Účast na hostině "ONA"

9 4 0
                                    

Otevřela jsem oči a zamžourala...
Srdce mi tlouklo strachem a napětím...
Okolo mě nebylo tolik světla a bylo těžké se zde zorientovat...
"Kde to jsem?"
Špitla jsem si pro sebe a pořád zkoušela najít nějaký předmět, který by mi pomohl si vzpomenout na nějaké místo kde jsem byla a co jsem dělala...

Nic mi nebylo povědomé, začala jsem panikařit...
Moje vnitřní já křičelo o pomoc a já? Já jsem chtěla vstát z toho gauče a rychle vypadnout...
Ležela jsem na tmavě červeném gauči, v místnosti nebylo moc oken a když už, tak světlo z okna bylo zastíněno černými záclonami...
Můj dech stále zrychloval...

Chtěla jsem začít křičet, ale uslyšela jsem rámus...
"Do háje!"
Ozvalo se od někud...
Koukala jsem se ze strany na stranu, odkud ten výkřik přišel a jestli to je můj únosce a nebo někdo kdo mi může pomoct...

V rohu jsem zahlédla knihovnu která je..otevřená?
Z ní vede cesta do temného průchodu...
"Co když to je past? Jen aby mě tam můj únosce nalákal?" Neměla bych to riskovat...

Vstala jsem z gauče a hledala dveře...
Dveře byly napravo ode mě a já se k nim chtěla rozběhnout, ale moje nohy nespolupracovaly...
Spadla jsem na zem na studená prkna z tmavého dřeva a udělalo to velký rámus...
Citila jsem totalní bezmoc... Cokoliv ten člověk dělal tak ihned přestal...
Bylo tam hrobové ticho...
Prozradila jsem se...

Doplazila jsem se rychle ke dveřím a lomcovala klikou, div jsem ji neurvala...
Někdo mě v tu chvíli chytnul za loket a vytáhl do vzduchu...
Otočil si mě proti sobě a koukal mi do očí...
Jeho rudé oči zářily hněvem a viděla jsem v nich svou smrt...

:":zde začla spolupráce s anna253 doufam že si naši praci užijete:":

VzdálenostKde žijí příběhy. Začni objevovat