~~Hetfő reggel~~
-Na sziasztok elmentem dolgozni!-mondtam vidáman ,és miközben léptem ki az ajtón Tomi utánam szalad.
-Fogadj szót apunak rendben? Nincs rosszalkodás!
-Rendben anyu!-monda Tomi aranyos hangon.
-Minden rendben lesz ne izgulj, ez csak egy apa fia nap!-mondta Nick
-Akkor megyek sziasztok!- és elindultam a kocsim felé.Mikor beértem az örsre Platt (ő egy nagyon gorombának tünő őrmester. De ha megismeri az ember egész kedves.) és a kezembe nyomott egy dobozt mondván ezt egy pizza futár hozta és azt mondta csak nekem adhatja oda.
Felvittem az emeltre és leraktam az asztalomra. Ott volt már Antonio és Alvin is.
-Jó reggelt mindenkinek!
-Neked is hugocskám!- mondta Antonio mosolyogva.-Mit kaptál már kora reggel?
- Nem tudom Platt nyomta a kezembe hogy ezt nekem hozták de nincs rajta se név se cím.
Alvin gyorsan felugrott a székréről és oda sietett a dobozhoz és gyanakvóan ezt mondta:
- Lehet bomba viszont akkor mindenkit ki kell vinni az épületből!
Erre már Antonio is odament a dobozhoz. Én felemeltem a dobozt vizsgálva.
- Nem hiszem ahoz túl könnyű hogy bármiféle bomba legyen.
-Akkor meg mi?-kérdezte Jay a háttérből aki idő közben megérkezett Hankel együtt.
-Jó kérdés mindjárt kinyitom és megtudjuk! Lehet hogy egy ártatlan ajándék.
Kihuztam a fiokom és kivettem belőle a zsebkésem. Kinyitottam a dobozt.
-Ez csak egy telefon.-Mondta Antonio.
- Nem biztos hogy csak egy telefon.-szólt közbe Egér aki a technikusunk volt. Mostmár mindenki az én asztalomnál állt. Időközben Ruzek is megjött aki kíváncsian próbálta kideríteni mi van.
-Nem kapcsol be.- állapítottam meg.
Várjunk csak gyanusan könnyű.-és abban a pillanatban már szét is szedtem a telefont.
-Nincs benne aksi johogy nem kapcsol be!- viszont volt benne egy papír amire ez volt írva:,,Az én családomat már elvetted most jön a tiéd! Meglátjuk milyen érzés az amikor elveszited a családodat!"
Szia aki ezt olvasod! Remélem tetszett az első rész! Ha szeretnél folytatást írd meg kommentben!❤