Dupa ce am terminat, toti s-au ridicat in picioare. Sami si Codrin au urcat cu repezeala pe scena si m-au luat in brate apoi pe sus si s-au alaturat lor Robert, Mihai si Ana. Robert m-a luat in brate si ma invartea. Dupa ce a incetat au venit baieti, Harry, Zayn, Naill, Liam si Louis, si m-au felicitat. Am ramas surprinsa cand Naill m-a felicitat in romana. Am ramas si eu si Ana cu gurile cascate cand l-am auzit. Pai normal ca m-am asteptat sa ma felicite in engleza. Dar nu el ma felicitat in romana. WOW. Le-am multumit la toti si am plecat spre casa. In timp ce am mergeam pe strada incalzita de soare cu castile in urechi am fost oprita. Acel cineva m-a prins de incheietura si m-a intors cu fata catre el.
~ Hei, Harry. How are you?~ pentru cei care nu inteleg engleza '' How are you?'' inseamna '' Ce mai faci?"
~Lori! Please take this and place it in your ear?~ mi-a spus el in timp ce imi dadea un aparat micut
~Ok.... ~ i-am zis eu si imi puneam in ureche aparatul
~Ok acum putem vorbi mai bine.~ mi-a spus el lasandu-ma cu gura cascata
~ Acest aparat te face sa intelegi ce spun eu sau baieti din trupa sau altcineva care vorbeste engleza~ imi spunea el cat eu ma holbam la el
~Aha, deci tu ma intelegi ce spun si tu pe mine.~ am spus eu continuand sa merd spre casa
~Da, chiar asa doar caci cu Naill poti vorbi la liber.~ imi spune el vizibil afectat de treaba asta
~Da, dar de cand stie Naill romana?~ intrebare proasta Lori
~ Pai el stie romana de vreo 6 ani, dar nu stiu de ce?~ inca afectat Harry
~ Aha, atunci am sa aflu eu de ce a invatat romana.~ ii spune eu in timp ce il bateam pe umar
Cat timp mai vorbeam noi am realizat ca am ajuns deja in fata casei.
~Ok, Harry eu trebuie sa plec asa ca poftim.~ i-am spus in timp ce imi scoteam aparatul din ureche si i l-am dat
~ No, Lori! Keep it as is gift on our part.~ imi spunea el in timp ce imi strangea mana mea mica si firava in mana lui mare si puternica iar apoi mi-am dus mana cu aparatul mic la ureche si l-am pus
Dupa ce mi l-am pus inapoi in ureche si l-am imbratisat pe Harry. Da l-am imbratisat pe Harry Styles. Am intrat in casa si am mers la mine in camera. Dupa m-am dezbracat si am intrat in baie pentru un dus. Apa calduta se prelingea pe pielea mea fina si destul de rece. Cand am iesit di dus am luat un prosop si am mers sa imi i-au ceva lejer. Mi-am luat un maieu roz si un hanorac alb apoi niste colanti negri. In picioare mi-am luat papucei mei pufosi. Apoi am coborat jos sa imi i-au un mar si un suc de portocale. Mirarea mi-a fost cand nu am gasit pe nimeni in bucatarie. Mi-am luat o portocala din cosul de fructe si am plecat in living. Am deschis televizorul si am dat pe un canal de stiri si surpriza, o stire despre One Direction. Si stirea zicea asa: "O romanca i-a sucit mintile unuia dintre cantareti din trupa One Direction, Harry Styles." Jur ca trebuie sa vorbesc cu Harry sa lemureasca treaba asta. Dupa ce am auzit alte minciuni am inchis televizorul. Am dat sa urc la mine in camera dar ma impiedicat suneria de la usa. Cine mai poate fi?....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok... Insfarsit am reusit sa pun si acest capitol... Yeyyyyyyyyy!!!!!!!!! VA ROG FRUMOS SA IMI LASA-TI COMENTARI SA STIU DACA MAI MERITA CONTINUATA POVESTEA.