Copiii l-au cautat peste tot pe Omul cu Bormasina.Nu l-au gasit.Ei îi pusesera o porecla omului cu bormasina,acea fiind "Bormasina Sangeroasa".
-Ce ne facem?întreaba Gary îngrijorat.
-Trebuie sa continuam cautarea!spune Ray.Dave e prietenul nostru!
Cautand ei cautand,gasesc pe peretele unui bloc scris cu sange "Etajul 3 apartamentul 13".
Speriati,întra în bloc.Urca la etajul 3.Ajung si bat la usa unde era numarul 13.Nu le raspunde nimeni.Ray incearca sa deschida usa.Merge.Bormasina sangeroasa,cum îi spuneau ei,lasase usa deschisa.Ei intra.In holul apartamentului,îl vad pe Dave pe un scaun legat cu sfori.Cand se apropie de el,Bormasina sangeroasa îi ataca,reusind sa îl injunghie pe Gary.
-O sa va omor pe toti!spune Bormasina.
El sare pe Ray.Ben îl impinge.Copiii încep sa fuga prin toate partile.Cat Bormasina sangeroasa e distras,Lucas se duce în bucatarie si ia cel mai ascutit cutit.Se duce repede la Dave si îl dezleaga.Acesta era planul.Ceilalti îi atrageau atentia cat Lucas se ducea sa îl recupereze pe Dave.Si putem spune ca planul a mers.Cat Bormasina îi fugarea pe copii,Dave se duce si el sa ia un cutit.
Bormasina îl prinde pe Ben.Fix cand sa îl omoare,Dave si Lucas îl injunghie în spate pe criminal.Copiii ies din apartament si coboara grabiti scarile.Ies din bloc.Acum sunt în siguranta,dar nu pentru mult timp.Dave si Lucas nu îl înjunghiasera cat sa îl omoare.Copiii se duc spre casa in graba.
O jumate de ora mai tarziu.Fiecare dintre ei ajunge acasa.Ei le spun parintilor ce s-a intamplat.Acestia cheama politia.
Ziua urmatoare,politia vine în cartierul unde se întamplase totul.Îi cheama si pe copii.Copiii îi povestesc tot.La finalul zilei,politistii spun ca nu au gasit nimic.Copiii sunt dezamagiti.Trebuie sa se întoarca acasa,si tot nu au reusit sa îl prinda pe criminalul ce o omorase pe Kriss.
CITEȘTI
Noaptea terorii:Bormasina Sangeroasa
TerrorDin cauza unei simple glume,niste copii sunt vanati de un criminal.....cu o bormasina!