Cap.10.

3.2K 171 27
                                    

Apoi negru.

Selena.pov.
Eu si Dante ne-am casatorit in cele din urma. La petrecere nu am mai mers. O vom tine alta data.

-Dante.....
-Da Selena,spuse el trist.
-Ce ai pătit ? Cine era fata aia ?
-Selena,draga,acea fata este Eliza,fata pe care o cautam cand te-am gasit. Se pare ca.......a avut o cadere de calciu.

Da stiu....o mint. Dar cum sa îi spun ca Eliza a lesinat din vina mea ca m-am însurat cu alta....
Sper ca totul se va sfarsi bine.....

-Dante.....nu ma minti. Acea fetita te iubeste.

Rase el putin.

-De ce razi ? Nu este amuzant! Si eu am ajuns cum mai gasit tot dintr-o chiestie de asta.
-Ai zis acea fetita ca tu tare mare esti pe langa ea. Si cum adica ai ramas asa......adica?
-Pai eu am fugit deoarece barbatul pe care l-am iubit a ales o curva in loc de mine! Na ca am ziso si pe asta....
-Selena.....draga mea,de ce nu mi-ai zis asta pana acum?
-Deoarece mi-a fost frica.....sa nu ma lasi si tu....
-Îti jur Selena ca nu te voi parasi niciodata!
-Ou.....te iubesc Dante!
-Si eu,Selena!
-Dante.....hai sa vedem cum este Eliza.
-Ok,hai.

Cei 2 mergeau spre camera Elizei. Deschisera usa,nimic. Selena a mers in baie,nimic. In camera hainelor,nimic.
Cei 2 tresarira cand vazura usa balconului deschisa.
Mersera acolo si.....ce vazusera ii soca.
Eliza.....imbracata intr-o rochie neagra,ce nu o avuse pana acum,cu un fel de gluga tot neagra,si pantofi negri,statea in bratele unui barbat imbracat in negru. Doar ochii rosi ai vampirului se vedeau.

Erau jos,sub balcon.

-Serios Dante,spuse vampirul,nu te credeam atat de prost incat sa o lasi sa moara. Serios de nu ?!
-A...Ayato,tu esti ?
-Asa ma cheama.
-Selena ramai aici,e periculos. Si sari de pe balcon,in fata lui Ayato.
-Stai calm Dante....eu nu sunt ca Ştefan,am venit sa vad cum este Eliza,stiind ca aici va veni si am vazut ce vrea sa faca.
-Pai....multumesc ca ai salvat-o! Pa!
Si vrea sa o i-a din bratele lui Ayato dar.......

-Doar nu crezi ca o vei pastra....ca sa zic asa.
-De ce nu?! Se enerva Dante.
-Deoarece ea nu este o simpla fata,are un viitor maret,ea....este speciala.
Si cu acestea spuse disparu cu Eliza cu tot.

Ştefan.pov.
Mai intai Eliza,acum Ayato......Miranda e intr-o mica vacanta.....Andreea nici nu mai vrea sa auda de mine.....
Am ramas singur.....ca de obicei.

Pe usa intra Ayato,cu Eliza in brate.

-Ayato....ce a patit?
-A vrut sa isi ia viata.
-De ce?
-Pentru ca este indragostita de 2 tirani!
Unul dintre ei fiind tu!

.♥Aleasa regelui morții.♥.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum