Survivordakş Meteorlar ( Bölüm 3 )

88 2 8
                                    

O aksam hekes için çok özeldi . Demi ve Miley ise ünlüler adasında kalmak zorundalardı . Acun'a söylerseler acun sosyal medyada Demi ve Miley nin nerede oldugunu söyler ve hayranları hiçbiryere gitmelerine izin vermezlerdi . O yüzde Demi ve Miley hiçbir yere gidemezlerdi . Ne yazık ki survivor bitene kadar ünlülerin adasında kalacaklardı .Akşam olmuştu . Herkesin canı sıkılmış görünüyordu . Demi ve Miley şarkı söylediler ve heryer bir neşe ile doldu . Demi Mervedeki bu kin ve nefteti görünce neden tuhaf bir şekılde baktıgını sordu . Miley ise yapmacık bir sırıtma ile adanın diğer tarafına koştu .

Merve nin Ağzından  :

Ay şuna bakar mısın ? Birde neden sinirli bir şekilde baktıgımı soruyor . Benim gözlerim onane . Birde benle arkadaş olmaya çalışıyor . Vay ukalaaa.. Üstüne de onun ile birlikte şarkı söylememi istiyor . Gökhanın ona nasıl baktıgını gördünmü ?? hele ahmet dursun un ..  Ay pardon hepsi . Tolga ise Miley e çok kötü bir bakış atıyor . Belki de Miley den oda nefret ediyodur .. hemen sorıyım . Tolgaaaa Tolgaaaaaaa tolga . aaaa hayır olamaz . Tolga miley in belinden tutmuş etrafı gösteriyo . Ama tolga evli ki . Hatta çocugu var. Ayıp yaa ayıp .!! Birde onu benım ağaç kavuklarından tasarladıgım ağaç eve götürüyor yaa :S Off yaa . aa serenay neler oldugunu biliyormusun ?? Baksana ağaçeve. bi eda yı çağırsanaa .. he eda senden birşey isticem . Bak şimdi hani şu ağaçın özü varya . onun ile dün akşam yediğimiz balığın derisini karıştırdım ve su olana kadar yoğurdum . bir kediye denedim ve öldü . rica etsem bunu ona içirirmisin ? aa saol .)

 HOŞÇAKAL DEMİ LOVATO :D :D

Devamını da istiyorsanız voteleyın ve yorum yazın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Survivordaki Meteorlar ( Bölüm 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin