O pár hodin co jsme jeli na základnu začala záchrana deadshota.Jen co jsme dojeli Profesor ho odvezl a operační stůl a Harley mu pomáhala.Harley podej mi profím tě nůfky a pilku.Co chceš dělat?povídá harley,a podávala mu potřebný materiál.Obávám se že mu mufíme aputovat nohu.Můžeš jít porfím ven?je to jen pro filné povahy.Harley odešla na chodbu a uviděla mně jak sedím na zemi a v ruce jsem držela dopis od deadshota co byl na stolku v pokoji.Katnis neměj strach bude v pořádku a objala mně.Co to máš v ruce?dopis co jsem našla v deadshotově pokoji říkám.V tom dopise stálo:
Milá Katnis pokud si ten dopis našla chci ti říct že si moc milá holka a pokud ten dopis čteš tak ti chtěl jenom říct že jsem se do tebe zamiloval.Kdyby jsi byla v nesnázích vždy ti pomůžu.
S láskou Deadshot.
Když Jsi Harley četla dopis.Já se dívala na dveřích a čekala až bude profesor s operací hotov.Po 2 hodinách konečně vyšel profesor od krve a pilkou s dobrou zprávou.Je v pořádku hruď má v sádře a nofu jsem musel aputovat.bude mít robotickou nohu ta kyfelina mu zničila svaly a kofti proto to bylo na amputaci.Když to profesor dořek podíval se mně a uviděl že se mnou něc není pořáku.Co se stalo Katnif?Ale nic.A začala mi stékat slza po tváři.Neplakej Katnif deadshot se uzdraví jen se mufí zotavit. Profesor si sundal rukavice a obejmul mně.Hned mi bylo líp :-).Po pár hodinách jsem přišla k jeho lůžku a já uslyšela jeho líbezný hlas:Ahoj Katnis.Jsi v Pořádku??Nic mi není jen pár zlomených žeber a nová noha.Quimby říkal že za týden mohu konečně chodit.Ty jsi brečela?neeee nebrečela XDD.Já vím že jsi brečela.No jo jen jsem měla strach že nepřežijel a proto jsem začala plakat :-(.Katnis co to držíš v ruce?Nic ehmmmmm. no já už půjdu nechám tě odpočívat.A šla jsem do svého pokoje.Mezitím Joker šel do pokoje a uviděl Harley jak se nudí.Copak je zlato?ale nic jenom si nemám s kým zahrát fifu.Já klidně budu hrát s tebou :-) .Díky zlato <3 zápas dopadl 2:2.Blížila se noc a já si la lehnout.Nemohla jsem usnout. ,protože mi v hlavě běhaly myšlenky z dneška a co se stalo s deadshotem.Po pár hodinách jsem měla odhodlání usnout.
Deadshot zázrakem přežil. :-)