Nepotřebuju hlídače

8.8K 150 3
                                    

Jinak omlouvám se za chyby, nejsem v tomhle moc dobrá...:/

MERY
Sundal mi triko a následně i kalhoty. Začal mě něžne líbat po těle. Rukama mě hladil po břiše, sem tam mi sahl na prsa. Projela mnou vlna vzrušení a ja okamžitě zvlhla. Pak rukou zajel pod kalhutky a začal mě hladit, po nějaké době do mě strčil dva prsty. Chvíli mě prstil. Pomalu jsem mu začala sundavat triko, Finn se nijak nebránil. Sundal mi kalhotky, on si rozepl kalhoty a vrazil ho do mě, hlasitě jsem zasténala. Hned po mě i Finn, který tvrději přirážel a zrychloval. Po chvilce ho ze mě vytáhl a vystříkal se mi na břicho. Ja se jen smutně podivala, když se pomalu zvedal z postele a ani mě neudělal. ,,Dělám si srandu neboj se" Roztáhl mi nohy a dodělal mě pusou. A najednou jsem ucítila vlnu rozkoše. Takhle jsem se ještě nikdy neudělala. Oblěkli jsme se a Finnovi zazvonil mobil.

FINN
Zazvonil mi mobil a na Mery jsem viděl zklamání. Zvedl jsem to : Ahoj Finne, potřebuju aby jsi přijel Jasper tu dělá bordel, pojď nam helpnout" řekl nervózně Jackob ,,Hned jsem tam" řekl jsem a típl to. ,,Promiň Mery, musím jet, mám práci, zavolám ti sem společnost, mého kámoše."
,,Však jo" řekla zklesle. Políbil jsem jí a už jsem měl namířeno k autu. Nastoupil jsem do auta a pomalu se rozjel, mezi tím jsem si nahmatal v kapse mobil a zavolal Maxovi. ,,Čus, mohl bych tě poprosit o hlidání? Mám zase novou a nerad bych kdyby mi utekla" ,,Jasně, za pět minut jsem tam" řekl šťastně a típl.

MERY
Jsem doma sama sotva pět minut a už se šíleně nudím. Najednou uslyším auto, je přeci blbost aby se Finn vrátil během pěti minut, tak nejistě nahlédnu z okna a tam černé BMW z něhož vylezl nějaký kluk. Nejspíš Finnův kámoš na hlídání, já ho lituju.

Jo a ještě něco, kapitoli nebudou stejně dlouhé a někeré budou i krátké. Tak se omlouvám :)))
#AdelJeSatan

ÚnosKde žijí příběhy. Začni objevovat