Bir Gece yarısı aşkından kör olmuş bir halde ilerliyordun içkiliydin ve taeee taeee seni çok seviyorum diye bağırıyordun peşine takılmış Zorba ve sarhoş 4 erkeğin seni takip etiginden habersiz bir ara sokağa saptin ve bir anda burnunda bir mendil öhhöhhohh ohö çok ağır kokuyor ve daha fazla dayanamayıp yere bırakırsın kendini.....
Sen:imdat immdaattt kimse yok mu taeee!!!!!
Boşuna ugraşma benim meleğim burda seni kimse kurtaramaz.
Sen;yaa sen kimsin ne istiyorsun benden!?!?
Seni istiyorum
Yaklaşır ve boynunu öper korkarsın ama baglisindir hiç bir şey yapamazsın aglarsin sadece ben Tae yi seviyorum diye bağıra bağıra susarsin
ağlama aşkım bundan sonra ben hep senin yanında olucam ve seni hiç ama hiç aglatmıycam zamanla sen de beni sevmeyi öğrenirsin
tam dudagina yaklaşıyordu ki...
Tae:uzak dur ondan!!!!
Sen:Tae taeee yardım et lütfen!!
Tae:tamam korkma...kurtarıcam seni......
Tae adama tekme tokat girişirken jin de yanına gelip seni çözdü bileklerin kaniyordu ve ayakta durmakta güçlük çekiyordun sonra Tae geldi veTae:aman tanrım(adınız) Bileklerin bileklerin kanıyor ben bu adamı varya *******.........
Sonra seni güçlü kolları yla kucaklar bu sırada sen kendini çoktan V ye bırakırsın ve jin le birlikte eve donersiniz...
***
Evde tüm Tayfa ordadır ve herkes sizi görünce sarılır öper falan hasret giderilir işte sen ise halen sarhoşsundur ve Tae tekrar seni kucaklar merdivenlerden çıkarak odasına götürür üstünü örter sonra dudagına minik bir gamze kondurup;
Tae:sakin bir daha benden habersiz içme sana bir şey olsaydı ölürdüm ve öldürürdüm.
SENİ SEVİYORUM deyip tekrar öper ve ışıkları kapatıp odandan çıkar.....I LOVE YOU TOU...............