Cine sunt ăștia????

261 22 0
                                    

         Scuze ca nu am mai postat dar saptamana asta am fost foarte bolnava dar acum ma simt mai bine doar ca ma c-am doare gatul.

$------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------$

                Cum am zis Mihai ii putin c-am afemeiat dar ii si amuzant.

                           * Da am o sora mai mare decat mine cu 4 ani si o cheama Anda.* spune Manu amutat de rasetele noastre

         #MANU#

               Mda, cum ati auzit am si eu o sora, si ce e in neregula cu asta? În fine m-au amuzat rasetele colegilor dar mai ales a lui Lori. Are un raset mai ciudat, dar îmi place la nebunie.

                    *Ok baieti si fete eu va las. Ne vedem maine la school.* spune Lori ridicandu-se de la masa

                    *De ce?* zic eu cu glas tare, adica tare.

                 Si se uita astia la mine,urasc asta, urasc lucrul asta.

                      *Pai, sincer trebuie sa plec Manu, ok? Ne vedem maine.* spune ea calma

                      *Ok. Pa.* spun eu timid

                Dupa plecarea ei toti or sarit pe mine in acelas timp.

                        *Manu o place pe Lori, Manu o place pe Lori, Manu o place pe Lori.* întai fetele

                         * Manu o place pe Lori,  Manu o place pe Lori,  Manu o place pe Lori. * baieti astia.

                 Nu le-am mai spus nimic si am plecat. Ok, si daca o plac ce are, nu ma omoara cineva. E atat de frumoasa si desteapta, nu ca si mine.

           #LORI#

                   Dupa ce am plecat de la terasa ma preocupa gandul doar la Manu si de ce a vrut sa mai stau.Ajung acasa si surpriza era tata acasa cu inca doua persoane, o femeie si un barbat. Nu am vrut sa ii deranjez asa ca am plecat la mine in camera. Mi-am aruncat geanta undeva prin camera si m-am dus la baie sa fac un dus. Mi-am dat fustita si camasuta jos alaturi de ciorapei si botine si am ramas cu lanjeria alba din dantela. M-am privit in oglinda uriasa de pe usa si imi placea cum statea pe mine. Am intrat in dus fara lenjeria intima pe mine normal si am facut un dus fierbinte. Apoi ies din dus si ma infasor intrun prosop albastru pufos si ies din baie. Apoi mergand la dulapul meu urias sa imi aleg ceva de imbracat. Mi-am luat o noua lenjerie pe mine dar bej apoi o bluzita grie, niste pantaloni de trening si un hanorac ca imi era racoare si papucei mei de casa in forma de catel. Apoi cobor jos sa vad ce face mama dar dau peste femeia care discuta cu tata.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                   Cum vi se pare? Cine credeti ca sunt acele persoane?

Nu imi vine sa cred... One directionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum