Lauren P.O.V
Siedząc już w samochodzie, wpisałam w nawigację adres Camili i ruszyłam.
Nie mieszkała daleko, po dziesięciu minutach jazdy byłam pod wskazanym przez Dinah domem.
Wyszłam z auta dość szybko i podeszłam do drzwi.Zapukałam kilka razy i z nerwów przeczesałam ręką swoje czarne włosy. Po chwili w drzwiach pojawiła się niższa o kilka centymetrów szatynka o pięknych czekoladowych oczach.
- Hej Camz - Uśmiechnęłam się szeroko, otwierając ramiona i przyciągając dziewczynę do uścisku.
- Hej Lauren - Powiedziała cicho w moją szyje, nie odsuwając się ode mnie ani na krok.
- Nie obrazisz się jeśli cię gdzieś zabiorę? - Zapytałam opierając brodę na jej głowie.
- Nie - Szepnęła cicho odsuwając się ode mnie.
- Więc zapraszam - Powiedziałam podchodząc z dziewczyną do samochodu i otwierając przed nią drzwi.
Obeszłam szybko pojazd i szybko znalazłam się na miejscu kierowcy.
Dzieczyna wyglądała na dość spiętą ale ciągle się uśmiechała.- Wszystko okey? - Zapytałam z nutką niepokoju zerkając na dziewczynę.
- Tak, tylko dalej nie mogę uwierzyć że jednego dnia po prostu spotykam cię na mieście a drugiego dnia przyjeżdżasz pod mój dom i gdzieś mnie zabierasz, nie mogę w to uwierzyć- Na policzkach dziewczyny pojawiły się dość wyraźnę rumieńce które próbuje zakryć włosami.
- Jak widzisz nie które marzenia się spełniają - Zachichotałam parkując samochód.
Wyszłam szybko i otworzyłam dziewczynie drzwi podając dłoń a jej rumieńce się powiększyły.
- Uroczo ci z rumieńcami - Powiedziałam przyglądając się dziewczynie.
- Dz-Dzięki - Uśmiechnęła się lekko.
Nie puszczając dłoni dziewczyny ruszyłam w stronę parku.
Po kilku chwilach marszu byłyśmy w najbardziej oddalonej części parku gdzie nie było już lamp.
Usiadłyśmy na ławce patrząc na słońce które powoli chowało się za horyzont.- Zaraz będzie zachód słońca - Szepnęła dziewczyna.
- Wiem, dlatego cię tu zabrałam - Powiedziałam równie cicho co ona.
Dziewczyna po chwili niepewnie się do mnie przysunęła i położyła głowę na moję ramię.
- Dlaczego ja? - Zapytała cicho nie odrywając wzroku od powoli zachodzącego słońca.
- Co? - Zapytałam nie rozumiejąc o co jej chodzi.
- Masz tyle fanów i fanek a napisałaś, przyjechałaś i jesteś ze mną - Mówiła cicho.
- Masz coś w sobię Camz - Szepnęłam dziewczynie do ucha powoli obejmując ją w tali.
- Coś co mnie do ciebie przyciąga - Stwierdziłam przyglądając się dziewczynie która mocniej wtuliła się w mój bok.
Dziewczyna nie odzywała się przez dłuższą chwilę. Aż poczułam że delikatnie drży. Odsunęłam się na chwilę od dziewczyny wstając i podając jej dłoń. Stałyśmy na przeciwko siebię a Camila rzucała mi niezrozumiałe spojrzenie. Zdjęłam z siebię skórzaną kurtkę i zarzuciłam szatynce na ramiona.
- Myślę że powinnyśmy wracać robi się chłodno - Stwierdziłam przyglądając się dziewczynie.
Lekki blask księżyca oświetlający jej twarz. Dodawało jej to nutki tajemnicy ale i ogromnego uroku.
Camila pokiwała delikatnie głową, a ja objęłam ją w talii
Wolnym krokiem dalej przytulone szłyśmy przez już lepiej oświwtlony park w stronę mojego samochodu.
Wszystko odbywało się w ciszy, komfortowej ciszy.Otworzyłam dziewczynie drzwi a sama udałam się na miejsce kierowcy.
- Dziękuję - Powiedziała cicho gdy włączyłyśmy się do ruchu.
- Za co? - Zapytałam zerkając na dziewczynę.
- Za to że spędziłaś ze mną czas - Powiedziała patrząc w moją stronę.
- Ta ja dziękuję - Powiedziałam parkując pod domem szatynki.
Wysiadłam szybko i otworzyłam przed nią drzwi. Będąc przed drzwiami jej domu spojrzałam na nią lekko z góry i przytuliła.
- Mam nadzieje że kiedyś to jeszcze powtórzymy - Szepnęłam dotykając lekko ustami jej ucho, na co dziewczyna delikatnie zadrżała.
- Też mam taką nadzieję - Odpowiedziała odsuwając się ode mnie.
Spojżałam dziewczynie w oczy, od razu zmiękły mi kolana. Jej oczy o tak pięknej barwie gorzkiej czekolady, mogłabym wpatrywać się w nie godzinami. Po chwili przysunęłam się do dziewczyny, z każdą sekundą coram bardziej nie odrywając wzroku od jej oczu w których zdążyłam już utonąć. Gdy byłyśmy bardzo blisko siebię, tak że czułam gorący i szybki oddech Camili na swojej twarzy.
Dziewczyna położyła mi ręcę na torsie i lekko od siebię odsunęła.
- Przepraszam Lo, nie mogę - Wymamrotała chowając twarz we włosach.
- Spokojnie Camz, poczekam dla ciebie warto - Uśmiechnęłam ujmując jej dłoń w swoją na co podniosła na mnie swój wzrok. Pocałowałam delikatnie zewnętrzną część jej dłoni.
- Dla ciebie warto - Uśmiechnęłam się do dziewczyny i aby po chwili odjechać spod jej domu w kierunki mojego.
CZYTASZ
Te Amo Mi Amor
FanfictionInstagram *Short Story* "Kocham cię skarbie Te Amo Mi Amor Te Amo Mi Belleza" Cover by: @helpfulkatherine 19.11.2017 #852 FanFiction 20.11.2017 #702 FanFiction 02.12.2017 #539 FanFiction 10.12.2017 #414 FanFiction