Trecuse o saptamana de cand locuiesc alaturi de acesti monstrii. Incercau sa-mi vorbeasca ,ca de obicei,dar ii ignor si de data asta.
-Ok. Ajunge,am crezut ca e mai bine sa ne comportam frumos cu tine. Pana la urma nu suntem niste monstrii asa cum ne crezi tu. Vocea joasa a lui Jin,ma facea sa ma simt vinovata. Daca era adevarat , probabil imi faceau rau.
-Asculta-ne. Yoongi nu ti-a spus intreaga poveste despre fratele tau. Intervine Jungkook.
Mi-am afundat capul mai mult intre cele doua perne .
-Dominic,fratele tau ,ne-a acuzat pe Yoongi si pe noi de tradare. Cel mai batran vampir a fost impuscat ,iar vina a cazut asupra noastra. Credem ca de fapt ,fratele tau ne-a inscenat asta. In momentul actual ,el a fost ales lider . E destul de clar ca si-a dorit asta de la bun inceput. Nu ne intelegeam prea bine cu el,insa Yoongi ii era prieten,ii era mai degraba ca un frate.
Face o micuta pauza de cateva secunde,apoi continua.
-In legatura cu parintii tai adoptivi. Ei aveau de gand ca anul viitor sa te casatoreasca cu un vampir foarte bogat din Seoul.
Ei sunt doi dintre cei de la Dialect,vanatori. Dupa ce ati fost nascuti tu si fratele tau,de fapt,fratele tau geaman , parintii vostrii au decis ca este mai bine sa duceti o viata normala.M-am ridicat ,asezandu-ma in stil turcesc.
-Imi poti arata o poza cu el? Credeam ca vampirii nu pot avea copii,era doar un mit?Ii intreb fara sa-i privesc.
-Camera lui Yoongi de lucru e plina cu poze cu el. Le foloseste drept tinte. Omul asta e imposibil.
-Vampir. Il contrazic pe Jungkook ,privindu-l in ochi .
Si-a ridicat o spranceana ,apoi a zambit.
- Doi vampiri nu pot ,insa un om si un vampir ,da.
Face o scurta pauza ,apoi continua.
Nu o sa te ranim , Mia.
Zambetul ii disparuse de pe fata.
Il privesc tacuta ,privindu-i trasaturile perfecte . Imi mut privirea rapid si pe chipul lui Jimin care era impecabil. As vrea si eu sa fiu coreeanca ,sa am trasaturi ca ale lor.-Eu trebuie sa plec,sper ca o sa ne intelegi. Pana la urma ti-am facut un bine. Yoongi prea exagereaza. Rupe tacerea Jimin.
-Dupa ce o sa-mi dovediti ca aveti dreptate,o sa va cred.
Ii raspund zambindu-i.-Sigur. O sa-ti dovedeasca Jungkook ca avem dreptate ,ne vedem mai tarziu.
Ne face cu mana si iasa rapid din incapere.-Parintii mei de unde sunt?Stiam ca sunt din Romania parintii mei adoptivi ,iar eu la fel,nu cred ca au mintit si in legatura cu asta Banuiesc ca nu sunt din Coreea,deoarece am trasaturi de europeanca .
Curiozitatea apare , asteptandu-i cu nerabdare raspunsul .-Si eu am fost curios,am vrut sa te vad in persoana. Esti atat de diferita , hmm...atat de frumoasa. Afirma , scarpanandu-si ceafa ,uimit de afirmatia sa.
Inghit in sec ,simtindu-ma putin stanjenita de vorbele sale . Am observat ca si el se simtea la fel atunci cand i-am privit fata. Obrajii lui erau rosii. Un sentiment ciudat si-a facut aparitia. Mi-am scuturat capul , incercand sa gasesc ceva de spus. Imi rapise toate cuvintele.
-Pe o parte ai dreptate.Mama ta e din Busan ,iar tatal tau din Romania . Continua,iar eu rasuflu usurata.
-Si eu de ce nu am trasaturi ca ale voastre? Adica sunt coreeanca pe jumatate.
-Nu ma intreba pe mine. Nu sunt expert in asa ceva. Insa este ceva uimitor. Adica fratele tau ,desi iti este frate geaman ,are trasaturi ca ale noastre. Ciudat. Sunteti gemeni ,dar tu semeni cu o europeanca ,iar el cu un coreean. Ce-i drept semanati ,chiar si asa.
CITEȘTI
Live for me
Vampire"-Sunt un vampir , un demon ,la ce te asteptai? Nu sunt capabil să iubesc. "