FAKT #39 - Stage name

1.2K 81 5
                                    


Rap Monster se oficiálně rozhodl pro změnu svého stage jména. Už nadále nebude používat "Rap Monster", ale "RM".

Dne 13. listopadu 2017 zveřejnil na jejich oficiálním fan cafe důvod:
"Pod tímhle jménem jsem vystupoval po dobu 5 let, od konce roku 2012. Bylo to jméno, kterým mě začala společnost a členové nazývat kvůli textu v písničce, kterou jsem napsal, když jsem byl trainee.
Ale od té doby, co jsem začal vystupovat, jméno "BTS's Rap Monster" bylo moc dlouhé, a začínal jsem si být vědom toho, že to není přesně to, pod čím jsem svou hudbu minulých 5 let dělal a budu chtít dělat.
Kvůli tomu jsem se začal představovat jako Rap Mon nebo RM, místo skutečného jména Rap Monster.
Takže bych chtěl změnit své jméno, pod kterým budu vystupovat, na 'RM', které je více přijatelnější a více se shoduje s hudbou, kterou chci do budoucna dělat.
Jelikož jsem už v minulosti pár mixtapes pod jménem RM zveřejnil, tak si myslím, že to pár fanoušků čekalo.
Přemýšlel jsem o tom pečlivě po dlouhou dobu, protože bych chtěl i po dlouhou dobu hudbu dělat, ale s více možnostmi.
Možná je to trochu divné, měnit jméno, kterým jsem se nazýval od mého debutu, a hodně lidem bude trvat, než si zvyknou, ale byl bych velmi vděčný, kdybyste mě přivítali s mým novým jménem.
Děkuji,
-RM"

BTS Fakty |CZ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat