Mannen släpade mig till ett rum men när vi kom in så såg jag var det var för rum ett väldigt väldigt litet rum! Han sa att jag skulle bo här men jag sa ingenting. Manen gick där ifrån skrattandes och stängde dörren. Jag hörde att han satte dubbel lås på dörren. Jag satte mig i hörnet och grät.....(6 år senare) Idag fyller jag 16 år. Jag längtar efter min mamma alltså jag har varit hos den här j*kla manen i 6 år! Jag tog min radio och satte på nyheterna. "Poliserna har fortfarande inte hittat Moa som har varit borta i 6 år nu! Jag började gråta jag tänkte att någon aldrig kommer hitta mig aldrig!... Jag hörde att det var någon som ringde på på ytterdörren. Jag hörde hur manen öppnade och han sa hej polisen! Ja en polis! Jag började skrika här är jag det är Moa här uppe Hallå! Men ingen hörde ett ord vad jag sa..... Jag gick och la mig på golvet och jag grät mig till söms. När jag vaknade så såg jag att dörren är öppen och att någon står där!? Jag blir livrädd och hoppar upp och ställer mig på fötter igen. Han som stog vid dörren kommer närmare och närmare jag blir liv rädd och slår till honom han blir arg och tar tag i min arm och puttar ut mig från rummet. Han börjar skratta och han puttar ner mig för den långa hårda sten trappan..... Jag ligger nedanför trappan helt blodig jag svimmar tänkte jag....
YOU ARE READING
Mitt allt...
HorrorJag är 10 år och det börjar med ett bråk sen när jag går blir jag kidnappad.....