Nevnímáš

48 3 0
                                    

Vidíš ho? Ne? Jak ho můžeš přehlížet, když on tě pozoruje odjakživa? Ne. Ty ho vidíš, ale nevnímáš. Koho? Těžko říct... Ta věc je tak odporná. Je vysoký asi 2 metry. Je vychrtlý a pod jeho tenkou šedivou kůží jsou vidět žíly a kosti. Pamatuješ vysavač z teletubbies? Tak to si určitě dokážeš představit jeho oči. On nemrká. Neustále tě pozoruje. I teď. NEOTÁČEJ SE! On totiž ví, že nevnímáš. Proto je teď znepokojen, že o něm zjišťuješ a začínáš vnímat. On nechce aby jsi ho vnímala, ale teď určitě budeš. Je rozzlobený. Chceš ho vidět? Dobře. Opatrně dojdi k nejbližšímu zrcadlu, ale neotáčej se!  Vidíš ho? Ne? A už vím. Hraje s tebou na schovávanou. Podívej se pozorně do zrcadla, jeho skrýš nebude daleko. Určitě někde je.  Myslíš, že nevnímáš? Ne. Ty už vnímáš moc dobře. Ať se bojíš jakkoli, NEPŘESTÁVEJ! Pokud přestaneš, dopadneš špatně. Omlouvám se, že jsem tě do toho zatáhla. Já jsem před několika měsíci také hrála. Pokud uděláš všechno správně nemáš se čeho bát. Je tma? Pokud ne, počkej až se setmí. Za tu dobu se nesmíš otáčet!

Už? Dobře. Stojí to za tebou. NEOTÁČET! Jdi k tomu zrcadlu. Sebejistě řekni: ,, Chci to dohrát" a počkej 10 sekund. Hotovo? Jdi k vypínači a hlavně mi věř! Zhasni a opatrně jdi rovně dokud nenarazíš na stěnu. ,,Mám tě!" Zakřič a co nejrychleji se dostaň k vypínači a rozsviť! Podařilo se ti rozsvítit? Jestli ano, byl jsi tam dříve než on a máš půlku za sebou. Pokud ti nejde rozsvítit, jsi neuvěřitelně v prdeli. Teď se schováváš ty. Nedívej se před zrcadlo! On tam stojí a čeká až zhasneš. Až zhasneš máš 10 sekund na úkryt. Doporučuji schovat se pod stůl. Tím máš největší šanci na úkryt, protože on nemá v kolenou klouby. Ve své skrýši buď nejméně 15 sekund. Buď ticho a hlavně nic nerozsvěcuj. Ani mobil, musíš si to pamatovat. Potom poběžíš znovu k vypínači, rozsvítíš a musíš říct: ,,Už nechci hrát tu hru." dobře? OK, přeju hodně štěstí.

Udělal jsi, co jsem řekla? Ano? Vyhrál jsi. Všechno bude jako dříve, ale.. raději nevnímej. Zapomeň. Nechceš ho vidět.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Creepypasty CZWhere stories live. Discover now