Ora 5:55.Scoala se termina.Orele sunt scurtate.Ray,Ben,Dave,Lucas,Mark si Gary se duc acasa.În fiecare seara merg toti pe acelasi drum spre casa.Dar în aceasta seara,vine si Kriss cu ei,avand în vedere ca ei nu voiau.Asa,acum sa vorbim despre ce au facut ei.Cu o luna înainte,au batut la o doamna batrana la usa si au fugit.Au continuat sa faca asta o luna dupa care Doamna în varsta s-a dus la Diriginta lor si le-a spus.Dar nu asta conteaza.
Asa,în seara acea ei au trecut pe langa geamul doamnei batrane.Atunci,un om cu o bormasina în mana a trecut pe langa ei.Fiind la geamul doamnei,Ben si Dave au zis,desigur,în gluma:
-Cum ar fi sa aruncam cu pietre în geam sau în usa ei?
Dupa ce spun asta încep sa rada.Mare greseala.Omul cu bormasina se întoarce.Îi opreste pe Lucas si pe Kriss.Ceilalti merg în fata fara sa observe.Omul cu bormasina îl întreaba pe Lucas:
-Pspspspspsp?
-Poftim?spune Lucas
-Psspspss?
-Poftim?se repeta Lucas.
-Nu te face ca nu ma întelegi,se rasteste Omul cu bormasina,altfel te îti dau o palma!
Speriati,Lucas si Kriss pleaca.Aparent omul cu bormasina credea ca vor sa arunce cu pietre.Din aceasta cauza se luase de ei.Sa continuam.Lucas si Kriss pleaca.
-Unde credeti ca plecati?urla Omul cu bormasina.
Terifiati,Lucas si Kriss alearga spre prietenii lor ce erau în fata la o suta de metrii.
-Baaaaaa!Ala cu bormasina vine dupa noi!urla Lucas dupa ce se întalneste cu restul grupului.
Ceilalti nici nu apuca sa zica ceva,caci Omul cu bormasina venea în fuga spre ei.Grupul se sperie.O iau la fuga.Cum Omul era rapid,se ascund într-un bloc.Urca la etajul 4.
-Speram ca nu ne va prinde!spune Ray.
-Speram!spun toti în cor.
CITEȘTI
Noaptea terorii:Bormasina Sangeroasa
HorrorDin cauza unei simple glume,niste copii sunt vanati de un criminal.....cu o bormasina!