Josh'a aldırmadan Ginn'ye doğru yürümeye başladım o sırada bana arkası dönüktü karşıda ki bir yere odaklanmış gözüküyordu iki adım daha attım ve elimi merhaba anlamında kaldırdım
(BAŞIMA GELECEKLERİ BİLMEDEN)
***************************************************************************
Elimde keskin bir acı hissettim sanki biri elime bıçak sokup çıkartıyordu acı içinde inledim. Nedenini anlamaya çalışıyordum ama acı yüzünden beynim durmuştu sanki. Kafamı elimden ayırınca onu gördüm...
Keskin zümrüt yeşili gözleri benim gözlerimle buluşmuştu yüzü ifadesizce benimkine odaklanmıştı ona doğru hamle yaptım ve bir anda kendimi yerde buldum bu da neydi lanet olsun her yerimde dayanılmaz bir acı vardı ve neden kimse sesimi duyup yardıma gelmiyordu ??? Yavaş yavaş bilincimi yitiriyordum etraf karanlığa bürünürken sadece tek bir şeyi hala çok net görüyordum. Onun karanlıkta dans edermişçesine parlayan zümrüt yeşili gözlerini....
***************************************************************************
Gözümü açtığımda odamdaydım.Josh Daniel ve Sheila odadaydılar.Hiç kimse konuşmuyordu.Sessizliği ilk bozan Josh oldu
"Sana o kıza bulaşmaman gerektiğini söylemiştim."
"Kapa çeneni Josh"Josh bu sözüme alınıp odadan çıkmıştı buna üzüldüğüm söylenemezdi.
"Bak Harry Josh haklı o kızda uzak durman gerek."Sheila biraz durduktan sonra devam etti
"O bir kurucu"
"Ve bunu bana şimdi söylüyorsunuz öylemi?"diye cevap verdim
"Sheila ve ben de yeni öğrendik.Josh biliyormuş ama söylememesi için uyarılmış" Bu kez konuşan Daniel'dı.Gözlerimi tavana diktim ve cevap vermedim.Bir süre sonra odadan çıktılar.
Odadan çıktıklarında bugün olanları düşünmeye başladım.Büyük ihtimalle Josh ile konuştuklarımızı duymuştu bu yüzden bana saldırmıştı.Bunları düşünürken pencrenin yanından gelen sesle irkildim.
"Evet konuştuklarınızı duydum."Şaşırmıştım,burda ne işi vardı ve içeri nasıl girmişti?Bunları sormama fırsat vermeden devam etti.
"Buraya seni bir daha bana bulaşmaman konusunda uyarmaya geldim ve içeri pencereden girdim.Kendini düşüncelerine o kadar kaptırmıştın ki geldiğimi duymadın.Arkasını döndü ve çıkacakken seslendim.Durdu ve yavaşça döndü.Ağır adımlarla yanıma geldi.Biraz bekledikten sonra konuşmaya başladım.
"Düşüncelerimi duyabiliyorsun".Cevap vermedi gözlerini gözlerime dikmiş,ifadesiz bir şekilde bana bakıyordu.Devam ettim.
"Kurucu olduğunu biliyorum."Yine cevap vermedi.Sinirlenmeye başladım.Bu sefer daha yüksek bir sesle konuştum.
"Cevap vermeyecek misin?"Bu sözüm üzerine arkasını döndü ve beni düşüncelerimle baş başa bırakarak gitti.
***************************************************************************
Alarmın sesiyle uyandım.Üstüme beyaz bir tişört altımada kot geçirip arabama atladım ve okulun yolunu tuttum.Okula geldiğimde hala dün olanları düşünüyordum.Sınıfa girip yerime oturdum.Ginny ortalıkta yoktu diye düşünürken kapı çalındı ve içeri müdür girdi ardından da Ginny.
-GİNNY'NİN AĞZINDAN-
Müdür yani Bay Peter dünkü olanlardan sonra beni sınıfla tanıştırma gereği duymuştu.Tanışma faslı bittikten sonra bana döndü ve yerimi gösterdi.Ne bir dakika bana gösterdiği yer Harry'nin yanıydı.Oraya oturmak istemediğimi söyledim ama beni dinlemedi bunu beni cezalandırmak için yapıyordu.Kafamı kaldırdığımda Harry'nin yüz ifadesine baktım oda bundan rahatsız olmuştu.Bay Peter daha fazla itiraz etmeme izin vermeden sınıftan çıktı ve ben de mecburen Harry'nin yanına oturdum.Herkes bize bakıyordu.Neler düşündüklerini duymak için konsantre olmaya çalıştım.Ama bir dakika buda ne ? Hiç bir şey duyamıyordum.Kendimi zorlamaya başladım ama hayır hiç bir faydası yoktu.Derin bir nefes aldım ve tüm dikkatimi toplamaya çalıştım.Kahretsin ki olmuyordu.Profesör Jake bunu fark etmiş olacak ki bana baktı ve gülümsedi.Bayan Hell bu sınıf korumalıdır burada güçlerinizi kullanamazsınız.Yani boşuna uğraşmayın yoksa bayılabilirsiniz.Herkes bana baktı Harry hariç o donuk bakışlarıyla tahtaya bakıyordu.O sırada zil çaldı ve bende kendimi hemen dışarıya attım.Rezil olmuştum.Ve haliyle de sinirlenmiştim.Sinirlerimi yatıştırmaya çalışırken gözüm yanımdan geçen kızlara takıldı ve tabiki de düşünçelerini okumaya başladım.
"Şu yeni gelen sürtüğe en kısa zamanda haddini bildireceğim .Hem bu kendini ne zannediyor.Kurucu diye okulda herkesle kafa tutabileceğinimi?"
Ne ne ne ? Sürtük mü ben mi? Haddimi mi bildirecekmiş hahaha çok komik.Kıza seslendim arkasını döndü elimi kaldırdıp işini bitirecekken bir şey bana engel oldu.
Selam yine ben vote ve yorumları bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRMASYON AŞIK
VampireÖlümler.Alınması gereken intikam.Ve her an alevlenmeye hazır bir aşk....