❤AKHIR EPISOD BAB 10

63 5 0
                                    

Dah nak habisda cerita ni so korang baca dengan penuh bersemagat tau.

"Anis bila aku nak belajar masak ni?"tanya aisyah

"Entah"jawap anis

"Eeeee kau ni jangan lah main main"kata aisyah

"yelah nanti aku ajar kau masak telur"kata anis.

"ala tak nak telur aku nak masak rendang"kata aisyah.

"we kau gila ke aku pun tak pandai masak rendang kau pulak yang nak masak benda tu"kata anis.

"habis tu nak masak benda simpel jeke "kata aisyah.

"ye macam masak meegi ke telur ke"kata anis.

"Ooooo"kata aisyah

"nanti kau ajar aku"kata aisyah lagi.

"ye"kata anis

🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠
Dirumah encik razali..

"Mak...Alisyah nak pergi jalan jalan nak duit belanja.."Kata Alisyah."Haih..kamu ni asyik mintak duit kat mak ngan ayah je pergilah cuba cari kerja kalau malas sangat cari kerja pergilah cari kerja kat kedai burger tu hah.."Bebel Puan Adlina. Ishh mak ni orang mintak sikit je tu pun nak ceramah.."Kata Alisyah."Yelah..kamu nak berapa?"Soal puan adlina."Dalam..400.."Kata Alisyah.Puan Adlina terkejut habis jatuh beg dompet dia terkeluar duit syiling dia."banyaknya mak mana mampu semua tu kalau kamun nak kamu mentak lah ayah"ala ayah tu dah lah kedekut nak mintak pun marah"kata alisyah.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

"Ok chef aisyah kita mula dengan masak nasi goreng planta"kata anis."Okay mula mula masukkan apa??"Tanya Aisyah."Masukkan Planta dulu pastu masukkan minyak tumis sekejap.."Kata Anis.Aisyah membuat apa yang Anis suruh."Okay lepastu.."Tanya Aisyah."Lepastu letak bawang putih yang dah kena blender ni
..."Kata Anis."Okay.."Kata Aisyah."Lepastu??"Tanya Aisyah lagi.."Sabarlah kau ni pun.."Kata Anis...

"Ha pastu kau masukkan telur pastu nasi aku nak pergi tandas jap.."Kata Anis."Ha ok.."Kata Aisyah."Aaaaaa!!"Jerit Aisyah."Hoi Sya kenapa tu?"Kata Anis lalu terkocoh kocoh keluar dari bilik air.."Hanguss!!"Kata Aisyah."Kau ni pun bukan nak tengok nasi kau chef yang handal tak pernah main fon masa masak nasi."Kata Anis."Hmm yela aku tahu aku salah.."Kata Aisyah.

Toktoktok!! Pintu rumah Aisyah diketuk.."Ye ye kejap!!"Jerit Aisyah."Cik ni Aisyah ke?"Tanya Encik Razali."Ye..saya kenapa??"Tanya Aisyah lagi.Puan Adlina memangis lalu terus memeluk Aisyah."Mama.."Kata Aisyah."Ye..ni mama.."Kata Puan Adlina mereka terus berpeluk..alisyah pula meminta maaf dan menceritakan perkara seberna.

Tamat

Bukan Aku OrangnyaWhere stories live. Discover now