První den prázdnin všichni si někde užívají s přáteli nebo se svými partnery. Ti co prostě moc nezapadali byli s rodinou nebo alespoň na procházce se psem. Allie neměla psa a ani kluka. Myslela si že začíná další nudný den.,, První den prázdnin. Co dnes budu asi dělat? " Allie sebou práskla zpět na postel.,, No nejdřív bych se mohla nasnídat. Jak se říká Snídaně je nejdůležitější jídlo dne". Šla do kuchyně, bydlela ve velkém rodinném domě musela projít půlkou domu než se tam dostala. Otevřela lednici, ale byla prázdná.,, Něco na sebe hodím, vytáhnu kolo a zajedu na nákup. " Allie si vždy říkala co udělá. Bylo to prostě v ní, možná si tak věci zapamatovala. (Poznámka autora: Říkat si věci nahlas.) Vstoupila do šatny a vytáhla legíny, sportovní podprsenku a volnou mikinu. Vše si vzala a šla do koupelny vyčistila si zuby a učesala černé vlasy dlouhé po ramena. Vše si oblékla a šla do zadního pokoje pro kolo. Vzala si batoh hodila do něj mobil, peněženku a klíče. Už se chtěla obouvat, když v tom vykřikla,, ještě pití. " Zaběhla do kuchyně načepovala si do láhve vodu a strčila si lahev do stojanu na pití na kole.,, A teď mezi všechny ty šťastné a normální lidi", vydechla. Vyrazila co nejrychleji přes hlavní ulici, když dorazila do parku zpomalila. Najednou koho neviděla dokonalou partu. Byla to parta 4 kluků, ale ona prostě věděla že tam patří. Jeden se na ní usmíval, když kolem nic projížděla, otočila se na něj a spadla. Ležela na zemi a nadávala sama na sebe. Když se chtěla zvednout tak blonďák, vysoký, s altletickou postavou jen vystrašeně zavolal,, lež, prosím!" Byl to ten na kterého se otočila. Myslela si že tím co se stalo vše pokazila. Blonďák u ní byl jako první další 3 kluci doběhli později.,, Já, no, omlouvám se", vykoktal když z ní zvedal kolo a podával ho klukovi s černýma vlasama, modrýma očima a neuvěřitelně bledou pletí. Ten nejmenší najednou vyhrkl,, Nemám zavolat sanitku?",, Ne, nikoho nevolej jsou to jen odřeniny.."řekla Allie.,, A ty" ukázala na blonďaka,,nemáš se za co omlouvat. a teď si vezmu kolo a pojedu než se ještě něco stane." KLuci byli jak stěny ,, jste ok?" Zběsile kývali hlavou podala jim láhev s vodou a odjela. Smála se už podruhé za den. V hlavě si to celé přehrávala a říkala si jak se neuvěřitelně ztrapnila, ale nevěděla že je to začátek něčeho skvělého..........
ČTEŠ
Odlišná
Teen FictionAllie byla šťastné dítě,než nastoupila do vlaku který jel přímo na konec všeho...