Atentie! Nu incurajez violenta verbala sau s****** sau de orice fel . Si nici sinuciderea!
Lectura placuta!Eliza.pov.
Au! Ma doare capul îngrozitor de tare.A haide ! iar am ajuns aici.....
De ce mi se intampla asta mereu!
De ce nu pot scapa de iadul asta! M-am saturat!
Aud cum usa se deschide si pe ea intra Ayato cu o fata de nu mai fă asta niciodata,Eliza!-Hey Ely....
-Hey...
-Cum te simti?
-Rau.
-De ce? Sari el speriat.
-Pentru ca inca traiesc! Serios acuma! Daca nu ma iubeste nimeni,la ce sa mai traiesc! Sunt doar o povara! Si incepe sa planga.
-Ou....Eliza...t....te...dar nu apuca sa spuna ceva deoatece,Stefan,intra pe uşa.-Eliza.....eu....
-Stai! Nu t...te apropia de m...mine! Te rog....si sare ca arsa din pat.
-Uite.....nu trebuie sa iti fie frica de mine....doar sti ca te iubesc.....esti totul pentru mine!
-Daca asi fii fost totul pentru tine nu mai fii inselat + ca din vina ta era sa mor de 2 ori frate,de 2 ori!
Raceala din vocea Elizei o sperie pana si pe ea.
-Eliza,spuse Ayato,gata te rog,calmeaza-te!
-Ok,Ayato! Si il i-a în brate.Ştefan,cand vazu' ca Eliza la respins pe el dar il i-a pe Ayato in brate a dezlantiut monstrul din el.
Il lua pe Ayato de gat,iar pe Eliza,o tranti de podea.-Ti-am zis ca o iubesc!!! De ce o atingi,zi! De ce o atingi daca eu o iubesc?!
-Pentru ca tu nu ai inima! Tu esti doar un monstru fara sentimente!
Spuse Eliza,ochii ei fiind acum negri. Foarte,foarte negri.Cei 2 au ramas incremeniti de frica.
-Ştefan-spuse ea-de mai pui mana pe Ayato te omor cu mana mea! Ai inteles ?!
-Ce esti.....
Intrebara cei 2 cu teama in glas.
-Om. Ce altceva sa fiu?!A da! Ayato....nu te teme.....nu iti fac nimic.
-Cum sa fi om?! A..ai avut ochii negri! Adica tot ochiu'! Spuse Stefan.
-S..Serios ?!
-Da! Au spus cei 2 la unison.-Viața.
Iar tu,Ştefan,de te mai atingi de Ayato,jur ca te omor cu mâna mea.
Înteles ?!
-D...da.-Am.....veniti la masa? Intreba Ayato.
-Da hai. Spuse Ely.
-Hai....zise si Ştefan cu o voce stinsa.Stefan si Eliza o luara inainte. Ayato plecase sa faca ceva.
Ce sa faca,nu stiu.-Eliza....
-Ce?
-Im...imi pare rau de ce ti-am facut....
-Si mie dar na viata.....mai exista si afemeiati.Cei 2 intrara in bucatarie. Nu era nimeni acolo.
Stefan.pov.
Eliza se uita pe geam,iar eu,la ea. Aud cum vine Ayato deci...ma razbun.
Merg spre Eliza si o intorc cu fata la mine.
Ea se uita confuza la mine.
O sarut. Dar ea nu imi permite asa ca o musc de buza. Asta a fost sansa mea! Ii imobilizez o mana. Logic ca Ayato a vazut si a iesit.
Razbunarea mea este aproape completa. Mai am de facut ceva.Ayato.pov.
Cum a putut face asta?! Cum?! Ştefan stie ca o iubesc pe Eliza. De ce a sarutat-o ?
Sau ea la.....nici nu mai stiu.
Aud plansete dintr-o camera. Incerc sa deschid usa,dar nu pot. Fortez usa si ce vad acolo ma lasa masca......
In acea camera era.....Eliza.pov.
Ce mai vrea idiotul asta?! Nu ii este bine cu dinti in gura sau ce?!
Intr-un final reusesc sa il imping.-Ce te-a apucat?!
-Ti-a placut,asai?
-Ai innebunit?! Cum sa imi placa te urasc!
-Ai mai lasa-ma ca ti-a placut!
-Ba nu!
-Ba da!
Si cu acestea spuse,Stefan o tranti pe Eliza pe masa si incepu' calvarul ei,si placerea lui.Dante.pov.
Azi am aflat ca voi fi tata. Sunt ata de bucuros! Ma intreb ce va fi fata sau baiat?!
Abea astept sa se nasca....sa il/o pot tine in brate.Peste o săptămână
Eliza.pov.
Of....Jur ca il urasc pe netrebnicul de Ştefan. Ma fortat sa ma culc cu el si de vreo 3-4 ori pe zi. Nu mai pot....
Ayato ma ocoleste. Adri este mereu ocupata,Andreea pe la cursuri.
Nici nu stiu ce am patit acum o saptamana cu ochii. Am vrut sa intreb o vrajitoare dar,Ştefan nu ma lasat. Bou .
In fine. Acum am o problema si mai mare.
Tot ce mananc vomit. Am luat un test de sarcina.
Peste 5 minute,testul arata......
CITEȘTI
.♥Aleasa regelui morții.♥.
VampireAtunci când frica pune stăpânire pe tine , nu mai ai scăpare. Dar atunci când viața ta este un film de groază , e şi mai rău. Aşa e..să fii sclava ființelor nopții e groaznic dar eu nu mă las. Bună ! Mă numesc Eliza , iar ura , minciuna şi trădarea...