Survivordaki Meteorlar ( Bölüm 1 )

431 1 2
                                    

Günlerden cumaydı . Demi ve Miley bir gemi gezintisi yapmak istemişlerdi . Yolda fırtınalar başladı . Gemi bir salıncak gibi sallanmaya başlamıştı . Geminin üstündeki yerde olan gözcü ağzından çıkabilercek kadar yüksek bir ses ile KARA GÖRÜNDÜ diye bağırmaya çalışıyordu . Karaya tam yaklaşmışken gemi bir kayaya çarptı ve gemide ne bir tayfa , nede bir gözcü kalmıştı . Geriye kalan sadece denizin üstündeki kanlı cesetlerdi . Gemi sonunda karaya varmıştı. Sonunda kara bulutların arkasında gizlenen güneş kendisini göstermişti . Gemiden tek kan bere içinde kalmış Demi ve Miley di . Oldukları yerde uyuyakalmışlardı . Gözlerini ilk Miley açmıştı .

Miley nin Ağzından :

Burasıda neresi böyle ?? Aslında biraz güzel ama neresi ?? aaa bir ses geliyor . ama bu adada başka kimler olabilir ?? Korkuyorum :(:(:((:(:(: Demi Demi Demi Demi Demiiiii DEEEEMMMMİİİİİ !!!::!!!:!:!!: uyansana umrundamı ki nerde oldugumuz ?

o sırada Acun Ilıcalı bağırır . Sahra dikalifiye oldun kusurumuza bakma lütfen :) samanta sahra nın  yerine oynamalı .

Demi nin Ağzından :

Offff Miley gine beni uyandırmaya çalışıyor . En iyisi şimdi uyuyormuş gibi yapıyım . :d :D ( SDFSDF )

Ama çok tuhaf birşeyin üstünde yatıyorum :/ Bu sanırım kum :O Sanırım tekrar Amerikaya geldim :) Sahildeyimdir belki :/ Öğrenmenin tek yolu gözlerimi yavaş bir şekilde açmak :D :D aaaa olamaz bu ne yaaa . bu sanırım bir parkur :O ne işi var burada . Hem Turabi de kim bee ?? Samanta derken ?? Gökhan ?? offf kafam karıştı .

Tam o sırada Tolga sakat numarası yaptıgı için oynamayan ve etrafta öylesine gezinirken Miley ve Demi yi görür :O

Devamını da sonra yazacağım :D ( SDFSDF ) ve arkadaşlar bunu beğenmişseniz lütfen voteleyin ve yorum yazın :( hiçbirşey yapmayın en azından eleştirinn ;)

Survivordaki Meteorlar ( Bölüm 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin