Pada malam itu,Hyura lincah membuat persiapan utk ke konsert Exo esok.Akibat terlampau excited,dia telah memasang lagu Exo kuat2 melalui telefon pintarnya itu.Beberapa helai baju berlambang logo Exo dipandang lama.
"Nk pakai yg mana eh?" Soalnya kpd dirinya sendiri.Tangannya mula menggaru kepalanya yg tidak gatal.Ada 10 helai semuanya.Jadi pening pula utk dia memilih yg mana yg paling sesuai,cantik dn terbaik utk dipakai di konsert Exo esok.Sedang dia sibuk hendak menentukn baju yg mana yg harus di pakai,sebuah suara tetiba menyergah.
"Ambil yg ni."Kata suara tersebut.Lalu dua helai baju yg masih lagi berbalut plastik lut sinar dihulurnya.Mulutku ternganga memandang dua helai baju didepanku.Jelas tertera lambang album Exo 'kokobop' dn 'power'.Tanpa berlengah baju tersebut terus ku sambar dr tangannya.
"Wah,ni Yura punya ke hyung?!"Tanyaku sambil baju tersebut ku buka dr plastiknya dn ku acukn ke badan ku.
"Yelah,tk kn hyung punya kot•_•"Kata Taemin hyung lalu menepuk sedikit kepala saengnya.
"Hehehe,syg hyung!"Kataku lalu aq memeluk hyungku erat.
"Eleh,bila dpt hadiah baru syg?"Perli hyung ku.
"Mana ada-_-."Aq membalas sambil memandangnya tajam.
"Yelah tu.Btw, tu hadiah utk hari jadi yura tau. Dh dekatkn tarikh hari jadi yura?So hadiah ni kira sebagai gift utk HB yura sekalilah yer."Kata hyungku sambil tersengih.
"Alah hyung ni, mana boleh.Hadiah hari jadi, hari jadilah.Mana boleh sekalikn."Kataku sambil memuncungkn mulut.
"sape kata tk le sekalikan.."kata hyungku sambil menjelir lidah...
"hmm yela mls layan hyung.Dh pegi kuar sana."Kata Hyura yg sdh mula merajuk.Badan hyungnya ditolak supaya keluar dr bilik.
"ala majuk pulak adik hyung ni"
"keluar la"
"ok la...hyung gurau jew....nnti hyung bagi gak la..."kata taemin bahu adiknya ditahan.
"haaaa mcm ni la HYUNG mithali!!!.."Jerit Hyura lalu lengan hyungnya ditampar.
"ahhhh sakit la yura... org happy hug la hyung ni dislap ...habis tgn hyung"kata taemin lalu lengannya digosok pelahan..huh habis merah !_!
"Hehe, well adik hyung en terima jela."
"Dh hyung kuar dulu.Byk lagi keje dr keje melayan ko ni."Taemin segera berjalan kuar dr bilik smbil geleng pale..
YOU ARE READING
EXO FOREVER
Fanfictionkisah ni berkisarkn tentang imagine bila satu hari nanti EXO dah tk de...bkn mati erk...tp kalau dorang dh DISBAND/BUBAR GP ...n macam mana kehidupan EXO n EXOL nnti..... "Kau mmg lupa daratankn?!Kau boleh kutuk aq atau kutuk ExoL tapi bukan Exo!" _...