Det blöder jätte mycket och manen säger att jag ska hålla klaffen! Jag börjar gråta jag sa inte ens Hejdå till min mamma innan jag gick. Jag måste ha somnat för det var mörkt ute. Jag gick till fönstret och försökte öppna men det var dubbel lås på fönstret så jag gick till dörren och försökte öppna men dörren var också låst. F*n tänkte jag och satte mig i hörnet jag började gråta. Men manen kom in och gav mig en fisk bit och han sa att jag kommer få en fisk bit varje månad. En månad!! Skrek jag jag kommer ju dö här!! Manen började skratta och gick ut ur dörren jag grät jätte mycket och la mig på golvet. Efter en stund så kom manen in igen och han kom med en radio som jag kan lyssna på men jag var fortfarande inte nöjd och glad. Han sa att jag skulle tacka honom men jag vägrade så han skrek tacka mig nu!! Men jag sa ingenting så han slog mig på kinden så att det brändes hårt...Jag vaknade igen och jag såg att dörren var öppen jag vart jätte glad och jag började gå mot dörren. Jag tittade ut så att manen inte var där men jag tror att kusten var klar så jag gick ut. När jag kom ut så var det som ett hus så jag gick ner för en trappa. När jag hade kommit ner såg jag ytterdörren och jag sprang ditt men när jag skulle öppna dörren så stog manen bakom mig! Han frågade vart jag var på väg och sen slog han mig med en stekpanna i huvudet. Jag vaknade av att manen släppade mig på golvet men jag visste inte vart vi skulle.
YOU ARE READING
Mitt allt...
HorrorJag är 10 år och det börjar med ett bråk sen när jag går blir jag kidnappad.....