Nebojím se

10.3K 206 6
                                    

MERY
Probudila jsem se, ale pozdě. Nemohu uvěřit, že mě otec vyměnil jak dnes říkal. Netuším jak jsem se sem dostala. Ležím svázaná na posteli, v tom slyším kroky, otevřou se dveře a vstoupil do nich středně vysoký muž. Byl celkem pohledný, měl hnědé vlasy, hnědozelené oči a ten úsměv,bože!
Přiblížil se ke mě a promluvil na mě :,,Ahoj děvenko" Nevěděla jsem co říct, tak jsem mlčela. Napřáhl ruku, já myslela, že me chce uhodit a čekala jsem bolest, ale místo toho jsem vyprskla smíchy. ,,Ne! Dost! To stačí!" Ale on dělal, že nic neslyší. ,, D-dobře, ahoj." ,,No vidíš jak to jde, já jsem Finn." Já se jen přiblbě usmála a řekla ,,Já jsem..." ,,sssh" přerušil mě ,,Já vím jmenuješ se Mery" Jo to je logický, že mě zná, můj debilní otec mu určitě řekl uplně vše. Rozvázal mě, pak se obrátil ke skříni s oblečením a nějaké vytáhl. ,,Na, tady si vezmi oblečení, koupelna je hned vedle tvého pokoje, vysprchuj se a oblekni, za chvíli si tě vyzvednu. Pousmál se a odešel. To tady vážně budu bydlet ? Odhodila jsem myšlenku a namířila si to do koupelny.

FINN
Když jsem šel cestou dolů po schodech, nemohl jsem se odtrhnout od myšlenky, proč jsem jí hned neznásilnil, jako ostatní. Nechapu to. ,,No nic" povzdychl jsem si.
Když jsem sešel ze schodu, viděl  jsem Jaspra. ,,Jaspre, víme jaký jseš, nooo ty víš sám, nechci, aby jsi to co jsi dělal jim, nedělal Mery, přece jenom je v něčem jiná než ostatní" ,,Jo prosimtě, ani se jí nedotknu" s falešným usměvem na tváři odešel. Uběhlo tak deset minut a tak se vydal zpátky nahoru za Mery.

MERY
Když jsem byla připravená, vylezla jsem z koupelny. Finn už tam stál a úchylně se na mě podíval. Ten výraz mě až vystrašil. Přitlačil mě ke zdi a zašeptal mi do ucha: ,,Teď jsi jen moje, pravidla určuji já a když budeš hodná taky budu hodný,ano?" Přejel mi mráz po zádech. ,,Ano" zašeptala jsem a kousla ho jemně do ušního lalůčku. On jen potichu vzdychl a šli jsme dolů. Nemuseli jsme být dole a ja už ucítila vůni vaflí. Sedli jsme si a pustili se do jídla.
Finn dojedl jako první. Pozoroval každy můj pohyb. Když jsem dojedla i já, zvedli jsme se a šli nahoru. Vešli jsme asi nejspíš do jeho pokoje. Odstrčil me hrubě na postel a řekl mi :,,Teď uděláš to co chci, jetli ne, bude tě to hodně bolet"

Ahoj :D Tak jak se vám líbí začátek? Vím začátek je takovej divnej, ale dál už to bude lepši :3
#AdelJeSatan

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat