Ez egy làny története ,egy àtlagos làny története .Aki 20éves koràig azt hitte hogy àtlagos de egy cseppet sem az .Éppen a 20.születésnapjàn tudta meg hogy cseppet se àtlagos .Megtudta hogy egy 16évvel ezelőtti gyilkos animatronic banda egyenes àgu leszàrmazottja még 3 ugyanannyi idős tinédzserrel együtt. Kiderült az is hogy az egyik gyerek Jake Summers , Freddy Fazbear leszàrmazottja , aki a banda legidősebb és egyben legfelnőttesebb viselkedésű főnöke volt .
Jake aznap fel is kereste Ashleyt:
-Anya valaki kopogott ,ki lehet az ilyenkor ? /Szóltam meglepődve édesanyàmhoz .
-Nem tudom nyisd ki kicsim . -Szia te vagy Ashley Hamster ?
-Szia , igen mit szeretnél ? És ki vagy ?
- Én Jake Summers vagyok és szeretnék veled beszélni . De olyan durva hogy nem utcatéma .
/Erre kinyitottam és beengedtem az akkor még ismeretlen fiút .
-Persze gyere be ,bàr nem értem .
- Kösszi hogy beengedtél , akkor kezdjük ,ugye azt hitted a 20.születésnapodig hogy àtlagos làny vagy ugye?
- Igen az is vagyok ,egy àtlagos Los Angeles-i làny.
-Nem egyeltalàn nem ,te egy gyilkos bandànak a leszàrmazottja vagy .
- Miiii , ezt nem hiszem el !!!
-Nem hazudok ,és tovàbb kell vinni a helyet és engedélyt kell kérni hogy kinyithasson .
- És én kinek a leszàrmazottja vagyok ?
- Te Chicàé én meg Freddyé .
- Tegyük fel hogy igazat mondasz , és mégis hogyan lehet két robotnak ember leszàrmazottja ?
-Hàt azt nem értem én se .
De meg kell keresnünk Alexet és Jordant ,Azaz Foxyt és Bonniet .
- Annak A Bonnienak és annak a Foxynak a leszàrmazottjàt akikre gondolok ?
/Kérdeztem Jaket érthetetlenül .
-Igen pontosan .
-És nekem muszàly veled mennem ,mert nekem ahhoz nincs kedvem , hogy gyilkost jàtszak .
- Ha nem akarod ,hogy megőljelek anyàd szeme làttàra ,akkor igen . Kedves Ashley !
- Így mindjàrt màs ,öltözz àt mert így nem fogsz jönni ,vedd fel ezt .
/Ígyhàt nem volt màs vàlasztàsom fel kellett vennem azt a ruhàt amit Jake adott.
- Rendben de úgy nem tudok ,hogy ittvagy .
-Vagy àtöltözöl ,vagy megöllek vàlassz .
/Fenyegetően hozzàszegezve a kést a nyakamhoz.
-Jó, rendben ,vàrj egy percet és kész vagyok .
- 2 perced van és megyünk .
/Szólt mérgesen Jake .
- Készen vagyok ,mehetünk .
-És nem szeretnék mégegyszer ilyet ,persze csak ha élni akarsz !!
- Rendben értettem .
/És eközben könny csordult le arcomon melyet édesanyàm is észrevett .
- Mi az kicsim ,mi a baj ?miért sírsz ? Valami baj van?
- Nincs tényleg ,mehetünk Jake.
- Jó lenne ha legközelebb édesanyàd nem venne észre semmit belőle .Mert ha kitudódik brutàlisan foglak megőlni.
/Vàlaszolt Jake fenyegetően .
- Nem fog kiderülni ,csak rosszul esett hogy úgy beszéltél velem ,annak ellenére hogy csak 1óràja ismersz .Tessék ölj meg , minek éljek ha egy gyilkos vagyok.
/Vàlaszoltam màr könnyekkel teli arccal .
-Figyelj Ashley!!Ne haragudj hogy úgy beszéltem veled ,csak valamikor nem tudom ,hogy mit beszélek, olyankor szemét vagyok . Ashley azért kerestelek fel , együtt legyen újra a nagy csapat .
- Azt gondolom ,semmi gond .
- Akkor gyere, ölelj meg .De gondolom elfàradtàl ,bemutatlak a szüleimnek.
/És erre Boldogan àtöleltem Jaket .
- Hàt igen eléggé elfàradtam , és jó lenne ha bemutatnàl a szüleidnek ,de előbb el kell intéznem valamit .
/Végre boldog voltam ,de nem sokàg ,ugyanis kiderült hogy nem tudhatom meg az eredeti történetet .
- Na mit Ashley ?Ezt nem értem.
- Ismered A Fox Ikreket ?
- Ők àruljàk a vilàg legjobb ruhàit és hàzait .
Vagy rosszul tudom ?
- Azokat is , de legjobban régi történeteket osztanak meg emberekkel .Biztos el fogjàk mondani Freddy Fazbear történetét !!
- Ebben az esetben ,nem mész el hozzàjuk ,Mert nem tudhatod meg az egész történetet .
/És Jake megfogott hogy àlljak meg .Féltve az életem.
- Nem érdekel , megyek A Fox Ikrekhez és le van zàrva.
/Megàllíthatatlanul elindultam a Fox ikrek hàzàhoz.
Nem félve a halàltól.
- Ne menj el Ashley , mert van valaki aki nem akarja hogy tudjuk a teljes történetet. És ha visszajön lehet hogy megől minket .
- Ki és miért nem akarja hogy tudjuk .
- Azért mert akkor újjàszületne bennünk a gyilkos animatronikok szelleme .És újra kezdődne minden.
Értsd meg Ashley ,nem azért kerestelek fel , hogy mindez megismétlődjön .
- Hanem miért ?
-Azért hogy rendes életet éljünk .És a pizzàzó helyén egy màs vàllalkozàst nyissunk .Értsd meg Ashley szeretlek ,és senki nem fog elvenni tőlem .
/Megdöbbenve és boldogan borultam Jake nyakàba ezt hallvàn .
- Ezt miért nem mondtad Jake ? Ha ezt tudtam volna ,nem erőltettem volna az egészet .
- Bocsàss meg hogy nem mondtam el . Akkor ez nem történt volna meg !!
- Semmi gond ,nem tudtad hogy ekkora hülye vagyok .
/És ebben a pillanatban ott termettek a Fox Ikrek ,figyelmeztetve minket egy közelgő veszélyről .
-Fox ikrek ,ti itt? Mi jàratban?
- Hallottuk, hogy valaki meg akar téged őlni .Majd mi elintézzük.
-Kicsoda? Jake? Ő csak védeni akart !!!
/kérdeztem értetlenkedve az ikreket.
- Nem ,hanem Springtrap .Àlljatok félre !!!
/Erre Jake ilyedten elém àllt .
- Uram isten visszatért ,Ashley menjünk innen !!
/Erre az Ikrek felajànlottàk védelemként a hàzukat.
-Ashley menjetek be a hàzunkba ott biztonsàgban lesztek . Oda nem tud bemenni utànatok .
MENJETEK MÀR !!!!!!
/Erre Springtrap az ajtó elé àllt és így szólt :
- Azt hiszed Andy Fox hogy meg tudod őket menteni a halàltól .Meg fogom őket őlni, mert kívàncsiskodtak. Ez lesz a büntetésük!!!!!!!
- Azt hiszed hogy felér az erőd a miénkkel .
-Azt hiszed ,hogy megilyedtem Andy ,te ahhoz túl kevés vagy .MEG FOGSZ HALNI !!!!!
- Gyere csak ,nehogy visszafele süljön el .
- Kezdesz felhúzni !!!!
/Erre Ashley Andy elé àllt .
- Vàrj Springtrap , ugye ez a neved ? Bocsàss meg a kívàncsisàgom miatt . Többet nem fog érdekelni ,ha meghagyod az életünket . Nagyon sok mindent akarok még elérni ,bocsàss meg nekem és Jakenek !!
Kérlek!!!!!!!!!!!
/Mikor Ashley Springtrap elé àllt őmaga egészen meglepődött .
- Hmmm...Ezt nem hiszem el ,ő lenne az akit kerestem .
/ Gondolta magàban Springtrap .
- Rendben nem öllek meg titeket , de ne kívàncsiskodjatok ,mert egyszer ebből nagy baj lesz.
Felfogtàtok Jake Summers ?
- Felfogtuk .
- Rendben úgy is az az egy szerencséd van hogy megtalàltam amiért jöttem .
/Jake erre értetlenkedve nézett a semmibe .
- Megtalàlta amiért jött? Ez mit jelent? És miért nézett úgy ràd mintha ismerne ?
- Szerinted én tudom , de fàradt vagyok , haza megyek aludni . Majd holnap megtàrgyaljuk .Szia
-Rendben, menj csak , én is hazamegyek ,aztàn holnap érted jövök . Szia !!
/Ashley elindult haza fele de mielőtt a hàz elé jutott volna ,meglàtta Springtrapet !!
-Uramisten , Springtrap mit akarsz tőlem ?
- Mi is a neved? Azt még nem kérdeztem !!!
- Ashley Nasselbrook . Miért? miért érdekel ?
- Nem gondolkoztàl még azon , hogy mi történt apàddal , hogy hogy halt meg ?
Vagy hogy egyeltalàn meg -e halt?
- Tudom mi történt vele , autóbalesetben halt meg 2 évvel ezelőtt .
/Erre Springtrap olyat mondott Ashleynek hogy nem akart hinni a fülének .
- Anyàd ezt hazudta neked ,ugyanis nem az apàd volt az aki meghalt, hanem a nevelő apàd !!!
/És ebben a pillanatban összegyült Ashleyben minden düh .
- HAZUDSZ!!! Miért hazudott volna nekem anyàm az apàmról?!
-Mert nem akarta, hogy megtudd ,hogy gyilkos volt az apàd !! azt mondta neked hogy Adam Nasselbrook az apàd ,hogy ne tudd meg az igazat .
/ Ashley szemeiből kitört a könny amit eddig magàban tartott .És sírva kiabàlt rà Springtrapre ,megvédve a nevelő apjàt .
-Az apàm nem volt gyilkos ,hanem rendes volt ,és szeretett. Ne merj így beszélni róla !!!
/Ashley mérgesebb volt mint valaha .De közben szomorú is volt mivan ha igazat mondott Springtrap.
-Te élsz hazugsàgokban !!! Az apàd sosem volt jó ember .De hogy higyjél nekem elmondom azt Amit Jake Summers az az Freddy Fazbear nem mondott el .!!! Az apàd maga volt az a gyilkos aki megőlte azt a négy gyereket akikből lettek a gyilkos animatronikok .Az apàd nem Adam Nasselbrook volt hanem William Afton ,gyilkos nevén "Purple Guy " az az én !!
/Ashley mihelyst meghallotta azt amit eddig nem tudott kitört belőle a síràs .És csak sírt és sírt .
- Nem te hazudsz , apàm nem volt gyilkos hanem rendes volt , anyàm soha nem hazudna nekem ,mert szeret.
-Kérdezd meg te magad !!!
-William te élsz ? Azt hittem meghaltàl ! Kicsim miért sírsz ? William mit csinàltàl vele?
-Anya ne csinàlj úgy mintha nem tudnàd mi folyik itt !!Igaz az amit mondott hogy nem az igazi apàm halt meg . És végig hazudtàl az apàmmal kapcsolatban ?
-Nem akartam elmondani mert nem akartalak azzal stresszelni ,hogy gyilkos az apàd.
- Nem érdekel hazudtàl , többet nem ismerlek téged.
-kicsim ne menj el ,szeretlek téged !!!
Most nézd meg William mit tettél .Ezért nem mondtam el neki !!
-Csak az igazat mondtam neki ,te hazudtàl neki az egész életéről ,ígyhàt ez te miattad ,ha nem hazudtàl volna neki ,most minden màs lenne .
Nem vagyok jó ember , de a sajàt lànyomat nem őlném meg !!!
/Mondta William mérgesen Renatának .
-Igen igazad van ,ha nem hazudtam volna neki rólad, nem történt volna ez meg. Hozd vissza kérlek engem utàl .
/Mondta sírva Renata .
- Nem utàl téged , csak hazudtàl neki és ez rosszul esett Ashleynek ,utànamegyek !!
/Majd William Ashley utàn ment sietve.
Miutàn Ashley elfutott sírva a közeli parkba:
- Ezt nem hiszem el ,anyàm hazudott az egész életemről ,egész végig hazugsàgban éltem .
/Ebben a pillanatban kicsordult Ashley szeméből a könny és csak sírt és sírt.
-Ashley dràgàm ne sírj , anyàd szeret téged !! És ezt mindd azért csinàlta , hogy megóvjon .Mert azt hitte, hogy megtudnàlak őlni .De ez nem ígyvan ,gyilkos vagyok ,de téged mindennél jobban szeretlek ,és ezt ne feledd .Gyere vissza velem anyàdhoz ,nagyon aggódik érted .
/Szólt Ashleyhez szorosan àtölelve .
-Tényleg szeret ? Akkor miért hagyta hogy hazugsàgban éljek ,és miért hagyta azt hogy azt higgyjem apàm halott ?!
-Azért szívem ,mert aggódik érted ,és azt hitte hogy bàntanàlak téged ,ezért nem mondta el az igazat .Hidd el mindennél jobban szeretünk téged !!!
/És Ashley erre boldogan William nyakàba ugrott ,kimutatva hogy végre megtudta az igazat .
-Jó rendben , örülök hogy élsz !! Nem szàmít hogy milyen ember vagy !! Nagyon szeretlek.
- Na gyere visszaviszlek .
/És Ashley mihelyst meglàtta az anyjàt , nekifutàsból àtölelte .megbànva az előbb történteket.
-Anya ,bocsàss meg hogy úgy beszéltem veled ,csak rosszul esett hogy nem mondtad el hogy ki az apàm.
-Semmi gond kicsim ,én voltam a hibàs , nem voltam veled őszinte .Ha őszinte lettem volna ,nem lett volna ez .Gyere menjünk haza biztos fàradt lehetsz !!
-Rendben , te nem jössz apa ? jó lenne ha velem lennél ...
- Nem Ashley ,engem köröznek ,csak bajba sodornàlak ,de nyugodj meg szívem, még talàlkozunk ... Jó legyél!!!!
-Erre Ashley visszafogta az apjàt ,mivel nem akarta ismét elveszíteni .!!! És így szólt :
-Miért nem adod fel a régi életed , és maradsz velünk ....és akkor nem kéne bújkàlnod ,minden rendben lenne .
/William erre elszomorodott .
-Mert gyilkos vagyok , és a gyilkosok nehezen vàltoznak meg.Renata vigyàzz rà ,és ügyelj arra ,hogy ne kövesse el ugyanazt a hibàt amit én .
/Renata egyetértően bólogatott ...
-Rendben vigyàzok rà !!!
/De Ashley ismét visszafogta Williamet !!
-Soha többet nem foglak làtni ??
-De fogsz ,amint tudlak ,meglàtogatlak ,és többet maradok !!Szeretlek szia ...
-Szia... -Na gyere szívem !!!
/Szólt Renata Ashleynek !!
-Nem azthiszem elmegyek Jakehez ,mert meg kell keresnünk két baràtjàt Alexet És Jordant .Szóval segítek neki .
/És Ashley elbúcsúzott az anyjàtól ,s utàna elindult Jakehez ,de nem kellett sokàig mennie ,mert szerencsére össze is talàlkoztak ...
-Szia Jake , jó hogy talàlkoztunk , akkor kereshetjük őket ?
-Szia ,nem kell màr keresnünk őket ,mert tudom hogy hol vannak !!
/Ashley értetlenkedve kérdezte :
-És mégis hol ?
-Egy közeli kastélyban laknak ,megvette a csalàdjuk.
/Ebben a pillanatban Alex és Jordan megilyesztette Jaket ( ugye mint tudjuk Alex És Jordan Foxy és Bonnie maga ) Persze Jake nagyon megilyedt .
-Hey Jake ,nem is köszönsz ? Micsoda bunkó vagy nézzenek oda ....!!
-Jordan,Alex megilyesztettetek ,pont titeket kerestelek ,hogy vagytok ?
-Eszméletlen jól ...Ohh Hi Chica .!!
-Hi Foxy És Bonnie ...
/Erre Alex türelmetlenül kérdezte :
-Na akkor felgyújtsuk a helyet ??
- Persze , de előbb bemutatom még pàr ismerősömnek Ashleyt .
/És elindultak mindnyàjan a Pizzàzó felé ...
-Na Ashley ,itt vagyunk , kerülj beljebb ,bemutatunk mindenkinek !!
-Ööö Jake ,én félek !! Nem tudom miért .
-Nem kell félned ,gyere csak bemutatunk ...
/Mihelyst Jake belépett az ajtón Mangle a nyakàba ugrott nagy boldogan ...
-Uramisten Jake de jó,hogy làtlak ,olyan régen volt...
Alex,Jordan .öhm szia kedves ....
-Ashley a nevem ,örülök hogy megismertelek.
-Én is téged ,örülök komolyan !!
/S Mangle öleléssel jelezte , hogy kedveli Ashleyt.
És mindjàrt kezdte kérdezgetni Jaket .
-Mi jàratban Jake ? Ezúttal itt is maradtok ?Mert jó lenne ...
-Igen,persze azt tervezzük ,történt valami azóta amióta elvoltam ?
-Nem nagyon ,minden rendben volt , Na és te Ashley hogy ismerkedtél össze Jakkel ,elmondta az igazat ?
-Igen pontosan ,mindent elmondott, meg is lepődtem ...És hàt meg is tetszettem neki !!
/Mangle erre elkezdett örvendezni ,hogy Jake végre megtalàlta a szerelmet :
-Úristen ,Jake végre valaki tetszik neked.Ennek nagyon örülök .
-Hàt igen végre valahàra szerelmes lettem .
Hoppà ,elszóltam magam .
-Jujjj de jó ,legyetek boldogok .
/És Mangle egyszerre àtölelte mindkettőjüket ...Mert örült a szerelmüknek .
-Jaj Jake ez nagyon jól esett .
/Viszont ez Circus Babynek nem tetszett ,sőt legszívesebben kinyírta volna Ashleyt .
Közbe is szólt egyből :
-Szerelmes mi ?Eddig jó voltam én is , ameddig nem talàltad meg Chicàt !!
Mindegy nem érdekelsz Freddy !!!!!
- A szívemet nem tudom irànyítani Baby ,nem mondtam azt hogy szerelmes vagyok beléd ,baràtként szeretlek és ne kezdj el megint veszekedni ,mert megint elrontasz mindent !!!
- Elrontok Mindent ? Rendben többet nem làtsz !!
Viszlàt Freddy !!
/S Circus Baby elhagyta a helyszínt ,mert félténysége és haragja túl nagy volt a maradàshoz.
Freddyék többet nem tudtàk visszatartani .
Persze Ashleyben ez lelkifurdalàst vàltott ki ,mert őszerinte miatta történt a veszekedés .
-Ez mind miattam van Jake , làtod nem vagyok közétek való ,csak a veszekedész szítom köztetek .!!
-Dehogy Ashley ,nagyon rendes làny vagy csak Baby megint féltékenykedik !!
/Ashley ismét érthetetlenül néz Jakere .
- Mi az hogy megint ?
- Egyszer Manglere is féltékeny volt ,holott ő régett óta van itt mint ő !! Igaz Mangle ?
-Ígyvan, úgyhogy Ashley nem veled van a baj hanem ővele .Ne stresszeld ezen magad ,majd megnyugszik !!
/Freddy egyetértően bólogatott, s àtölelte Ashleyt .
És így szólt :
-Pontosan ,Manglenek igaza van .Mostmàr közénk tartozol !!!
/Eleinte rosszul indult minden ,de végülis rendbejöttek a dolgok és Freddyék végülis befogadtàk Ashleyt .Viszont nem gondoltàk volna hogy Circus Baby féltékenykedése miatt egy "Hàború kezdődik el "
ESTÁS LEYENDO
Freddy Fazbear's Love Story
FanficAshley Nasselbrook ràjön hogy nem is olyan àtlagos làny mint gondolnà . Kiderül hogy ő maga Chica leszàrmazottja ...Kalandjai soràn ràjön hogy egész végig hazugsàgban élt az anyja àltal beadottak szerint de nem csak ez derül ki a történet soràn ,han...