 59
                                    

-Οχι σε παρακαλω μην με ακουμπησεις απλως ασε με να φυγω .
ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΟΧΙΙΙΙΙΙ
-Περσα μ εισαι κλ;
-Μαμα αυτη η κατσαριδα με απειλει ,δεν με αφηνει να περασω ,βοηθησε με. ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΙΣΒΟΛΕΑ.
Με μια παντοφλια η κατσαριδα ηταν συγχωρεμενη.
-Αρε Περσα 16χρονων γαιδουρα και φερεσαι σαν 6χρονο. Ωριμασε επιτελους.Λοιπον εγω φευγω ,τα λεμε αγαπη μ
-Ν οκ τα λεμε.
Οταν ακουσα την πορτα να κλεινει ,πηγα με γρηγορες κινησεις και εβγαλα την μερεντα ,πηρα ενα μεγαλο κουταλι και καθισα στον καναπε να δω λατρεμενοι μ γειτονες .
-ΕΛΑ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΜΑΖΙ Μ ,ΝΙΩΣΕ ΛΙΓΗ ΕΝΤΑΣΗ ,ΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ Σ ΜΑΘΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.

Μηπως να το σκεφτω για τραγουδιστρια ,εκει που απολαμβανα αλλη μια κουταλια μερεντα ακουσα το κουδουνι να χτυπαει . Ποιος διακοπτει αυτη την στιγμη ρε πουστη μ.
Ανοιξα την πορτα και χωρις να δω καν ποιος ειναι ειπα
-Περνα σε μιση ωρα .
Και την εκλεισα αλλα συνεχιζε να χτυπαει ετσι την ανοιξα .
-Για ποιο λογο μ εκλεισες την πορτα στα μουτρα . Εισαι κακο λεμονακι .
Ειπε ενω το στομα του εσταζε ειρωνια. Και για οσους δεν καταλαβαν ποιος ειναι , ειναι ο μπαμπουινος γνωστος και ως Αρης.
-Τι θες εδω;
-Πολυ αγριο μας βγηκες φυτο ,ηρθα εδω γτ πρεπει να με ξεπληρωσεις για τοτε που σε εσωσα.
-ΤΙΙ καιι..ιι..τ.τ..ιι...θε...εε..ςς;
-Οπα αρχισε το τραυλισμα,μ αρεσει που με φοβασαι λεμονακι.Θελω να παραστησει την κοπελα μ.
-Σε ποιον ;
-Σε ολους,στους γονεις μ ,στο σχολειο ,στους παντες εκτος απο τους κολλητους μ.
- Μα γτ ;
-Για λογους που δεν χρειαζεται να μαθεις. Εισαι μεσα ή οχι ;
-Ενταξει
-Ωραια το βραδυ θα βγουμε φροντισε να μην με κανεις ρεζιλι. Τα λεμε λεμονακι .
Ειπε χωρις να μ αφησει περιθωριο να μιλησω.

Εχει παει 8 καλυτερα να αρχισω να ετοιμαζομαι ,πηγα για μπανιο στεγνωσα τα μαλλια μ ,τα ισιωσα και αποφασισα να βαλω αυτο το φορεμα

Εχει παει 8 καλυτερα να αρχισω να ετοιμαζομαι ,πηγα για μπανιο στεγνωσα τα μαλλια μ ,τα ισιωσα και αποφασισα να βαλω αυτο το φορεμα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βαφτηκα ελαχιστα λιγη μασκαρα και ενα σκουρο κοκκινο κραγιον .
Κοιταχτηκα στον καθρεφτη και εμεινα ευχαριστημενη με το αποτελεσμα. Τοτε ακουσα το κουδουνι να χτυπαει ,κατεβηκα γρηγορα και ανοιξα την πορτα . Θεε μ τι ομορφος που ειναι ,φοραει εν ασπρο πουκαμισο με ενα μαυρο παντελονι.
-Λεμονακι εισαι πολυ ωραια .
-Ευχαριστω
Μπηκαμε στο αμαξι και ξεκινησαμε την διαδρομη,ησυχια επικρατουσε μεχρι που φτασαμε. Οταν βγηκαμε μου κρατησρ το χερι και προχωρησαμε προς την εισοδο ,μπηκαμε μεσα και πηγαμε στην παρεα του.
-Περσα εισαι πολυ ομορφη σμρ.
-Ευχαριστω ηλια
Ειπα ντροπαλα και κοιταξα κατω αμηχανα.
Τοτε ο Αλεξ αρχισε να γελαει και μ ειπε
-Μην μας ντρεπεσαι εμας.
Τους εριξα ενα χαμογελο.

3 ωρες μετα
Στο μπαρ γινοταν της τρελης ειχα πιει τουλαχιστον 4 ποτηρια βοτκα και ειχα γινει σκνιπα βσκ κουνουπι βσκ μυγα βσκ δεν ξερω. Τα αγορια με ειχα αφησει εδω και ωρα μονη μ και εγω σαν ηλιθιο για να περασει η ωρα επινα.
Αποφασισα να φυγω απο το μπαρ ετσι κι αλλιως ο αρης δεν δειχνει να ενδιαφερεται και πολυ για μενα.
Αρχισα να προχωραω και οταν εφτασα εξω πηγα να πεσω κατι αλλα καποιος με επιασε.
-ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ ΕΙΣΑΙ ,ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΙ ,ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΣΑΝ ΤΣΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ Μ.
-Θελω να παω σπιτι
Ειπα αδυναμα και αρχισα να κλαιω.
-Θελω παρω αγκαλια την κουβερτα μ να φασωσω την μερεντα μ και να χορεψω τα ζουζουνια .
-Αχ Θεε μ εμπλεξα με ηλιθια,παμε θα σε παω σπιτι ,προχωρα τελειωνε .
Με τραβηξε με δυναμη και με πεταξα σαν σακι μεσα στο αυτοκινητο.
Μολις φτασαμε μπηκαμε σπιτι και ετρεξα προς την κουζινα ηξερα που ηθελα να παω ,αρχισα να προχωραω προς τον προορισμο μ με νευρα .
Μεχρι που εφτασα πανω απο την φρουτιερα και αρχισα να χτυλαω τον ανανα.
-Μπομπ βγες εξω,εχουμε πολλα να πουμε.
-Δεν τολμας να μ μιλησεις ε;
-Εγω σε αγαπουσα και εσυ πηγες και εμπλεξες με τον πατρικ και ουτε καν με καλεσες στο γαμο.
-ΣΕ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ.
-ΠΕΡΣΑ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΠΑΜΕ ΠΑΝΩ ΤΩΡΑ.
-Οχι θελω να βγει να μ μιλησει
Αρχισα να κλαψουριζω ,τοτε ο αρης με πηρε με δυναμη και με ανεβασε στο δωματιο μ αρχισε να με γδυνει και να μ φοραει τις πιτζαμες μ. Με ξαπλωσε και πηγε να φυγει .
-Αρη μεινε μαζι μ σμρ,φοβαμαι ,σε παρακαλω
Ανεσταναξε ,εβγαλε την μπλουζα του και ξαπλωσε διπλα μ . Μονο τοτε καταφερα να κοιμηθω .

Αρης pov

Ειναι τοσο γαληνια και ομορφη οταν κοιμαται σκετος αγγελος.
Οταν καταλαβα οτι ελλειπε απο το club πηγα να τρελαθω αλλα οταν την ειδα εξω ησυχασα . Ειναι τοσο γελοια και τοσο υπεροχη ταυτοχρονα . Λυπαμαι που θα της κανω αυτο που προκειται να κανω αλλα πρεπει.





Hey διαολακια μ💘
Τι κανετε;😂
Εγω βλεπω ελλαδα εχεις ταλεντο και γραφω κεφαλαιο😂💘
Η περσα μεθυσμενη και ο αρης μας μπερδευει με τα τελευταια του λογια😵
Ερωτηση:Πιτογυρο ή pizza ;
Μεχρι το επομενο τα λεμε❤

The good girlWhere stories live. Discover now